L’atracció entre dos de les concursants de ‘GH VIP’ que ha passat desapercebuda

Gran Hermano VIP

Alba Carillo, Noemi Salazar i Estela Grande | Telecinco

L’últim debat de ‘Gran Hermano VIP’ servia per a mirar amb lupa algunes de les conversacions que s’havien produït dins de la casa entre els diferents concursants. Este fet va portar a què el programa buscara una conversació que tenia com a protagonista a Mila Ximénez, a on confessava a les seues companyes que havia detectat una relació amb un mínim d’atracció entre dos concursants.

 

Davant d’esta confessió, els altres participants van voler saber més i ella va respondre que ho explicaria fora del concurs. Després de vore el vídeo, Jordi González li va preguntar pel tema i ella va preferir no donar més dades. Ràpidament, Noemí Salazar va ser la que es va voler clavar i compartir la informació amb tots els espectadors del programa.

La carpeta entre Estela i Adara

Salazar va dir que des que van presenciar el bes en la prova de Bollywood entre Estela i Adara, va vore que Estela tenia una actitud diferent cap a la seua companya i que, segons com, s’entenia que hi havia un sentiment que anava molt més allà que la d’una bona amistat. Estela, preguntada per este tema, ho va negar i va aprofitar per a fer un al·legat cap a totes les seues companyes a on aplaudia el concurs que havien fet totes i cada una d’elles.

 

De fet, esta possible carpeta secreta no seria l’única entre dos dones. En el seu moment també es va especular entre la relació que hi havia entre la periodista Irene Junquera i Alba Carrillo. Però esta es va desactivar en el moment que Junquera va eixir del concurs i va visitar el plató de ‘Sálvame’ per a negar-ho.

 

També pots llegir

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València blinda el 98% de les vivendes enfront dels pisos turístics i ultima la nova normativa

La Comissió d'Urbanisme de València aprova la normativa que protegix l'ús residencial del 98% de les vivendes per barri, limita els pisos turístics i prepara la seua aprovació definitiva en el ple del 31 de març.

El València Basket renova a Pedro Martínez fins a 2028

El València Basket amplia un any més el contracte de Pedro Martínez, artífex de la Lliga Endesa 2016-17, en plena etapa d'èxit esportiu en ACB i Eurolliga.

El rinoceront bebé Kairu es consolida en la sabana de Bioparc València

Kairu, el jove rinoceront nascut fa quasi cinc mesos en Bioparc València, ja es mou amb total soltesa en la sabana del parc i interactua amb zebres i aus.

Pet Shop Boys celebrarà 40 anys d’èxits en el Roig Arena el 23 de juliol

Pet Shop Boys oferirà el 23 de juliol en el Roig Arena de València el seu primer concert a Espanya de 2026, dins de la gira Dreamworld: The Greatest Hits Live i després de 19 anys sense actuar a la ciutat.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu de rescat seguix actiu per quart dia en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, per a localitzar a un home desaparegut el diumenge, amb efectius de Generalitat, Guàrdia Civil i Bombers.

Reoberta la Pista de Silla però es mantenen 13 km de retencions cap a València

La V-31 s'ha reobert al trànsit després de l'avaria d'una grua, però el col·lapse persistix amb 13 quilòmetres de retencions d'accés a València i problemes en vies pròximes.

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.