La Loteria Nacional reparteix els seus premis a Monòver, Dénia, Alcossebre i l’Alfàs del Pi

 

Aquest dissabte la Loteria Nacional deixava el seu primer i segon premi a la Comunitat Valenciana. En concret, el primer premi tocava a Monòver (el Vinalopó Mitjà), Dénia (la Marina Alta) i Alcossebre (Baix Maestrat), i el segon premi a l’Alfàs del Pi (la Marina Baixa).

 

Pel que fa al primer premi, de 60.000 euros per dècim (600.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 20.252. En el cas de Monòver, el número premiat va ser venut al carrer San Juan, número 10. A Dénia aquest número va ser venut al carrer Diana, número 14. A Alcossebre, per la seua banda, va ser venut al carrer Rench, número 50-F.

 

Aquest primer premi també va ser repartit a Hellín i Tarazona de la Mancha (Albacete), Cuevas de Almanzora (Almeria), Jumilla i Siscar (Múrcia), Torrejón de Ardoz i Leganés (Madrid), i Villabrágima (Valladolid).

 

Quant al segon premi, de 12.000 euros per dècim (120.000 euros a la sèrie), va tocar amb el número 07.330. A la localitat de l’Alfàs del Pi el número premiat va ser venut en l’avinguda El Albir, número 49.

 

Aquest segon premi també va tocar a Ronda (Màlaga), Soncillo (Burgos), Valdepeñas de Jaén (Jaén), Totana (Múrcia), Sant Sebastià i Las Palmas de Gran Canaria.

 

Els reintegraments del sorteig de la Loteria Nacional de dissabte van ser els números 1, 2 i 8.

 

L’Euromillones deixa més de 400.000€ a València

La combinació guanyadora del sorteig de Euromillones celebrat aquest divendres, 19 d’abril de 2019, ha estat formada pels números 7, 8, 32, 41 i 49

El premi ha deixat un premi de més de 400.000€ a l’Administració de Loteria número 70, situada al carrer Alberic 20 de València. L’afortunat o afortunada  ha sigut un dels tres guanyadors de tercera categoria a Europa. L’encertant rebrà 407.121,43 euros, una quantitat més elevada degut a no haver encertants ni de primera ni de segona categoria. 

L’Euromillones deixa 255.487 euros a Alaquàs

La combinació guanyadora del sorteig de Euromillones celebrat aquest divendres, 12 d’abril de 2019, ha estat formada pels números 1, 28, 35, 36 i 46. Les estreles han sigut el 6 i el 9. La recaptació va ascendir a 51.744.288,20 euros.

En el sorteig de Euromillones d’aquest divendres no s’ha registrat cap bitllet encertant de Primera Categoria (cinc números i dues estreles), per la qual cosa en el pròxim sorteig es posarà en joc un pot de 25 milions d’euros.

 

A Espanya s’han registrat dos bitllets encertants de Segona Categoria (cinc números i una estrela), que han sigut validats en l’Administració de Loteries número 3 de Segòvia i en el Despatx Receptor número 82.240 d’Alaquàs (València). Cadascun d’ells percebrà 255.487,42 euros.

 

El bitllet guanyador de ‘El Milió’, amb codi ‘QNC26802’, ha sigut validat en l’Administració de Loteries número 2 de Pasai Trintxerpe (Guipúscoa).

Últimes notícies

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.