12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Pisos econòmics, des de 32.000 euros, en València i altres punts d’Espanya

Edifici situat a l'avinguda Catalunya número 5 de l'Aldea

La promoció inclou vivendes molt diferents a preus econòmics | Maps

 

L’entitat Sareb ha seleccionat un lot de 1.000 pisos segons el seu interés per a posar-los en venda o en lloguer, repartits entre 160 municipis de 23 províncies d’Espanya. El preu mínim dels que estan en venda és de 32.000 euros i correspon, precisament, a un pis en el territori valencià.

 

La vivenda més barata: 32.600 euros

L’entitat ha posat en venda 301 pisos en València, 225 en Barcelona i 159 més en Madrid, entre les ciutats amb més vivendes a la venda. El pis més barat del lot està en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), i compta amb 60 metres quadrats i una habitació. El preu d’esta vivenda és de 32.600 euros. 

 

De fet, no és estrany que hi haja ofertes com esta en l’àrea d’influència de València, ja que la capital valenciana, igual com Madrid i Barcelona, està entre les que major demanda de vivenda, sobretot de lloguer, acumula.

 

A demés, dins de la promoció també es compten 89 pisos en Badajoz (de 145 metres quadrats, per 84.000 euros), un pis en Santander (de 65 metres quadrats) o un en Dos Hermanas (de 44 metres, per 57.800 euros). Més encara, hi ha ofertes similars en altres ciutats com Castelló, Salamanca o Cantàbria amb pisos a la venda a preus econòmics.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.

Pérez Llorca valora la compensació al taulell però advertix que és insuficient

Pérez Llorca ha celebrat que la UE incloga al taulell en la compensació de costos indirectes de CO₂ des de 2026, però ha avisat que és insuficient. Ha exigit fons, suspendre l'MTS i evitar retallades a la cogeneració.