Belén Esteban sofreix un accident en directe: ‘M’he trencat el turmell’

Aquest dilluns Belén Esteban ha sofert un accident en directe durant el programa Sálvame. S’ha lesionat el turmell dret. El programa de Telecinco ha començat amb una prova a l’estil Supervivientes on es demanava als col·laboradors penjar-se d’una barra per a provar la seua resistència.

Les primeres a participar han estat Lydia Lozano i Belén Estaven. Mentre que la primera ha realitzat la prova descalça, la segona utilitzava talons. En deixar-se anar de la barra, amb l’altura i el seu calçat poc apropiat per a la gesta, s’ha produït l’accident.

«M’he trencat el turmell, veig l’os», ha començat a cridar la que fos guanyadora de GH VIP, mentre els seus companys la consolaven. La tertuliana ha acabat plorant i recolzada en Gema López ha resistit fins que ha arribat el metge de Mediaset España.

El programa ha seguit sense Esteban i més endavant han informat que anava camí a un especialista i que realment tenia pinta de trencament.

Minuts després, des de la pròpia cadena han anunciat finalment que Belén Esteban tenia rotes la tèbia i el peroné: «Ja hi ha diagnòstic. Belén s’hi ha trencat la tèbia i el peroné. La bona notícia és que no necessita ser operada però haurà de ser immobilitzada entre unes 6 i 8 setmanes més o menys. No podrà recolzar el peu, però està en les millors mans», han explicat.

Jorge Javier Vázquez, presentador del programa, ha afegit que «no es descartava del tot l’operació: Belén és una dona súper forta, li operen o no, li posen escaiola i estic segura de què es ve ací en una cadira de rodes. Ànim Belén».

Últimes notícies

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.

Un accident a l’A-7 col·lapsa el trànsit a Bétera en ple inici d’operació eixida

Un accident sense víctimes mortals a l’A-7 a l’altura de Bétera ha provocat fins a 17 quilòmetres de retencions en sentit Barcelona i 13 en sentit Alacant, coincidint amb l’operació especial d’estiu.

Un jutjat de València rebutja ampliar la causa contra l’excomissionat de la DANA

El jutjat que investiga la presumpta falsificació del títol universitari de José María Ángel ha descartat ampliar la instrucció als delictes de prevaricació i nomenament il·legal en no vore indicis que els responsables polítics conegueren la possible manca de titulació.
FILMOTECA D'ESTIU