Asraf, senyalat com el delator de la infidelitat de Kiko Rivera

Asraf ha patit una ferida per uns aldarulls en una discoteca

Asraf, parella de Chabelita, és senyalat com el delator de la infidelitat de Kiko Rivera | CEDIDA

 

Fruit dels rumors de la infidelitat de Kiko Rivera, els col·laboradors de ‘Sálvame’ han intentat conéixer el nom de la persona que ha filtrat esta notícia. Ara, una nova persona ha sigut senyalada com a delatora de la deslleialtat del fill d’Isabel Pantoja.

 

Asraf, possible delator de la infidelitat de Kiko Rivera

Durant els últims dies s’ha estat analitzant cada persona pròxima al dj per a saber qui ha sihut el delator i entre els noms que han aparegut es troben el de la seua germana Chabelita o el d’Antonio Tejado. De fet, Isa P tindria motius per a filtrar esta informació, ja que fa temps que no manté una bona relació amb Kiko Rivera i podria sentir-se traïda per la seua família. Ara, Asraf ha sigut senyalat com el responsable del filtratge de la informació sobre les banyes.

 

D’altra banda, Carolina Sobe, que va conviure amb el dj durant la seua participació en ‘GH DÚO’, ha confessat que també li van arribar rumors sobre la infidelitat. En referència a Asraf, opina que és una persona que no es mossega la llengua i que és possible que, en un moment de debilitat o de despreocupació, haja pogut parlar més del compte sobre la deslleialtat de Kiko Rivera.

 

Kiko Rivera i la seva dona Irene Rosales

Kiko Rivera i la seua parella Irene Rosales estan casats i tenen dos filles en comú  | València Diari

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Síndic de Greuges alerta d’una deriva institucional perillosa en Les Corts Valencianes

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, advertix en el seu últim informe d'una greu deterioració en la relació amb Les Corts i d'una deriva institucional perillosa que, al seu juí, debilita les institucions estatutàries i afecta als drets de la ciutadania.

Hillsman fixa l’objectiu: guanyar la Copa de la Reina amb València Basket

Khaalia Hillsman afronta la Copa de la Reina amb València Basket amb l'objectiu declarat de guanyar el títol i convertir la decepció europea en un impuls competitiu.

La jutgessa de la DANA cridarà Carlos Mazón a declarar com a testimoni després de quedar descartada la seua imputació

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València cita com a testimoni al expresident Carlos Mazón, després que el TSJCV haja descartat indicis de delicte en la seua actuació.

La Comunitat Valenciana impulsa el seu sector aeroespacial amb un pla estratègic fins a 2030

La Comunitat Valenciana dissenya un pla estratègic 2026-2030 per a consolidar el seu sector aeroespacial, atraure inversió i reforçar la seua posició internacional en tecnologia espacial.

Ben Abdelkader fixa la Copa de la Reina com a gran objectiu del València Basket

Hind Ben Abdelkader subratlla que la Copa de la Reina és un objectiu clar per al València Basket, encara que insistix que l'equip només pensa a superar primer al Ensino Lugo en quarts.

El Síndic de Greuges denúncia una deriva institucional perillosa en Les Corts i alerta d’una regressió democràtica

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, advertix en el seu últim informe d'una greu deterioració en la relació amb Les Corts, que qualifica de deriva institucional perillosa i regressió democràtica, i vincula amb el bloqueig a les institucions estatutàries, la pressió política sobre els seus pressupostos i la falta de coordinació després de la dana de 2024.

El sector aeroespacial valencià dissenya la seua expansió internacional fins a 2030

El sector aeroespacial valencià, que ha crescut un 48% en nombre d'empreses i factura 735 milions anuals, prepara un pla estratègic fins a 2030 per a guanyar presència internacional.

La jutgessa de la DANA cita com a testimoni al expresident Carlos Mazón després de quedar descartada la seua imputació

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València ha acordat citar com a testimoni al expresident Carlos Mazón i demanar-li els missatges i crides del 29 d'octubre de 2024, una vegada siga ferma l'acte del TSJCV que va rebutjar investigar-lo.