14 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

La Loteria Nacional reparteix els seus premis a Monòver, Dénia, Alcossebre i l’Alfàs del Pi

 

Aquest dissabte la Loteria Nacional deixava el seu primer i segon premi a la Comunitat Valenciana. En concret, el primer premi tocava a Monòver (el Vinalopó Mitjà), Dénia (la Marina Alta) i Alcossebre (Baix Maestrat), i el segon premi a l’Alfàs del Pi (la Marina Baixa).

 

Pel que fa al primer premi, de 60.000 euros per dècim (600.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 20.252. En el cas de Monòver, el número premiat va ser venut al carrer San Juan, número 10. A Dénia aquest número va ser venut al carrer Diana, número 14. A Alcossebre, per la seua banda, va ser venut al carrer Rench, número 50-F.

 

Aquest primer premi també va ser repartit a Hellín i Tarazona de la Mancha (Albacete), Cuevas de Almanzora (Almeria), Jumilla i Siscar (Múrcia), Torrejón de Ardoz i Leganés (Madrid), i Villabrágima (Valladolid).

 

Quant al segon premi, de 12.000 euros per dècim (120.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 07.330. A la localitat de l’Alfàs del Pi el número premiat va ser venut en l’avinguda El Albir, número 49.

 

Aquest segon premi també va tocar a Ronda (Màlaga), Soncillo (Burgos), Valdepeñas de Jaén (Jaén), Totana (Múrcia), Sant Sebastià i Las Palmas de Gran Canaria.

 

Els reintegraments del sorteig de la Loteria Nacional de dissabte van ser els números 1, 2 i 8.

 

L’Euromillones deixa més de 400.000€ a València

La combinació guanyadora del sorteig de Euromillones celebrat aquest divendres, 19 d’abril de 2019, ha estat formada pels números 7, 8, 32, 41 i 49

El premi ha deixat un premi de més de 400.000€ a l’Administració de Loteria número 70, situada al carrer Alberic 20 de València. L’afortunat o afortunada  ha sigut un dels tres guanyadors de tercera categoria a Europa. L’encertant rebrà 407.121,43 euros, una quantitat més elevada degut a no haver encertants ni de primera ni de segona categoria. 

L’Euromillones deixa 255.487 euros a Alaquàs

La combinació guanyadora del sorteig de Euromillones celebrat aquest divendres, 12 d’abril de 2019, ha estat formada pels números 1, 28, 35, 36 i 46. Les estreles han sigut el 6 i el 9. La recaptació va ascendir a 51.744.288,20 euros.

En el sorteig de Euromillones d’aquest divendres no s’ha registrat cap bitllet encertant de Primera Categoria (cinc números i dues estreles), per la qual cosa en el pròxim sorteig es posarà en joc un pot de 25 milions d’euros.

 

A Espanya s’han registrat dos bitllets encertants de Segona Categoria (cinc números i una estrela), que han sigut validats en l’Administració de Loteries número 3 de Segòvia i en el Despatx Receptor número 82.240 d’Alaquàs (València). Cadascun d’ells percebrà 255.487,42 euros.

 

El bitllet guanyador de ‘El Milió’, amb codi ‘QNC26802’, ha sigut validat en l’Administració de Loteries número 2 de Pasai Trintxerpe (Guipúscoa).

Últimes notícies

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.