Pisos econòmics, des de 32.000 euros, en València i altres punts d’Espanya

Edifici situat a l'avinguda Catalunya número 5 de l'Aldea

La promoció inclou vivendes molt diferents a preus econòmics | Maps

 

L’entitat Sareb ha seleccionat un lot de 1.000 pisos segons el seu interés per a posar-los en venda o en lloguer, repartits entre 160 municipis de 23 províncies d’Espanya. El preu mínim dels que estan en venda és de 32.000 euros i correspon, precisament, a un pis en el territori valencià.

 

La vivenda més barata: 32.600 euros

L’entitat ha posat en venda 301 pisos en València, 225 en Barcelona i 159 més en Madrid, entre les ciutats amb més vivendes a la venda. El pis més barat del lot està en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), i compta amb 60 metres quadrats i una habitació. El preu d’esta vivenda és de 32.600 euros. 

 

De fet, no és estrany que hi haja ofertes com esta en l’àrea d’influència de València, ja que la capital valenciana, igual com Madrid i Barcelona, està entre les que major demanda de vivenda, sobretot de lloguer, acumula.

 

A demés, dins de la promoció també es compten 89 pisos en Badajoz (de 145 metres quadrats, per 84.000 euros), un pis en Santander (de 65 metres quadrats) o un en Dos Hermanas (de 44 metres, per 57.800 euros). Més encara, hi ha ofertes similars en altres ciutats com Castelló, Salamanca o Cantàbria amb pisos a la venda a preus econòmics.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.