Adara es despulla en Instagram i rep moltes crítiques: «Sac d’ossos»

Adara Molinero posando en una sesión de fotos

Adara Molinero incendia les xarxes amb una foto provocativa | València Diari

Adara Molinero, guanyadora de ‘Gran Hermano VIP‘, ha sigut la gran protagonista dels últims mesos —com a mínim, fins a l’arribada de ‘La isla de las tentaciones‘— a ‘Telecinco‘. Amb els seus fans incondicionals i detractors, la jove model de 26 anys no deixa indiferent a ningú, ni a les xarxes socials, a on ha penjat una foto que està generant controvèrsia.

 

Adara ha publicat una selfie en l’espill en roba interior i les calces trencades. Res que no siga normal en Instagram, com tampoc ho son els comentaris ofensius que han deixat alguns usuaris. Hi ha qui es limita a criticar l’atreviment d’Adara i hi ha d’altres que no tenen res millor a fer que criticar el seu cos.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de ADARA MOLINERO (@adara_molinero) el

 

«Fa vergonya aliena, per diners i per cridar l’atenció el que has de fer», «Adara, vés a donar-li el pit al teu fill», «No et pega res esta classe de publicacions» o «Sac d’ossos» son algunes de les barbaritats que els usuaris han deixat.

 

A pesar d’açò, no tot han sigut comentaris negatius i la jove també ha rebut respostes positives. Un dels primers ha sigut el seu nóvio, Gianmarco, qui es feia una foto molt pareguda en el mateix hotel. «Llest per a esta nit», comentava l’italià en un story.

 

Foto de Ginamarco a Instagram

La resposta de Gianmarco a la publicació d’Adara | Xarxes socials

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.