La Loteria Nacional reparteix els seus premis a Monòver, Dénia, Alcossebre i l’Alfàs del Pi

 

Aquest dissabte la Loteria Nacional deixava el seu primer i segon premi a la Comunitat Valenciana. En concret, el primer premi tocava a Monòver (el Vinalopó Mitjà), Dénia (la Marina Alta) i Alcossebre (Baix Maestrat), i el segon premi a l’Alfàs del Pi (la Marina Baixa).

 

Pel que fa al primer premi, de 60.000 euros per dècim (600.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 20.252. En el cas de Monòver, el número premiat va ser venut al carrer San Juan, número 10. A Dénia aquest número va ser venut al carrer Diana, número 14. A Alcossebre, per la seua banda, va ser venut al carrer Rench, número 50-F.

 

Aquest primer premi també va ser repartit a Hellín i Tarazona de la Mancha (Albacete), Cuevas de Almanzora (Almeria), Jumilla i Siscar (Múrcia), Torrejón de Ardoz i Leganés (Madrid), i Villabrágima (Valladolid).

 

Quant al segon premi, de 12.000 euros per dècim (120.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 07.330. A la localitat de l’Alfàs del Pi el número premiat va ser venut en l’avinguda El Albir, número 49.

 

Aquest segon premi també va tocar a Ronda (Màlaga), Soncillo (Burgos), Valdepeñas de Jaén (Jaén), Totana (Múrcia), Sant Sebastià i Las Palmas de Gran Canaria.

 

Els reintegraments del sorteig de la Loteria Nacional de dissabte van ser els números 1, 2 i 8.

 

L’Euromillones deixa més de 400.000€ a València

La combinació guanyadora del sorteig de Euromillones celebrat aquest divendres, 19 d’abril de 2019, ha estat formada pels números 7, 8, 32, 41 i 49

El premi ha deixat un premi de més de 400.000€ a l’Administració de Loteria número 70, situada al carrer Alberic 20 de València. L’afortunat o afortunada  ha sigut un dels tres guanyadors de tercera categoria a Europa. L’encertant rebrà 407.121,43 euros, una quantitat més elevada degut a no haver encertants ni de primera ni de segona categoria. 

L’Euromillones deixa 255.487 euros a Alaquàs

La combinació guanyadora del sorteig de Euromillones celebrat aquest divendres, 12 d’abril de 2019, ha estat formada pels números 1, 28, 35, 36 i 46. Les estreles han sigut el 6 i el 9. La recaptació va ascendir a 51.744.288,20 euros.

En el sorteig de Euromillones d’aquest divendres no s’ha registrat cap bitllet encertant de Primera Categoria (cinc números i dues estreles), per la qual cosa en el pròxim sorteig es posarà en joc un pot de 25 milions d’euros.

 

A Espanya s’han registrat dos bitllets encertants de Segona Categoria (cinc números i una estrela), que han sigut validats en l’Administració de Loteries número 3 de Segòvia i en el Despatx Receptor número 82.240 d’Alaquàs (València). Cadascun d’ells percebrà 255.487,42 euros.

 

El bitllet guanyador de ‘El Milió’, amb codi ‘QNC26802’, ha sigut validat en l’Administració de Loteries número 2 de Pasai Trintxerpe (Guipúscoa).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.