Sant Valentí deixa un premi de 2.000 euros al mes en Manises amb el cupó de l’ONCE

 

El sorteig de l’ONCE d’este diumenge, dedicat a Sant Valentí, ha deixat un salari de 2.000 euros al mes en la localitat de Manises, en la comarca de l’Horta (València), segons ha informat l’entitat en un comunicat.

 

Enrique José González Mas és el venedor que ha repartit el cupó, premiat amb 2.000 euros al mes durant 10 anys, en el sorteig. Des del seu punt de venda, en el mercat municipal dels Pins ha mostrat la seua alegria per este gran premi: «Estic molt emocionat per haver repartit este premi a algun veí de Manises. Sent tots els dies l’afecte dels meus veïns i dels meus companys de treball. És el millor treball de la meua vida».

 

L’ONCE ha celebrat Sant Valentí amb el seu Cupó Cap de setmana d’este diumenge, 14 de febrer, amb una campanya de regals per al Dia dels Enamorats i l‘eslògan ‘L’amor sempre guanya’.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.