16.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Belén Esteban sofreix un accident en directe: ‘M’he trencat el turmell’

Aquest dilluns Belén Esteban ha sofert un accident en directe durant el programa Sálvame. S’ha lesionat el turmell dret. El programa de Telecinco ha començat amb una prova a l’estil Supervivientes on es demanava als col·laboradors penjar-se d’una barra per a provar la seua resistència.

Les primeres a participar han estat Lydia Lozano i Belén Estaven. Mentre que la primera ha realitzat la prova descalça, la segona utilitzava talons. En deixar-se anar de la barra, amb l’altura i el seu calçat poc apropiat per a la gesta, s’ha produït l’accident.

“M’he trencat el turmell, veig l’os”, ha començat a cridar la que fos guanyadora de GH VIP, mentre els seus companys la consolaven. La tertuliana ha acabat plorant i recolzada en Gema López ha resistit fins que ha arribat el metge de Mediaset España.

El programa ha seguit sense Esteban i més endavant han informat que anava camí a un especialista i que realment tenia pinta de trencament.

Minuts després, des de la pròpia cadena han anunciat finalment que Belén Esteban tenia rotes la tèbia i el peroné: “Ja hi ha diagnòstic. Belén s’hi ha trencat la tèbia i el peroné. La bona notícia és que no necessita ser operada però haurà de ser immobilitzada entre unes 6 i 8 setmanes més o menys. No podrà recolzar el peu, però està en les millors mans”, han explicat.

Jorge Javier Vázquez, presentador del programa, ha afegit que “no es descartava del tot l’operació: Belén és una dona súper forta, li operen o no, li posen escaiola i estic segura de què es ve ací en una cadira de rodes. Ànim Belén”.

Últimes notícies

Dos reclamats per Suècia, detinguts en hotels de Múrcia per blanquejar més de 21 milions

Dos hòmens de 34 i 38 anys han sigut detinguts en hotels de Múrcia per orde de Suècia, acusats de blanquejar almenys 21,7 milions entre 2024 i 2025. Se'ls van confiscar mòbils, un portàtil i 200 euros, i han passat a l'Audiència Nacional per a la seua extradició.

La UPV implantarà 10 noves titulacions al seu campus de la Xina des de 2026

La UPV ha aprovat deu titulacions per al seu campus BVPI en Hangzhou, que començaran en 2026 amb docència en anglés. L'accés serà via Gaokao i es preveuen 2000 estudiants.

Mor un mariner en el port de València després d’un desplaçament de contenidors

Un mariner ha mort en el port de València després que es desplaçaren contenidors en el vaixell SVS VEGA, atracat en la terminal APM. La Policia Judicial investiga les causes del sinistre.

CaixaBank eleva el seu benefici a 5.891 milions en 2025, un 1,8% més

L'entitat va guanyar 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, recolzada en el creixement del negoci i malgrat la caiguda del marge d'interessos. Proposarà un dividend total de 0,50 € per acció i eleva els seus objectius de rendibilitat per a 2027.

Galícia entra en alerta roja per ones de fins a 9 metres i el temporal activa avisos en 13 comunitats

La Aemet manté a catorze comunitats en avís per vent, neu, pluja i mala mar, amb Galícia en roig per onatge extrem. La cota de neu baixarà al final del dia i el perill d'allaus és limitat en Pics d'Europa.

María León i Julia Medina calfen el Benidorm Fest amb una aliança i un avís: ‘No venim a perdre’

Les dos solistes, adobades en concursos, unixen forces per a competir amb 'Les dames i un rodamon'. Defenen Benidorm Fest com a festival propi i recolzen la decisió d'RTVE sobre Eurovisió 2026.

El coordinador de benestar és obligatori en els col·legis, però la seua regulació canvia per comunitats

La figura, vigent des de fa quatre anys, s'aplica de manera dispar entre autonomies. Eduque reclama una norma bàsica i alerta de l'absència en 0-3 anys.

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.