Gianmarco posa en perill la seua relació amb Adara

Adara Molinero y Gianmarco Onestini en el confesionario de 'El tiempo del descuento' el domingo 19 de enero de 2020

Gianmarco i Adara se separen durant uns dies | Telecinco

 

Gianmarco afronta la seua primera separació d’Adara des de què són parella oficial després de la seua participació en ‘El tiempo de descuento’. L’italià s’ha emportat el premi final i l’amor d’Adara, de qui  no s’ha separat ni un sol moment des de què està fora del programa.

 

Ahir dimecres, Gianmarco va decidir tornar a Itàlia per un breu període de temps i d’esta manera ho anunciava als seus seguidors en les seues xarxes socials: «Bon dia. Hui torne a casa durant uns dies però tornaré prompte».

 

Encara que la parella s’enfronta a la seua primera separació des de la final de ‘El tiempo de descuento’, pareix que el seu amor no es ressentirà, ja que Gianmarco té previst tornar prompte a Madrid i seguir proclamant el seu amor per Adara, com feia en un tuit recentment, quan afirmava: «Estàvem junts, la resta del món se’m va oblidar».

 

 

Seguix la seua guerra amb Joao i Hugo Castejón

Tot i la idíl·lica història d’amor que han viscut dins del programa, Gianmarco s’enfronta també a un sabor agredolç a causa de la seua amistat trencada amb el seu millor amic Joao, que publicava en Instagram un missatge com a indirecta a la parella d’enamorats, que va provocar que Gianmarco el deixara de seguir en les xarxes. Per altra banda, Hugo Castejón també ha aprofitat l’ocasió per a ficar cullerada i dir la seua, afirmant en una ‘stories’ d’Instagram que Adara es va enamorar d’ell primer, però com no li va fer cas, va elegir a l’italià.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.