15.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

L’atracció entre dos de les concursants de ‘GH VIP’ que ha passat desapercebuda

Gran Hermano VIP

Alba Carillo, Noemi Salazar i Estela Grande | Telecinco

L’últim debat de ‘Gran Hermano VIP’ servia per a mirar amb lupa algunes de les conversacions que s’havien produït dins de la casa entre els diferents concursants. Este fet va portar a què el programa buscara una conversació que tenia com a protagonista a Mila Ximénez, a on confessava a les seues companyes que havia detectat una relació amb un mínim d’atracció entre dos concursants.

 

Davant d’esta confessió, els altres participants van voler saber més i ella va respondre que ho explicaria fora del concurs. Després de vore el vídeo, Jordi González li va preguntar pel tema i ella va preferir no donar més dades. Ràpidament, Noemí Salazar va ser la que es va voler clavar i compartir la informació amb tots els espectadors del programa.

La carpeta entre Estela i Adara

Salazar va dir que des que van presenciar el bes en la prova de Bollywood entre Estela i Adara, va vore que Estela tenia una actitud diferent cap a la seua companya i que, segons com, s’entenia que hi havia un sentiment que anava molt més allà que la d’una bona amistat. Estela, preguntada per este tema, ho va negar i va aprofitar per a fer un al·legat cap a totes les seues companyes a on aplaudia el concurs que havien fet totes i cada una d’elles.

 

De fet, esta possible carpeta secreta no seria l’única entre dos dones. En el seu moment també es va especular entre la relació que hi havia entre la periodista Irene Junquera i Alba Carrillo. Però esta es va desactivar en el moment que Junquera va eixir del concurs i va visitar el plató de ‘Sálvame’ per a negar-ho.

 

També pots llegir

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.