Sant Valentí deixa un premi de 2.000 euros al mes en Manises amb el cupó de l’ONCE

 

El sorteig de l’ONCE d’este diumenge, dedicat a Sant Valentí, ha deixat un salari de 2.000 euros al mes en la localitat de Manises, en la comarca de l’Horta (València), segons ha informat l’entitat en un comunicat.

 

Enrique José González Mas és el venedor que ha repartit el cupó, premiat amb 2.000 euros al mes durant 10 anys, en el sorteig. Des del seu punt de venda, en el mercat municipal dels Pins ha mostrat la seua alegria per este gran premi: «Estic molt emocionat per haver repartit este premi a algun veí de Manises. Sent tots els dies l’afecte dels meus veïns i dels meus companys de treball. És el millor treball de la meua vida».

 

L’ONCE ha celebrat Sant Valentí amb el seu Cupó Cap de setmana d’este diumenge, 14 de febrer, amb una campanya de regals per al Dia dels Enamorats i l‘eslògan ‘L’amor sempre guanya’.

Últimes notícies

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.

Un cuidador investiga per estafar un matrimoni destapa un laboratori de drogues a Elx

La investigació a un cuidador acusat d’estafar més de 50.000 euros a un matrimoni major estranger en una pedania d’Elx ha permés descobrir un laboratori clandestí de drogues sintètiques en un garatge. Tres hòmens han sigut detinguts i el complex ha quedat desmantellat abans d’entrar en funcionament.

Luís Castro marca el full de ruta del Levante: equip aguerrit i sense por

Luís Castro definix abans de l’inici de LaLiga un Levante aguerrit, amb identitat guanyadora, confiança en la cantera i orgull pel traspàs de Carlos Espí al Real Madrid.

Avís taronja dilluns per aiguats de fins a 40 l/m² a Castelló i València

Aemet ha activat per a dilluns a la vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² i tempestes fortes a l’interior de Castelló i València i al litoral sud valencià. Hui es mantenen avisos grocs per calor, tempestes i fenòmens costaners en diversos punts de la Comunitat Valenciana.

Nova nit tòrrida al litoral valencià amb fins a 28,4 ºC a Tabarca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,4 graus a Tabarca i 27,8 a Santa Pola, i alerta groga per calor i fenòmens costaners.