Asraf, senyalat com el delator de la infidelitat de Kiko Rivera

Asraf ha patit una ferida per uns aldarulls en una discoteca

Asraf, parella de Chabelita, és senyalat com el delator de la infidelitat de Kiko Rivera | CEDIDA

 

Fruit dels rumors de la infidelitat de Kiko Rivera, els col·laboradors de ‘Sálvame’ han intentat conéixer el nom de la persona que ha filtrat esta notícia. Ara, una nova persona ha sigut senyalada com a delatora de la deslleialtat del fill d’Isabel Pantoja.

 

Asraf, possible delator de la infidelitat de Kiko Rivera

Durant els últims dies s’ha estat analitzant cada persona pròxima al dj per a saber qui ha sihut el delator i entre els noms que han aparegut es troben el de la seua germana Chabelita o el d’Antonio Tejado. De fet, Isa P tindria motius per a filtrar esta informació, ja que fa temps que no manté una bona relació amb Kiko Rivera i podria sentir-se traïda per la seua família. Ara, Asraf ha sigut senyalat com el responsable del filtratge de la informació sobre les banyes.

 

D’altra banda, Carolina Sobe, que va conviure amb el dj durant la seua participació en ‘GH DÚO’, ha confessat que també li van arribar rumors sobre la infidelitat. En referència a Asraf, opina que és una persona que no es mossega la llengua i que és possible que, en un moment de debilitat o de despreocupació, haja pogut parlar més del compte sobre la deslleialtat de Kiko Rivera.

 

Kiko Rivera i la seva dona Irene Rosales

Kiko Rivera i la seua parella Irene Rosales estan casats i tenen dos filles en comú  | València Diari

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern recorda a la Generalitat que li correspon netejar els barrancs i reclama lleialtat

La comissionada del Govern per a la reconstrucció després de la dana, Zulima Pérez, ha remarcat a Mislata que la planificació i la retirada de canyes invasores en barrancs són competència de la Generalitat i dels ajuntaments, no de la CHJ, i ha reclamat més lleialtat institucional.

Atrapat un fals comprador per robar en vivendes d’Alacant i Múrcia

Un home de 58 anys ha sigut detingut acusat de diversos furts en vivendes d’Alacant i Múrcia que visitava fent-se passar per comprador, amb un perjuí superior als 56.000 euros.

Arcadi España critica el debat sobre el CNI i reclama més solidaritat amb Ceuta

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, considera que el debat sobre el CNI aporta poc i apel·la a la solidaritat de les comunitats autònomes, especialment davant l’acollida de menors migrants a Ceuta.

Robatori al MUVI: sostreuen gran part del llegendari Tresor de Villena

Gran part del mític Tresor de Villena, un conjunt únic d’orfebreria de l’Edat del Bronze descobert en 1963, ha sigut robat del Museu de Villena (MUVI). La col·lecció inclou 59 peces, majoritàriament d’or, considerades de les més importants d’Europa.

Roben el Tresor de Villena: 66 joies úniques amb quasi 10 quilos d’or

Un robatori al museu de Villena s’ha saldat amb la desaparició de les 66 peces del Tresor, un conjunt únic de quasi 10 quilos d’or i dues peces amb ferro d’origen meteòric, considerat un dels grans símbols arqueològics de la península Ibèrica.

La DGT calcula més de 908.000 viatges per carretera en el retorn de l’estiu a la Comunitat

La DGT ha previst 908.160 desplaçaments per les carreteres de la Comunitat Valenciana en l’operació especial Retorn 2026, activa des de divendres fins dilluns 31 d’agost, amb punts conflictius destacats en les tres províncies.

PLD Space dissenyarà la nova generació de llançadors privats europeus

PLD Space, amb seu a Elx, ha sigut escollida per l’Agència Espacial Europea per desenvolupar la pròxima generació de llançadors privats, amb un contracte de quasi 159 milions d’euros.

Roben en minuts gran part del Tresor de Villena del museu MUVI

Uns lladres han sostret en pocs minuts la major part de les peces del Tresor de Villena exposades al MUVI, en un assalt nocturn que ha activat les alarmes del museu i del poliesportiu municipal.