Asraf, senyalat com el delator de la infidelitat de Kiko Rivera

Asraf ha patit una ferida per uns aldarulls en una discoteca

Asraf, parella de Chabelita, és senyalat com el delator de la infidelitat de Kiko Rivera | CEDIDA

 

Fruit dels rumors de la infidelitat de Kiko Rivera, els col·laboradors de ‘Sálvame’ han intentat conéixer el nom de la persona que ha filtrat esta notícia. Ara, una nova persona ha sigut senyalada com a delatora de la deslleialtat del fill d’Isabel Pantoja.

 

Asraf, possible delator de la infidelitat de Kiko Rivera

Durant els últims dies s’ha estat analitzant cada persona pròxima al dj per a saber qui ha sihut el delator i entre els noms que han aparegut es troben el de la seua germana Chabelita o el d’Antonio Tejado. De fet, Isa P tindria motius per a filtrar esta informació, ja que fa temps que no manté una bona relació amb Kiko Rivera i podria sentir-se traïda per la seua família. Ara, Asraf ha sigut senyalat com el responsable del filtratge de la informació sobre les banyes.

 

D’altra banda, Carolina Sobe, que va conviure amb el dj durant la seua participació en ‘GH DÚO’, ha confessat que també li van arribar rumors sobre la infidelitat. En referència a Asraf, opina que és una persona que no es mossega la llengua i que és possible que, en un moment de debilitat o de despreocupació, haja pogut parlar més del compte sobre la deslleialtat de Kiko Rivera.

 

Kiko Rivera i la seva dona Irene Rosales

Kiko Rivera i la seua parella Irene Rosales estan casats i tenen dos filles en comú  | València Diari

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.

El PP qüestiona la celebració del 25 d’abril i reivindica el 9 d’Octubre com a dia dels valencians

Les Corts encara no han decidit si celebraran el 25 d'abril com a dia institucional, mentres el PP sosté que la verdadera festa dels valencians és el 9 d'Octubre i critica l'ús polític d'esta efemèride.

Els embassaments del Xúquer freguen el 70% i el Segura seguix a l’alça fins al 56,6%

La conca del Xúquer aconseguix el 68,1% de la seua capacitat i la del Segura puja al 56,6%, en un context de reserves d'aigua a Espanya en màxims històrics recents.

PSPV i Compromís acusen a Mazón de dificultar la investigació judicial de la dana

PSPV i Compromís critiquen que Carlos Mazón recórrega la seua no personació en la causa sobre la gestió de la dana i l'acusen d'entorpir la instrucció, mentres PP i Vox apel·len al respecte a la justícia.