Adara es despulla en Instagram i rep moltes crítiques: «Sac d’ossos»

Adara Molinero posando en una sesión de fotos

Adara Molinero incendia les xarxes amb una foto provocativa | València Diari

Adara Molinero, guanyadora de ‘Gran Hermano VIP‘, ha sigut la gran protagonista dels últims mesos —com a mínim, fins a l’arribada de ‘La isla de las tentaciones‘— a ‘Telecinco‘. Amb els seus fans incondicionals i detractors, la jove model de 26 anys no deixa indiferent a ningú, ni a les xarxes socials, a on ha penjat una foto que està generant controvèrsia.

 

Adara ha publicat una selfie en l’espill en roba interior i les calces trencades. Res que no siga normal en Instagram, com tampoc ho son els comentaris ofensius que han deixat alguns usuaris. Hi ha qui es limita a criticar l’atreviment d’Adara i hi ha d’altres que no tenen res millor a fer que criticar el seu cos.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de ADARA MOLINERO (@adara_molinero) el

 

«Fa vergonya aliena, per diners i per cridar l’atenció el que has de fer», «Adara, vés a donar-li el pit al teu fill», «No et pega res esta classe de publicacions» o «Sac d’ossos» son algunes de les barbaritats que els usuaris han deixat.

 

A pesar d’açò, no tot han sigut comentaris negatius i la jove també ha rebut respostes positives. Un dels primers ha sigut el seu nóvio, Gianmarco, qui es feia una foto molt pareguda en el mateix hotel. «Llest per a esta nit», comentava l’italià en un story.

 

Foto de Ginamarco a Instagram

La resposta de Gianmarco a la publicació d’Adara | Xarxes socials

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Vida nocturna i experiències de benestar per a adults a València

Descobreix les experiències de benestar a València, des de la seua rica cultura gastronòmica fins a activitats d'oci relaxants.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.