Gianmarco posa en perill la seua relació amb Adara

Adara Molinero y Gianmarco Onestini en el confesionario de 'El tiempo del descuento' el domingo 19 de enero de 2020

Gianmarco i Adara se separen durant uns dies | Telecinco

 

Gianmarco afronta la seua primera separació d’Adara des de què són parella oficial després de la seua participació en ‘El tiempo de descuento’. L’italià s’ha emportat el premi final i l’amor d’Adara, de qui  no s’ha separat ni un sol moment des de què està fora del programa.

 

Ahir dimecres, Gianmarco va decidir tornar a Itàlia per un breu període de temps i d’esta manera ho anunciava als seus seguidors en les seues xarxes socials: «Bon dia. Hui torne a casa durant uns dies però tornaré prompte».

 

Encara que la parella s’enfronta a la seua primera separació des de la final de ‘El tiempo de descuento’, pareix que el seu amor no es ressentirà, ja que Gianmarco té previst tornar prompte a Madrid i seguir proclamant el seu amor per Adara, com feia en un tuit recentment, quan afirmava: «Estàvem junts, la resta del món se’m va oblidar».

 

 

Seguix la seua guerra amb Joao i Hugo Castejón

Tot i la idíl·lica història d’amor que han viscut dins del programa, Gianmarco s’enfronta també a un sabor agredolç a causa de la seua amistat trencada amb el seu millor amic Joao, que publicava en Instagram un missatge com a indirecta a la parella d’enamorats, que va provocar que Gianmarco el deixara de seguir en les xarxes. Per altra banda, Hugo Castejón també ha aprofitat l’ocasió per a ficar cullerada i dir la seua, afirmant en una ‘stories’ d’Instagram que Adara es va enamorar d’ell primer, però com no li va fer cas, va elegir a l’italià.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU