10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Pisos econòmics, des de 32.000 euros, en València i altres punts d’Espanya

Edifici situat a l'avinguda Catalunya número 5 de l'Aldea

La promoció inclou vivendes molt diferents a preus econòmics | Maps

 

L’entitat Sareb ha seleccionat un lot de 1.000 pisos segons el seu interés per a posar-los en venda o en lloguer, repartits entre 160 municipis de 23 províncies d’Espanya. El preu mínim dels que estan en venda és de 32.000 euros i correspon, precisament, a un pis en el territori valencià.

 

La vivenda més barata: 32.600 euros

L’entitat ha posat en venda 301 pisos en València, 225 en Barcelona i 159 més en Madrid, entre les ciutats amb més vivendes a la venda. El pis més barat del lot està en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), i compta amb 60 metres quadrats i una habitació. El preu d’esta vivenda és de 32.600 euros. 

 

De fet, no és estrany que hi haja ofertes com esta en l’àrea d’influència de València, ja que la capital valenciana, igual com Madrid i Barcelona, està entre les que major demanda de vivenda, sobretot de lloguer, acumula.

 

A demés, dins de la promoció també es compten 89 pisos en Badajoz (de 145 metres quadrats, per 84.000 euros), un pis en Santander (de 65 metres quadrats) o un en Dos Hermanas (de 44 metres, per 57.800 euros). Més encara, hi ha ofertes similars en altres ciutats com Castelló, Salamanca o Cantàbria amb pisos a la venda a preus econòmics.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.