21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

L’atracció entre dos de les concursants de ‘GH VIP’ que ha passat desapercebuda

Gran Hermano VIP

Alba Carillo, Noemi Salazar i Estela Grande | Telecinco

L’últim debat de ‘Gran Hermano VIP’ servia per a mirar amb lupa algunes de les conversacions que s’havien produït dins de la casa entre els diferents concursants. Este fet va portar a què el programa buscara una conversació que tenia com a protagonista a Mila Ximénez, a on confessava a les seues companyes que havia detectat una relació amb un mínim d’atracció entre dos concursants.

 

Davant d’esta confessió, els altres participants van voler saber més i ella va respondre que ho explicaria fora del concurs. Després de vore el vídeo, Jordi González li va preguntar pel tema i ella va preferir no donar més dades. Ràpidament, Noemí Salazar va ser la que es va voler clavar i compartir la informació amb tots els espectadors del programa.

La carpeta entre Estela i Adara

Salazar va dir que des que van presenciar el bes en la prova de Bollywood entre Estela i Adara, va vore que Estela tenia una actitud diferent cap a la seua companya i que, segons com, s’entenia que hi havia un sentiment que anava molt més allà que la d’una bona amistat. Estela, preguntada per este tema, ho va negar i va aprofitar per a fer un al·legat cap a totes les seues companyes a on aplaudia el concurs que havien fet totes i cada una d’elles.

 

De fet, esta possible carpeta secreta no seria l’única entre dos dones. En el seu moment també es va especular entre la relació que hi havia entre la periodista Irene Junquera i Alba Carrillo. Però esta es va desactivar en el moment que Junquera va eixir del concurs i va visitar el plató de ‘Sálvame’ per a negar-ho.

 

També pots llegir

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa demana a Ajuntament i Generalitat dades sobre les vivendes públiques d’Alacant

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat expedients a l'Ajuntament, la Generalitat i la cooperativa Els Naus. El jutjat ha acumulat quatre denúncies i el cas ja ha provocat dimissions i renúncies d'adjudicataris.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens i quatre grups de treball

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana naix amb un full de ruta compartit per a accelerar la recuperació i reunions trimestrals.

La jutgessa del cas VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació que reclama Anticorrupció

La jutgessa que instruïx el cas per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació reclamada per Anticorrupció. El requeriment ha quedat plasmat en una providència de la titular de la plaça número 5 de la Secció d'Instrucció del Tribunal d'Instància d'Alacant.

Presó provisional per al detingut per l’assassinat de la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat especialitzat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, del detingut per la mort de la seua exparella en el Centre de Salut de Benicàssim. El Tribunal Superior de Justícia valencià indica que queda investigat per un delicte d'assassinat.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens institucional

La nova Comissió Mixta després de la DANA del 29 d'octubre de 2024 es constituïx per a coordinar institucions i accelerar la recuperació. Acorda quatre grups de treball i reunions trimestrals.

Detenen a l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de mare i filla a Xilxes

L'exmarit i pare ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. Tenia orde d'allunyament fins a 2027 i la causa passa a Violència Masclista.

Educació activa l’acompanyament emocional en el centre de la menor assassinada a Xilxes

Educació ha activat el protocol d'intervenció en crisi en el centre de Xilxes on estudiava la menor de 12 anys i ha desplegat suport a la comunitat educativa.

Cau a València una xarxa que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros: 28 detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat a València un grup que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros a estrangers en situació irregular. L'operació s'ha saldat amb 28 detinguts i la investigació continua oberta.