Bárbara Rey, ingressada d’urgència en un hospital una altra vegada

Bárbara Rei torna a estar ingressada en un hospital, així ho ha publicat la revista ‘DIEZ MINUTOS’ en excluiva.

Cal recordar, que l’actriu fa només uns dies rebia l’alta després de superar les complicacions per coronavirus.
En la vesprada d’ahir, Bárbara va haver d’acudir a urgències de la clínica Quirón de Marbella en sentir-se molt mal i presentar febre molt alta el que va preocupar els seus éssers estimats.

Bárbara, acompanyada per la seua filla, Sofía Cristo, va arribar al centre mèdic i els metges, després de comprovar l’estat de la pacient, van decidir procedir al seu ingrés hospitalari com a prevenció per a poder arribar a un diagnòstic. I és que fa només uns dies, l’actriu era donada d’alta en este mateix hospital després de les complicacions ocasionades després de contraure el coronavirus.

L’equip mèdic estima que el Covid no pot ser el motiu del seu delicat estat de salut, però hi ha la possibilitat que sí que siguen les seues seqüeles o una malaltia per determinar.

 

La seua filla, el seu gran suport

Bárbara estava acompanyada per la seua filla, Sofía Cristo, a la qual, en el moment de l’ingrés de la seua mare, es va poder veure molt preocupada. Davant l’anterior ingrés de la seua progenitora, Sofía va viatjar de Madrid a Marbella per a estar amb la seua mare que té una casa en esta localitat malaguenya.

Juntes, quan Bàrbara va rebre l’alta, van tornar a la seua casa de Marbella i la DJ continua al costat de la seua progenitora a la qual està molt unida i no se separa del seu costat.

 

Des de les seues xarxes socials, Sofía agraeix als seus seguidors els missatges de suport i afecte que rep i que l’ajuden a mirar cap endavant amb optimisme i esperança.

 

 

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU