Gianmarco posa en perill la seua relació amb Adara

Adara Molinero y Gianmarco Onestini en el confesionario de 'El tiempo del descuento' el domingo 19 de enero de 2020

Gianmarco i Adara se separen durant uns dies | Telecinco

 

Gianmarco afronta la seua primera separació d’Adara des de què són parella oficial després de la seua participació en ‘El tiempo de descuento’. L’italià s’ha emportat el premi final i l’amor d’Adara, de qui  no s’ha separat ni un sol moment des de què està fora del programa.

 

Ahir dimecres, Gianmarco va decidir tornar a Itàlia per un breu període de temps i d’esta manera ho anunciava als seus seguidors en les seues xarxes socials: «Bon dia. Hui torne a casa durant uns dies però tornaré prompte».

 

Encara que la parella s’enfronta a la seua primera separació des de la final de ‘El tiempo de descuento’, pareix que el seu amor no es ressentirà, ja que Gianmarco té previst tornar prompte a Madrid i seguir proclamant el seu amor per Adara, com feia en un tuit recentment, quan afirmava: «Estàvem junts, la resta del món se’m va oblidar».

 

 

Seguix la seua guerra amb Joao i Hugo Castejón

Tot i la idíl·lica història d’amor que han viscut dins del programa, Gianmarco s’enfronta també a un sabor agredolç a causa de la seua amistat trencada amb el seu millor amic Joao, que publicava en Instagram un missatge com a indirecta a la parella d’enamorats, que va provocar que Gianmarco el deixara de seguir en les xarxes. Per altra banda, Hugo Castejón també ha aprofitat l’ocasió per a ficar cullerada i dir la seua, afirmant en una ‘stories’ d’Instagram que Adara es va enamorar d’ell primer, però com no li va fer cas, va elegir a l’italià.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.