Bárbara Rey, ingressada d’urgència en un hospital una altra vegada

Bárbara Rei torna a estar ingressada en un hospital, així ho ha publicat la revista ‘DIEZ MINUTOS’ en excluiva.

Cal recordar, que l’actriu fa només uns dies rebia l’alta després de superar les complicacions per coronavirus.
En la vesprada d’ahir, Bárbara va haver d’acudir a urgències de la clínica Quirón de Marbella en sentir-se molt mal i presentar febre molt alta el que va preocupar els seus éssers estimats.

Bárbara, acompanyada per la seua filla, Sofía Cristo, va arribar al centre mèdic i els metges, després de comprovar l’estat de la pacient, van decidir procedir al seu ingrés hospitalari com a prevenció per a poder arribar a un diagnòstic. I és que fa només uns dies, l’actriu era donada d’alta en este mateix hospital després de les complicacions ocasionades després de contraure el coronavirus.

L’equip mèdic estima que el Covid no pot ser el motiu del seu delicat estat de salut, però hi ha la possibilitat que sí que siguen les seues seqüeles o una malaltia per determinar.

 

La seua filla, el seu gran suport

Bárbara estava acompanyada per la seua filla, Sofía Cristo, a la qual, en el moment de l’ingrés de la seua mare, es va poder veure molt preocupada. Davant l’anterior ingrés de la seua progenitora, Sofía va viatjar de Madrid a Marbella per a estar amb la seua mare que té una casa en esta localitat malaguenya.

Juntes, quan Bàrbara va rebre l’alta, van tornar a la seua casa de Marbella i la DJ continua al costat de la seua progenitora a la qual està molt unida i no se separa del seu costat.

 

Des de les seues xarxes socials, Sofía agraeix als seus seguidors els missatges de suport i afecte que rep i que l’ajuden a mirar cap endavant amb optimisme i esperança.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.