Asraf, senyalat com el delator de la infidelitat de Kiko Rivera

Asraf ha patit una ferida per uns aldarulls en una discoteca

Asraf, parella de Chabelita, és senyalat com el delator de la infidelitat de Kiko Rivera | CEDIDA

 

Fruit dels rumors de la infidelitat de Kiko Rivera, els col·laboradors de ‘Sálvame’ han intentat conéixer el nom de la persona que ha filtrat esta notícia. Ara, una nova persona ha sigut senyalada com a delatora de la deslleialtat del fill d’Isabel Pantoja.

 

Asraf, possible delator de la infidelitat de Kiko Rivera

Durant els últims dies s’ha estat analitzant cada persona pròxima al dj per a saber qui ha sihut el delator i entre els noms que han aparegut es troben el de la seua germana Chabelita o el d’Antonio Tejado. De fet, Isa P tindria motius per a filtrar esta informació, ja que fa temps que no manté una bona relació amb Kiko Rivera i podria sentir-se traïda per la seua família. Ara, Asraf ha sigut senyalat com el responsable del filtratge de la informació sobre les banyes.

 

D’altra banda, Carolina Sobe, que va conviure amb el dj durant la seua participació en ‘GH DÚO’, ha confessat que també li van arribar rumors sobre la infidelitat. En referència a Asraf, opina que és una persona que no es mossega la llengua i que és possible que, en un moment de debilitat o de despreocupació, haja pogut parlar més del compte sobre la deslleialtat de Kiko Rivera.

 

Kiko Rivera i la seva dona Irene Rosales

Kiko Rivera i la seua parella Irene Rosales estan casats i tenen dos filles en comú  | València Diari

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.