Belén Esteban sofreix un accident en directe: ‘M’he trencat el turmell’

Aquest dilluns Belén Esteban ha sofert un accident en directe durant el programa Sálvame. S’ha lesionat el turmell dret. El programa de Telecinco ha començat amb una prova a l’estil Supervivientes on es demanava als col·laboradors penjar-se d’una barra per a provar la seua resistència.

Les primeres a participar han estat Lydia Lozano i Belén Estaven. Mentre que la primera ha realitzat la prova descalça, la segona utilitzava talons. En deixar-se anar de la barra, amb l’altura i el seu calçat poc apropiat per a la gesta, s’ha produït l’accident.

«M’he trencat el turmell, veig l’os», ha començat a cridar la que fos guanyadora de GH VIP, mentre els seus companys la consolaven. La tertuliana ha acabat plorant i recolzada en Gema López ha resistit fins que ha arribat el metge de Mediaset España.

El programa ha seguit sense Esteban i més endavant han informat que anava camí a un especialista i que realment tenia pinta de trencament.

Minuts després, des de la pròpia cadena han anunciat finalment que Belén Esteban tenia rotes la tèbia i el peroné: «Ja hi ha diagnòstic. Belén s’hi ha trencat la tèbia i el peroné. La bona notícia és que no necessita ser operada però haurà de ser immobilitzada entre unes 6 i 8 setmanes més o menys. No podrà recolzar el peu, però està en les millors mans», han explicat.

Jorge Javier Vázquez, presentador del programa, ha afegit que «no es descartava del tot l’operació: Belén és una dona súper forta, li operen o no, li posen escaiola i estic segura de què es ve ací en una cadira de rodes. Ànim Belén».

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.