9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

La Loteria Nacional reparteix els seus premis a Monòver, Dénia, Alcossebre i l’Alfàs del Pi

 

Aquest dissabte la Loteria Nacional deixava el seu primer i segon premi a la Comunitat Valenciana. En concret, el primer premi tocava a Monòver (el Vinalopó Mitjà), Dénia (la Marina Alta) i Alcossebre (Baix Maestrat), i el segon premi a l’Alfàs del Pi (la Marina Baixa).

 

Pel que fa al primer premi, de 60.000 euros per dècim (600.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 20.252. En el cas de Monòver, el número premiat va ser venut al carrer San Juan, número 10. A Dénia aquest número va ser venut al carrer Diana, número 14. A Alcossebre, per la seua banda, va ser venut al carrer Rench, número 50-F.

 

Aquest primer premi també va ser repartit a Hellín i Tarazona de la Mancha (Albacete), Cuevas de Almanzora (Almeria), Jumilla i Siscar (Múrcia), Torrejón de Ardoz i Leganés (Madrid), i Villabrágima (Valladolid).

 

Quant al segon premi, de 12.000 euros per dècim (120.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 07.330. A la localitat de l’Alfàs del Pi el número premiat va ser venut en l’avinguda El Albir, número 49.

 

Aquest segon premi també va tocar a Ronda (Màlaga), Soncillo (Burgos), Valdepeñas de Jaén (Jaén), Totana (Múrcia), Sant Sebastià i Las Palmas de Gran Canaria.

 

Els reintegraments del sorteig de la Loteria Nacional de dissabte van ser els números 1, 2 i 8.

 

L’Euromillones deixa més de 400.000€ a València

La combinació guanyadora del sorteig de Euromillones celebrat aquest divendres, 19 d’abril de 2019, ha estat formada pels números 7, 8, 32, 41 i 49

El premi ha deixat un premi de més de 400.000€ a l’Administració de Loteria número 70, situada al carrer Alberic 20 de València. L’afortunat o afortunada  ha sigut un dels tres guanyadors de tercera categoria a Europa. L’encertant rebrà 407.121,43 euros, una quantitat més elevada degut a no haver encertants ni de primera ni de segona categoria. 

L’Euromillones deixa 255.487 euros a Alaquàs

La combinació guanyadora del sorteig de Euromillones celebrat aquest divendres, 12 d’abril de 2019, ha estat formada pels números 1, 28, 35, 36 i 46. Les estreles han sigut el 6 i el 9. La recaptació va ascendir a 51.744.288,20 euros.

En el sorteig de Euromillones d’aquest divendres no s’ha registrat cap bitllet encertant de Primera Categoria (cinc números i dues estreles), per la qual cosa en el pròxim sorteig es posarà en joc un pot de 25 milions d’euros.

 

A Espanya s’han registrat dos bitllets encertants de Segona Categoria (cinc números i una estrela), que han sigut validats en l’Administració de Loteries número 3 de Segòvia i en el Despatx Receptor número 82.240 d’Alaquàs (València). Cadascun d’ells percebrà 255.487,42 euros.

 

El bitllet guanyador de ‘El Milió’, amb codi ‘QNC26802’, ha sigut validat en l’Administració de Loteries número 2 de Pasai Trintxerpe (Guipúscoa).

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.