L’atracció entre dos de les concursants de ‘GH VIP’ que ha passat desapercebuda

Gran Hermano VIP

Alba Carillo, Noemi Salazar i Estela Grande | Telecinco

L’últim debat de ‘Gran Hermano VIP’ servia per a mirar amb lupa algunes de les conversacions que s’havien produït dins de la casa entre els diferents concursants. Este fet va portar a què el programa buscara una conversació que tenia com a protagonista a Mila Ximénez, a on confessava a les seues companyes que havia detectat una relació amb un mínim d’atracció entre dos concursants.

 

Davant d’esta confessió, els altres participants van voler saber més i ella va respondre que ho explicaria fora del concurs. Després de vore el vídeo, Jordi González li va preguntar pel tema i ella va preferir no donar més dades. Ràpidament, Noemí Salazar va ser la que es va voler clavar i compartir la informació amb tots els espectadors del programa.

La carpeta entre Estela i Adara

Salazar va dir que des que van presenciar el bes en la prova de Bollywood entre Estela i Adara, va vore que Estela tenia una actitud diferent cap a la seua companya i que, segons com, s’entenia que hi havia un sentiment que anava molt més allà que la d’una bona amistat. Estela, preguntada per este tema, ho va negar i va aprofitar per a fer un al·legat cap a totes les seues companyes a on aplaudia el concurs que havien fet totes i cada una d’elles.

 

De fet, esta possible carpeta secreta no seria l’única entre dos dones. En el seu moment també es va especular entre la relació que hi havia entre la periodista Irene Junquera i Alba Carrillo. Però esta es va desactivar en el moment que Junquera va eixir del concurs i va visitar el plató de ‘Sálvame’ per a negar-ho.

 

També pots llegir

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.