Belén Esteban sofreix un accident en directe: ‘M’he trencat el turmell’

Aquest dilluns Belén Esteban ha sofert un accident en directe durant el programa Sálvame. S’ha lesionat el turmell dret. El programa de Telecinco ha començat amb una prova a l’estil Supervivientes on es demanava als col·laboradors penjar-se d’una barra per a provar la seua resistència.

Les primeres a participar han estat Lydia Lozano i Belén Estaven. Mentre que la primera ha realitzat la prova descalça, la segona utilitzava talons. En deixar-se anar de la barra, amb l’altura i el seu calçat poc apropiat per a la gesta, s’ha produït l’accident.

«M’he trencat el turmell, veig l’os», ha començat a cridar la que fos guanyadora de GH VIP, mentre els seus companys la consolaven. La tertuliana ha acabat plorant i recolzada en Gema López ha resistit fins que ha arribat el metge de Mediaset España.

El programa ha seguit sense Esteban i més endavant han informat que anava camí a un especialista i que realment tenia pinta de trencament.

Minuts després, des de la pròpia cadena han anunciat finalment que Belén Esteban tenia rotes la tèbia i el peroné: «Ja hi ha diagnòstic. Belén s’hi ha trencat la tèbia i el peroné. La bona notícia és que no necessita ser operada però haurà de ser immobilitzada entre unes 6 i 8 setmanes més o menys. No podrà recolzar el peu, però està en les millors mans», han explicat.

Jorge Javier Vázquez, presentador del programa, ha afegit que «no es descartava del tot l’operació: Belén és una dona súper forta, li operen o no, li posen escaiola i estic segura de què es ve ací en una cadira de rodes. Ànim Belén».

Últimes notícies

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.