Pisos econòmics, des de 32.000 euros, en València i altres punts d’Espanya

Edifici situat a l'avinguda Catalunya número 5 de l'Aldea

La promoció inclou vivendes molt diferents a preus econòmics | Maps

 

L’entitat Sareb ha seleccionat un lot de 1.000 pisos segons el seu interés per a posar-los en venda o en lloguer, repartits entre 160 municipis de 23 províncies d’Espanya. El preu mínim dels que estan en venda és de 32.000 euros i correspon, precisament, a un pis en el territori valencià.

 

La vivenda més barata: 32.600 euros

L’entitat ha posat en venda 301 pisos en València, 225 en Barcelona i 159 més en Madrid, entre les ciutats amb més vivendes a la venda. El pis més barat del lot està en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), i compta amb 60 metres quadrats i una habitació. El preu d’esta vivenda és de 32.600 euros. 

 

De fet, no és estrany que hi haja ofertes com esta en l’àrea d’influència de València, ja que la capital valenciana, igual com Madrid i Barcelona, està entre les que major demanda de vivenda, sobretot de lloguer, acumula.

 

A demés, dins de la promoció també es compten 89 pisos en Badajoz (de 145 metres quadrats, per 84.000 euros), un pis en Santander (de 65 metres quadrats) o un en Dos Hermanas (de 44 metres, per 57.800 euros). Més encara, hi ha ofertes similars en altres ciutats com Castelló, Salamanca o Cantàbria amb pisos a la venda a preus econòmics.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.