Belén Esteban sofreix un accident en directe: ‘M’he trencat el turmell’

Aquest dilluns Belén Esteban ha sofert un accident en directe durant el programa Sálvame. S’ha lesionat el turmell dret. El programa de Telecinco ha començat amb una prova a l’estil Supervivientes on es demanava als col·laboradors penjar-se d’una barra per a provar la seua resistència.

Les primeres a participar han estat Lydia Lozano i Belén Estaven. Mentre que la primera ha realitzat la prova descalça, la segona utilitzava talons. En deixar-se anar de la barra, amb l’altura i el seu calçat poc apropiat per a la gesta, s’ha produït l’accident.

“M’he trencat el turmell, veig l’os”, ha començat a cridar la que fos guanyadora de GH VIP, mentre els seus companys la consolaven. La tertuliana ha acabat plorant i recolzada en Gema López ha resistit fins que ha arribat el metge de Mediaset España.

El programa ha seguit sense Esteban i més endavant han informat que anava camí a un especialista i que realment tenia pinta de trencament.

Minuts després, des de la pròpia cadena han anunciat finalment que Belén Esteban tenia rotes la tèbia i el peroné: “Ja hi ha diagnòstic. Belén s’hi ha trencat la tèbia i el peroné. La bona notícia és que no necessita ser operada però haurà de ser immobilitzada entre unes 6 i 8 setmanes més o menys. No podrà recolzar el peu, però està en les millors mans”, han explicat.

Jorge Javier Vázquez, presentador del programa, ha afegit que “no es descartava del tot l’operació: Belén és una dona súper forta, li operen o no, li posen escaiola i estic segura de què es ve ací en una cadira de rodes. Ànim Belén”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.