Anuncios

Adara es despulla en Instagram i rep moltes crítiques: «Sac d’ossos»

Adara Molinero posando en una sesión de fotos

Adara Molinero incendia les xarxes amb una foto provocativa | València Diari

Adara Molinero, guanyadora de ‘Gran Hermano VIP‘, ha sigut la gran protagonista dels últims mesos —com a mínim, fins a l’arribada de ‘La isla de las tentaciones‘— a ‘Telecinco‘. Amb els seus fans incondicionals i detractors, la jove model de 26 anys no deixa indiferent a ningú, ni a les xarxes socials, a on ha penjat una foto que està generant controvèrsia.

 

Adara ha publicat una selfie en l’espill en roba interior i les calces trencades. Res que no siga normal en Instagram, com tampoc ho son els comentaris ofensius que han deixat alguns usuaris. Hi ha qui es limita a criticar l’atreviment d’Adara i hi ha d’altres que no tenen res millor a fer que criticar el seu cos.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de ADARA MOLINERO (@adara_molinero) el

 

«Fa vergonya aliena, per diners i per cridar l’atenció el que has de fer», «Adara, vés a donar-li el pit al teu fill», «No et pega res esta classe de publicacions» o «Sac d’ossos» son algunes de les barbaritats que els usuaris han deixat.

 

A pesar d’açò, no tot han sigut comentaris negatius i la jove també ha rebut respostes positives. Un dels primers ha sigut el seu nóvio, Gianmarco, qui es feia una foto molt pareguda en el mateix hotel. «Llest per a esta nit», comentava l’italià en un story.

 

Foto de Ginamarco a Instagram

La resposta de Gianmarco a la publicació d’Adara | Xarxes socials

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.