L’atracció entre dos de les concursants de ‘GH VIP’ que ha passat desapercebuda

Gran Hermano VIP

Alba Carillo, Noemi Salazar i Estela Grande | Telecinco

L’últim debat de ‘Gran Hermano VIP’ servia per a mirar amb lupa algunes de les conversacions que s’havien produït dins de la casa entre els diferents concursants. Este fet va portar a què el programa buscara una conversació que tenia com a protagonista a Mila Ximénez, a on confessava a les seues companyes que havia detectat una relació amb un mínim d’atracció entre dos concursants.

 

Davant d’esta confessió, els altres participants van voler saber més i ella va respondre que ho explicaria fora del concurs. Després de vore el vídeo, Jordi González li va preguntar pel tema i ella va preferir no donar més dades. Ràpidament, Noemí Salazar va ser la que es va voler clavar i compartir la informació amb tots els espectadors del programa.

La carpeta entre Estela i Adara

Salazar va dir que des que van presenciar el bes en la prova de Bollywood entre Estela i Adara, va vore que Estela tenia una actitud diferent cap a la seua companya i que, segons com, s’entenia que hi havia un sentiment que anava molt més allà que la d’una bona amistat. Estela, preguntada per este tema, ho va negar i va aprofitar per a fer un al·legat cap a totes les seues companyes a on aplaudia el concurs que havien fet totes i cada una d’elles.

 

De fet, esta possible carpeta secreta no seria l’única entre dos dones. En el seu moment també es va especular entre la relació que hi havia entre la periodista Irene Junquera i Alba Carrillo. Però esta es va desactivar en el moment que Junquera va eixir del concurs i va visitar el plató de ‘Sálvame’ per a negar-ho.

 

També pots llegir

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.