8.8 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

La baronessa Thyssen ensenya per primera volta la seua mansió ‘Mas Mañana’

La baronessa Thyssen ha obert les portes de la seua residència vacacional | elEconomista

 

Per primera volta, la baronessa Thyssen ha obert les portes de la seua espectacular mansió en la Costa Brava, anomenada ‘Mas Mañanas’, que es troba ubicada en la localitat de Sant Feliu de Guíxols (Girona) i és l’habitatge preferit de la baronessa.

 

El passat dimarts, el programa de TVE ‘Lazos de Sangre’ entrava a la casa de Tita Thyssen per a mostrar habitació per habitació, tots els detalls de la impressionant casa, que està situada en un terreny regalat pel pare de Tita Thyssen quan es va casar amb el seu primer home, l’actor de Hollywood Lex Parker.

Les impressionants vistes des de la casa de la baronessa

Les impressionants vistes des de la casa de la baronessa | TVE

 

Mai abans s’havien mostrat imàtgens de la residència més estimada de la baronessa, que està ubicada dalt de tot d’un tossal i des de la que es pot disfrutar d’unes vistes impressionants del mar i la costa. L’habitatge té un jardí amb piscina i està ple d’altes palmeres i arbres que aporten vegetació i naturalesa a l’ambient.

 

La casa compta amb piscina i jardins plens de palmeres

La casa compta amb piscina i jardins plens de palmeres | TVE

 

 

Situada en la punta d’un penya-segat, la següent cosa que el visitant es troba en acabar el terreny és una barana que pega directament al mar, cosa que li aporta un encant especial a la casa.

A més a més, compta amb un xicotet hort en el que es poden plantar tota classe d’hortalisses per a disfrutar encara més de la fruita fresca d’estiu i la verdura de temporada, collida directament del seu hort.

 

La casa està a tocar del mar

La casa està a tocar de la mar | TVE

 

L'hort situat a l'habitatge

L’hort situat en la vivenda | TVE

 

Com en qualsevol casa d’estiu, no podia faltar una terrassa decorada amb detall i un porxe per disfrutar de les vesprades d’estiu a l’ombra i amb un còctel o, simplement, observant l’horitzó.

La luxosa terrassa de 'Mas Mañana'

La luxosa terrassa de ‘Mas Mañana’ | TV3

 

 

Respecte a l’interior de la casa, el programa ha mostrat una vivenda amb tota classe de detalls estètics i artístics, una cuina impressionant, un menjador d’estil mariner a on predominava el blanc i moltes peces d’art que adornen la casa: quadres, escultures, etc. la que més ha destacat, una pantera roja de l’escultor francés Richard Orlinski. A continuació es poden vore les imàtgens de l’interior de la casa:

 

Una cuina amb tot de detalls

Una cuina amb tota classe de detalls | TVE

 

El menjador ple de quadres i obres d'art

El menjador ple de quadres i obres d’art | TVE

 

La pantera vermella, una valiosa peça de l'escultor francès Richard Orlinski

La pantera roja, una valiosa peça de l’escultor francès Richard Orlinski | TVE

 

També pots llegir..

Últimes notícies

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.

Dimecres amb núvols alts, poques variacions tèrmiques i vent fluix en la Comunitat

Jornada estable amb cel poc nuvolós i intervals de núvols alts. El vent bufarà fluix de l'oest i el dijous es mantindrà el mateix patró.

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.