10.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Robots venedors i etiquetes intel·ligents: les tendes del futur

RobotEntre les grans novetats, proposen robots que detecten l’estat d’ànim del consumidor | València Diari

 

La primera edició de Retail & Brand Experience World Congress obria les seues portes este dilluns en el recinte de la Gran Via de Fira de Barcelona amb l’objectiu de retratar l’impacte de la revolució digital en el sector del retail i de les marques. Robots assistents en vendes, espills intel·ligents i pantalles de reconeixement facial que detecten l’estat d’ànim són algunes de les propostes del centenar d’empreses que participen en el certamen per a mostrar com seran les tendes del futur.

 

Robot

Entre els participants hi ha companyies com Alibaba, British Airways, Levi’s, Carrefour, Google o Nestlé | València Diari

 

La directora de la fira, Alba Batiste, ha posat en valor la «plena transformació» que està vivint el sector del retail i ha apuntat que l’objectiu del saló és demostrar que les noves tecnologies poden «canviar profundament models de negoci».

 

Etiquetes intel·ligents que detecten productes a punt de caducar

Durant tres dies, la fira organitza desenes de sessions divulgatives a càrrec de més de 200 ponents, representants de marques internacionals, per a explorar solucions tecnològiques per als àmbits del màrqueting digital, ‘big data’ o ‘e-commerce’, entre altres.

  

Entre les innovacions, també destaquen les etiquetes intel·ligents, que personalitzen preus i ofertes de manera autònoma quan detecten que un producte, com per exemple la fruita, està a punt de fer-se roín. També compten amb sensors que envien alertes abans de què s’acaben els productes, per a poder reposar-los d’una forma més ràpida.

 

Zona de ‘start-ups’ espanyoles i internacionals

Reconeixement facial

La zona per a ‘start-ups’ acull unes 60 empreses emergents espanyoles i d’altres països | València Diari

 

El Retail & Brand Experience oferix una zona per a ‘start-ups’ que acull unes 60 empreses emergents espanyoles i procedents d’Estats Units, Regne Unit, Països Baixos i Estònia. A part, el saló també organitzava dos rutes per una dotzena d’establiments innovadors de Barcelona que lideren la renovació en l’experiència de compra.

 

Entre els participants hi ha companyies com Alibaba, British Airways, Levi’s, Renova, Carrefour, Google o Nestlé Purina, entre altres.

Últimes notícies

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la persecució va anar perdent bitllets fins a la seua captura.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

La Policia ha detingut a un home que va arrabassar la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar perdent bitllets fins a ser interceptat.

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.