Adara es despulla en Instagram i rep moltes crítiques: «Sac d’ossos»

Adara Molinero posando en una sesión de fotos

Adara Molinero incendia les xarxes amb una foto provocativa | València Diari

Adara Molinero, guanyadora de ‘Gran Hermano VIP‘, ha sigut la gran protagonista dels últims mesos —com a mínim, fins a l’arribada de ‘La isla de las tentaciones‘— a ‘Telecinco‘. Amb els seus fans incondicionals i detractors, la jove model de 26 anys no deixa indiferent a ningú, ni a les xarxes socials, a on ha penjat una foto que està generant controvèrsia.

 

Adara ha publicat una selfie en l’espill en roba interior i les calces trencades. Res que no siga normal en Instagram, com tampoc ho son els comentaris ofensius que han deixat alguns usuaris. Hi ha qui es limita a criticar l’atreviment d’Adara i hi ha d’altres que no tenen res millor a fer que criticar el seu cos.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de ADARA MOLINERO (@adara_molinero) el

 

«Fa vergonya aliena, per diners i per cridar l’atenció el que has de fer», «Adara, vés a donar-li el pit al teu fill», «No et pega res esta classe de publicacions» o «Sac d’ossos» son algunes de les barbaritats que els usuaris han deixat.

 

A pesar d’açò, no tot han sigut comentaris negatius i la jove també ha rebut respostes positives. Un dels primers ha sigut el seu nóvio, Gianmarco, qui es feia una foto molt pareguda en el mateix hotel. «Llest per a esta nit», comentava l’italià en un story.

 

Foto de Ginamarco a Instagram

La resposta de Gianmarco a la publicació d’Adara | Xarxes socials

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.