Gianmarco posa en perill la seua relació amb Adara

Adara Molinero y Gianmarco Onestini en el confesionario de 'El tiempo del descuento' el domingo 19 de enero de 2020

Gianmarco i Adara se separen durant uns dies | Telecinco

 

Gianmarco afronta la seua primera separació d’Adara des de què són parella oficial després de la seua participació en ‘El tiempo de descuento’. L’italià s’ha emportat el premi final i l’amor d’Adara, de qui  no s’ha separat ni un sol moment des de què està fora del programa.

 

Ahir dimecres, Gianmarco va decidir tornar a Itàlia per un breu període de temps i d’esta manera ho anunciava als seus seguidors en les seues xarxes socials: «Bon dia. Hui torne a casa durant uns dies però tornaré prompte».

 

Encara que la parella s’enfronta a la seua primera separació des de la final de ‘El tiempo de descuento’, pareix que el seu amor no es ressentirà, ja que Gianmarco té previst tornar prompte a Madrid i seguir proclamant el seu amor per Adara, com feia en un tuit recentment, quan afirmava: «Estàvem junts, la resta del món se’m va oblidar».

 

 

Seguix la seua guerra amb Joao i Hugo Castejón

Tot i la idíl·lica història d’amor que han viscut dins del programa, Gianmarco s’enfronta també a un sabor agredolç a causa de la seua amistat trencada amb el seu millor amic Joao, que publicava en Instagram un missatge com a indirecta a la parella d’enamorats, que va provocar que Gianmarco el deixara de seguir en les xarxes. Per altra banda, Hugo Castejón també ha aprofitat l’ocasió per a ficar cullerada i dir la seua, afirmant en una ‘stories’ d’Instagram que Adara es va enamorar d’ell primer, però com no li va fer cas, va elegir a l’italià.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.