Bárbara Rey, ingressada d’urgència en un hospital una altra vegada

Bárbara Rei torna a estar ingressada en un hospital, així ho ha publicat la revista ‘DIEZ MINUTOS’ en excluiva.

Cal recordar, que l’actriu fa només uns dies rebia l’alta després de superar les complicacions per coronavirus.
En la vesprada d’ahir, Bárbara va haver d’acudir a urgències de la clínica Quirón de Marbella en sentir-se molt mal i presentar febre molt alta el que va preocupar els seus éssers estimats.

Bárbara, acompanyada per la seua filla, Sofía Cristo, va arribar al centre mèdic i els metges, després de comprovar l’estat de la pacient, van decidir procedir al seu ingrés hospitalari com a prevenció per a poder arribar a un diagnòstic. I és que fa només uns dies, l’actriu era donada d’alta en este mateix hospital després de les complicacions ocasionades després de contraure el coronavirus.

L’equip mèdic estima que el Covid no pot ser el motiu del seu delicat estat de salut, però hi ha la possibilitat que sí que siguen les seues seqüeles o una malaltia per determinar.

 

La seua filla, el seu gran suport

Bárbara estava acompanyada per la seua filla, Sofía Cristo, a la qual, en el moment de l’ingrés de la seua mare, es va poder veure molt preocupada. Davant l’anterior ingrés de la seua progenitora, Sofía va viatjar de Madrid a Marbella per a estar amb la seua mare que té una casa en esta localitat malaguenya.

Juntes, quan Bàrbara va rebre l’alta, van tornar a la seua casa de Marbella i la DJ continua al costat de la seua progenitora a la qual està molt unida i no se separa del seu costat.

 

Des de les seues xarxes socials, Sofía agraeix als seus seguidors els missatges de suport i afecte que rep i que l’ajuden a mirar cap endavant amb optimisme i esperança.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.