Bárbara Rey, ingressada d’urgència en un hospital una altra vegada

Bárbara Rei torna a estar ingressada en un hospital, així ho ha publicat la revista ‘DIEZ MINUTOS’ en excluiva.

Cal recordar, que l’actriu fa només uns dies rebia l’alta després de superar les complicacions per coronavirus.
En la vesprada d’ahir, Bárbara va haver d’acudir a urgències de la clínica Quirón de Marbella en sentir-se molt mal i presentar febre molt alta el que va preocupar els seus éssers estimats.

Bárbara, acompanyada per la seua filla, Sofía Cristo, va arribar al centre mèdic i els metges, després de comprovar l’estat de la pacient, van decidir procedir al seu ingrés hospitalari com a prevenció per a poder arribar a un diagnòstic. I és que fa només uns dies, l’actriu era donada d’alta en este mateix hospital després de les complicacions ocasionades després de contraure el coronavirus.

L’equip mèdic estima que el Covid no pot ser el motiu del seu delicat estat de salut, però hi ha la possibilitat que sí que siguen les seues seqüeles o una malaltia per determinar.

 

La seua filla, el seu gran suport

Bárbara estava acompanyada per la seua filla, Sofía Cristo, a la qual, en el moment de l’ingrés de la seua mare, es va poder veure molt preocupada. Davant l’anterior ingrés de la seua progenitora, Sofía va viatjar de Madrid a Marbella per a estar amb la seua mare que té una casa en esta localitat malaguenya.

Juntes, quan Bàrbara va rebre l’alta, van tornar a la seua casa de Marbella i la DJ continua al costat de la seua progenitora a la qual està molt unida i no se separa del seu costat.

 

Des de les seues xarxes socials, Sofía agraeix als seus seguidors els missatges de suport i afecte que rep i que l’ajuden a mirar cap endavant amb optimisme i esperança.

 

 

Últimes notícies

Les temperatures del migdia cauen a valors no vistos des de juny en molts pobles valencians

Les temperatures registrades a les 13 hores en molts municipis de la Comunitat Valenciana han sigut les més baixes des de juny, amb 19 graus a Ares del Maestrat. Segons Aemet, el valor més alt s’ha donat a Castelló, amb 30,4 graus.

Turistes desallotjats per l’incendi d’El Saler: ‘No volem tornar a casa sense les nostres coses’

Uns 130 desallotjats per l’incendi d’El Saler, molts d’ells turistes allotjats en càmpings, han passat la nit al pavelló de la Fonteta i reclamen tornar per a recuperar les seues pertinences.

Confirmen dos anys de presó per l’agressió sexual a una menor de 16 anys a València

El TSJCV ha confirmat la condemna de dos anys de presó a un home per agredir sexualment una menor de 16 anys, filla de la seua parella, amb la qual convivía a València. El tribunal rebutja el recurs de l’acusat i dona plena credibilitat al relat de la víctima.

Les proves amb 5G reforcen les comunicacions d’emergències a la Comunitat Valenciana

La Generalitat, a través d’ISTEC, ha impulsat proves pilot i projectes europeus amb 5G i satèl·lits per a reforçar la connectivitat dels servicis públics i d’emergència i garantir respostes més segures i resilients.

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.