5.8 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Bárbara Rey, ingressada d’urgència en un hospital una altra vegada

Bárbara Rei torna a estar ingressada en un hospital, així ho ha publicat la revista ‘DIEZ MINUTOS’ en excluiva.

Cal recordar, que l’actriu fa només uns dies rebia l’alta després de superar les complicacions per coronavirus.
En la vesprada d’ahir, Bárbara va haver d’acudir a urgències de la clínica Quirón de Marbella en sentir-se molt mal i presentar febre molt alta el que va preocupar els seus éssers estimats.

Bárbara, acompanyada per la seua filla, Sofía Cristo, va arribar al centre mèdic i els metges, després de comprovar l’estat de la pacient, van decidir procedir al seu ingrés hospitalari com a prevenció per a poder arribar a un diagnòstic. I és que fa només uns dies, l’actriu era donada d’alta en este mateix hospital després de les complicacions ocasionades després de contraure el coronavirus.

L’equip mèdic estima que el Covid no pot ser el motiu del seu delicat estat de salut, però hi ha la possibilitat que sí que siguen les seues seqüeles o una malaltia per determinar.

 

La seua filla, el seu gran suport

Bárbara estava acompanyada per la seua filla, Sofía Cristo, a la qual, en el moment de l’ingrés de la seua mare, es va poder veure molt preocupada. Davant l’anterior ingrés de la seua progenitora, Sofía va viatjar de Madrid a Marbella per a estar amb la seua mare que té una casa en esta localitat malaguenya.

Juntes, quan Bàrbara va rebre l’alta, van tornar a la seua casa de Marbella i la DJ continua al costat de la seua progenitora a la qual està molt unida i no se separa del seu costat.

 

Des de les seues xarxes socials, Sofía agraeix als seus seguidors els missatges de suport i afecte que rep i que l’ajuden a mirar cap endavant amb optimisme i esperança.

 

 

Últimes notícies

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.