El ‘bombazo’ de Daniela Blume: «He pagat a dones per sexe»

 
Daniela Blume en 'Samanta y el sexo'

Daniela Blume en ‘Samanta y el sexo’ | Cuatro

 

Samanta Villar és la presentadora del programa ‘Samanta i el sexo’ produït per ‘Boca Boca’ i ha reprès un estudi que afirma que en 2030 el sexe entre persones serà residual com una hipòtesi per a investigar les diferents maneres de viure la intimitat sexual.

 

La sexòloga i col·laboradora de televisió, Daniela Blume, va ser convidada dimarts passat 14 de novembre juntament amb Jorge Javier Vázquez i Adrián Rodríguez. Si en anteriors notícies hem comentat el pas pel programa del presentador estrela de Telecinco, ara també ho fem amb Blume, que tampoc va dubtar a confessar algunes de les seues experiències sexuals.

 

La que va ser finalista de ‘Gran Hermano VIP 5’ ha confessat que ha pagat per mantenir relacions sexuals amb dones juntament amb la seua parella, i és que en anteriors ocasions ja va confessar que és una dona a la qual li crida l’atenció tot el relacionat amb les arts amatòries i que no dubta a provar experiències noves.

 

Així, va confessar que «He pagat per sexe, en viatges a Ámsterdam, mentre viatjava amb les meues parelles. He experimentat molt sexualment, però sempre necessite un vincle fort. He contractat dones amb ells. Sóc molt curiosa.»

 

 

A més, també ha afirmat que li agradaria tenir experiències d’un altre tipus i ha deixat als espectadors molt sorpresos: «També aniria a un prostíbul de nines amb la meua parella. Per vore-ho, mai he estat en cap. En principi no em posa la idea, però bo».

 

Blume ha explicat sense embuts davant de la presentadora tot sobre les seues relacions íntimes, els seus costums i els seus orgasmes i ha afirmat que el sexe és un tema que li agrada prendre-se’l amb serietat, perquè gaudeix amb ell, però no ho practica amb qualsevol: «En contra del que puga semblar, el sexe per a mi és bastant sagrat. M’ho prenc molt seriosament. En el meu cos, que és el meu temple, entra qui jo decidisc. Em costa molt fer-ho perquè sí o amb desconeguts».

 

Un altre dels ‘bombazos’ que ha confessat Daniela és que arriba a ejacular sola quan està dormint «Jo em córrec a la nit«, ha desvetlat Blume. «Quan estic somiant, dormint i somiant, tinc orgasmes sola. Ja estic calibrant el meu equilibri. Jo aspire a fer açò en la vida real, sense somiar. És natural i no té mèrit, però és així».

 

Blume junto con Jorge Javier

Blume amb Jorge Javier | Cuatro

 

Finalment, la col·laboradora ha volgut donar el seu punt de vista sobre la situació actual del sexe en la societat i el que els homes pensen que fan bé «Actualment hi ha un problema amb les xarxes, amb la hipersexualizació, amb el porno… Els xics creuen que per a donar la talla cal fer el mateix que en els vídeos. Ells creuen que el que els satisfà és això. Cal anar una mica més enllà del sexe superficial».

 

 

Últimes notícies

PSPV i Compromís acusen PP i Vox de tindre Les Corts segrestades i frenar el control al Consell

PSPV i Compromís denuncien que PP i Vox tenen Les Corts 'segrestades', amb unes 600 preguntes i peticions sense resposta i limitant la tasca de l'oposició. PP i Vox neguen el bloqueig i acusen l'esquerra de fer teatre parlamentari.

Alliberen un peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a El Campello

La Guàrdia Civil ha alliberat un jove peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a la deriva davant la costa dEl Campello, on també han trobat sis dorades mortes i una gavina sense vida.

Els docents de la concertada protesten a Les Corts per exigir avanços en la jubilació parcial

Cinc sindicats de l’ensenyament concertat es concentren davant Les Corts en plena jornada de vaga per denunciar la falta d’avanços en la jubilació parcial, les plantilles i l’ordre de pagament delegat.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 superen el primer tràmit en Les Corts

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions d’euros, continuen la tramitació en Les Corts després que PP i Vox hagen tombat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís, que en demanaven la devolució al Consell.

Awa Fam, del València Basket a la WNBA: així viu el seu somni americà

La pívot valenciana Awa Fam s’ha guanyat en pocs dies un lloc com a titular en les Seattle Storm i ja pensa en el Mundial FIBA de setembre a Alemanya.

Awa Fam, de València a la WNBA: la pívot que ja triomfa amb Seattle Storm

La pívot alacantina Awa Fam ha fet el salt de València Basket a la WNBA i ja s’ha consolidat com a titular a Seattle Storm, mentre mira al Mundial de setembre com un altre gran somni per complir.

Taxistes valencians es visten de negre i escenifiquen un enterrament contra el decret del Consell

Centenars de taxistes de la Comunitat Valenciana han protestat a València, vestits de negre i amb un taüt simbòlic, contra el decret del Consell que regularitza els VTC i permet trajectes urbans sense temps d’espera.

Marlaska resta importància a l’agressió policial a una docent a València i la qualifica de cas esporàdic

Fernando Grande-Marlaska ha demanat en el Congrés no qüestionar la faena de la Policia per l’agressió per l’esquena d’un agent a una professora jubilada en una manifestació a València, que ha reconegut com a desproporcionada però ha definit com un cas esporàdic.