Pisos econòmics, des de 32.000 euros, en València i altres punts d’Espanya

Edifici situat a l'avinguda Catalunya número 5 de l'Aldea

La promoció inclou vivendes molt diferents a preus econòmics | Maps

 

L’entitat Sareb ha seleccionat un lot de 1.000 pisos segons el seu interés per a posar-los en venda o en lloguer, repartits entre 160 municipis de 23 províncies d’Espanya. El preu mínim dels que estan en venda és de 32.000 euros i correspon, precisament, a un pis en el territori valencià.

 

La vivenda més barata: 32.600 euros

L’entitat ha posat en venda 301 pisos en València, 225 en Barcelona i 159 més en Madrid, entre les ciutats amb més vivendes a la venda. El pis més barat del lot està en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), i compta amb 60 metres quadrats i una habitació. El preu d’esta vivenda és de 32.600 euros. 

 

De fet, no és estrany que hi haja ofertes com esta en l’àrea d’influència de València, ja que la capital valenciana, igual com Madrid i Barcelona, està entre les que major demanda de vivenda, sobretot de lloguer, acumula.

 

A demés, dins de la promoció també es compten 89 pisos en Badajoz (de 145 metres quadrats, per 84.000 euros), un pis en Santander (de 65 metres quadrats) o un en Dos Hermanas (de 44 metres, per 57.800 euros). Més encara, hi ha ofertes similars en altres ciutats com Castelló, Salamanca o Cantàbria amb pisos a la venda a preus econòmics.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així és la nova cria d’antílop blesbok que ha nascut al Bioparc València

El Bioparc València ha anunciat el naixement d’un mascle de blesbok, un antílop africà que va estar al límit de l’extinció al segle XIX, en un part natural i sense incidències.

Les màximes cauen amb força a l’interior de València i només lleugerament en la costa

Dimarts s’espera un descens notable de les temperatures màximes a l’interior de la província de València i més lleu en el litoral, amb cel poc nuvolat i vent fluix variable que girarà a este i nord-est.

Busquen si el cos trobat en una platja de Torrevieja ve d’una patera

La Guàrdia Civil investiga si el cos sense vida localitzat en la platja de la Sal, a Torrevieja, pot ser d’una persona migrant d’una patera naufragada.

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.