El ‘bombazo’ de Daniela Blume: «He pagat a dones per sexe»

 
Daniela Blume en 'Samanta y el sexo'

Daniela Blume en ‘Samanta y el sexo’ | Cuatro

 

Samanta Villar és la presentadora del programa ‘Samanta i el sexo’ produït per ‘Boca Boca’ i ha reprès un estudi que afirma que en 2030 el sexe entre persones serà residual com una hipòtesi per a investigar les diferents maneres de viure la intimitat sexual.

 

La sexòloga i col·laboradora de televisió, Daniela Blume, va ser convidada dimarts passat 14 de novembre juntament amb Jorge Javier Vázquez i Adrián Rodríguez. Si en anteriors notícies hem comentat el pas pel programa del presentador estrela de Telecinco, ara també ho fem amb Blume, que tampoc va dubtar a confessar algunes de les seues experiències sexuals.

 

La que va ser finalista de ‘Gran Hermano VIP 5’ ha confessat que ha pagat per mantenir relacions sexuals amb dones juntament amb la seua parella, i és que en anteriors ocasions ja va confessar que és una dona a la qual li crida l’atenció tot el relacionat amb les arts amatòries i que no dubta a provar experiències noves.

 

Així, va confessar que «He pagat per sexe, en viatges a Ámsterdam, mentre viatjava amb les meues parelles. He experimentat molt sexualment, però sempre necessite un vincle fort. He contractat dones amb ells. Sóc molt curiosa.»

 

 

A més, també ha afirmat que li agradaria tenir experiències d’un altre tipus i ha deixat als espectadors molt sorpresos: «També aniria a un prostíbul de nines amb la meua parella. Per vore-ho, mai he estat en cap. En principi no em posa la idea, però bo».

 

Blume ha explicat sense embuts davant de la presentadora tot sobre les seues relacions íntimes, els seus costums i els seus orgasmes i ha afirmat que el sexe és un tema que li agrada prendre-se’l amb serietat, perquè gaudeix amb ell, però no ho practica amb qualsevol: «En contra del que puga semblar, el sexe per a mi és bastant sagrat. M’ho prenc molt seriosament. En el meu cos, que és el meu temple, entra qui jo decidisc. Em costa molt fer-ho perquè sí o amb desconeguts».

 

Un altre dels ‘bombazos’ que ha confessat Daniela és que arriba a ejacular sola quan està dormint «Jo em córrec a la nit«, ha desvetlat Blume. «Quan estic somiant, dormint i somiant, tinc orgasmes sola. Ja estic calibrant el meu equilibri. Jo aspire a fer açò en la vida real, sense somiar. És natural i no té mèrit, però és així».

 

Blume junto con Jorge Javier

Blume amb Jorge Javier | Cuatro

 

Finalment, la col·laboradora ha volgut donar el seu punt de vista sobre la situació actual del sexe en la societat i el que els homes pensen que fan bé «Actualment hi ha un problema amb les xarxes, amb la hipersexualizació, amb el porno… Els xics creuen que per a donar la talla cal fer el mateix que en els vídeos. Ells creuen que el que els satisfà és això. Cal anar una mica més enllà del sexe superficial».

 

 

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.