Asraf, senyalat com el delator de la infidelitat de Kiko Rivera

Asraf ha patit una ferida per uns aldarulls en una discoteca

Asraf, parella de Chabelita, és senyalat com el delator de la infidelitat de Kiko Rivera | CEDIDA

 

Fruit dels rumors de la infidelitat de Kiko Rivera, els col·laboradors de ‘Sálvame’ han intentat conéixer el nom de la persona que ha filtrat esta notícia. Ara, una nova persona ha sigut senyalada com a delatora de la deslleialtat del fill d’Isabel Pantoja.

 

Asraf, possible delator de la infidelitat de Kiko Rivera

Durant els últims dies s’ha estat analitzant cada persona pròxima al dj per a saber qui ha sihut el delator i entre els noms que han aparegut es troben el de la seua germana Chabelita o el d’Antonio Tejado. De fet, Isa P tindria motius per a filtrar esta informació, ja que fa temps que no manté una bona relació amb Kiko Rivera i podria sentir-se traïda per la seua família. Ara, Asraf ha sigut senyalat com el responsable del filtratge de la informació sobre les banyes.

 

D’altra banda, Carolina Sobe, que va conviure amb el dj durant la seua participació en ‘GH DÚO’, ha confessat que també li van arribar rumors sobre la infidelitat. En referència a Asraf, opina que és una persona que no es mossega la llengua i que és possible que, en un moment de debilitat o de despreocupació, haja pogut parlar més del compte sobre la deslleialtat de Kiko Rivera.

 

Kiko Rivera i la seva dona Irene Rosales

Kiko Rivera i la seua parella Irene Rosales estan casats i tenen dos filles en comú  | València Diari

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.