La Loteria Nacional reparteix els seus premis a Monòver, Dénia, Alcossebre i l’Alfàs del Pi

 

Aquest dissabte la Loteria Nacional deixava el seu primer i segon premi a la Comunitat Valenciana. En concret, el primer premi tocava a Monòver (el Vinalopó Mitjà), Dénia (la Marina Alta) i Alcossebre (Baix Maestrat), i el segon premi a l’Alfàs del Pi (la Marina Baixa).

 

Pel que fa al primer premi, de 60.000 euros per dècim (600.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 20.252. En el cas de Monòver, el número premiat va ser venut al carrer San Juan, número 10. A Dénia aquest número va ser venut al carrer Diana, número 14. A Alcossebre, per la seua banda, va ser venut al carrer Rench, número 50-F.

 

Aquest primer premi també va ser repartit a Hellín i Tarazona de la Mancha (Albacete), Cuevas de Almanzora (Almeria), Jumilla i Siscar (Múrcia), Torrejón de Ardoz i Leganés (Madrid), i Villabrágima (Valladolid).

 

Quant al segon premi, de 12.000 euros per dècim (120.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 07.330. A la localitat de l’Alfàs del Pi el número premiat va ser venut en l’avinguda El Albir, número 49.

 

Aquest segon premi també va tocar a Ronda (Màlaga), Soncillo (Burgos), Valdepeñas de Jaén (Jaén), Totana (Múrcia), Sant Sebastià i Las Palmas de Gran Canaria.

 

Els reintegraments del sorteig de la Loteria Nacional de dissabte van ser els números 1, 2 i 8.

 

L’Euromillones deixa més de 400.000€ a València

La combinació guanyadora del sorteig de Euromillones celebrat aquest divendres, 19 d’abril de 2019, ha estat formada pels números 7, 8, 32, 41 i 49

El premi ha deixat un premi de més de 400.000€ a l’Administració de Loteria número 70, situada al carrer Alberic 20 de València. L’afortunat o afortunada  ha sigut un dels tres guanyadors de tercera categoria a Europa. L’encertant rebrà 407.121,43 euros, una quantitat més elevada degut a no haver encertants ni de primera ni de segona categoria. 

L’Euromillones deixa 255.487 euros a Alaquàs

La combinació guanyadora del sorteig de Euromillones celebrat aquest divendres, 12 d’abril de 2019, ha estat formada pels números 1, 28, 35, 36 i 46. Les estreles han sigut el 6 i el 9. La recaptació va ascendir a 51.744.288,20 euros.

En el sorteig de Euromillones d’aquest divendres no s’ha registrat cap bitllet encertant de Primera Categoria (cinc números i dues estreles), per la qual cosa en el pròxim sorteig es posarà en joc un pot de 25 milions d’euros.

 

A Espanya s’han registrat dos bitllets encertants de Segona Categoria (cinc números i una estrela), que han sigut validats en l’Administració de Loteries número 3 de Segòvia i en el Despatx Receptor número 82.240 d’Alaquàs (València). Cadascun d’ells percebrà 255.487,42 euros.

 

El bitllet guanyador de ‘El Milió’, amb codi ‘QNC26802’, ha sigut validat en l’Administració de Loteries número 2 de Pasai Trintxerpe (Guipúscoa).

Últimes notícies

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.