Gianmarco posa en perill la seua relació amb Adara

Adara Molinero y Gianmarco Onestini en el confesionario de 'El tiempo del descuento' el domingo 19 de enero de 2020

Gianmarco i Adara se separen durant uns dies | Telecinco

 

Gianmarco afronta la seua primera separació d’Adara des de què són parella oficial després de la seua participació en ‘El tiempo de descuento’. L’italià s’ha emportat el premi final i l’amor d’Adara, de qui  no s’ha separat ni un sol moment des de què està fora del programa.

 

Ahir dimecres, Gianmarco va decidir tornar a Itàlia per un breu període de temps i d’esta manera ho anunciava als seus seguidors en les seues xarxes socials: «Bon dia. Hui torne a casa durant uns dies però tornaré prompte».

 

Encara que la parella s’enfronta a la seua primera separació des de la final de ‘El tiempo de descuento’, pareix que el seu amor no es ressentirà, ja que Gianmarco té previst tornar prompte a Madrid i seguir proclamant el seu amor per Adara, com feia en un tuit recentment, quan afirmava: «Estàvem junts, la resta del món se’m va oblidar».

 

 

Seguix la seua guerra amb Joao i Hugo Castejón

Tot i la idíl·lica història d’amor que han viscut dins del programa, Gianmarco s’enfronta també a un sabor agredolç a causa de la seua amistat trencada amb el seu millor amic Joao, que publicava en Instagram un missatge com a indirecta a la parella d’enamorats, que va provocar que Gianmarco el deixara de seguir en les xarxes. Per altra banda, Hugo Castejón també ha aprofitat l’ocasió per a ficar cullerada i dir la seua, afirmant en una ‘stories’ d’Instagram que Adara es va enamorar d’ell primer, però com no li va fer cas, va elegir a l’italià.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.