13.1 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

El ‘bombazo’ de Daniela Blume: «He pagat a dones per sexe»

 
Daniela Blume en 'Samanta y el sexo'

Daniela Blume en ‘Samanta y el sexo’ | Cuatro

 

Samanta Villar és la presentadora del programa ‘Samanta i el sexo’ produït per ‘Boca Boca’ i ha reprès un estudi que afirma que en 2030 el sexe entre persones serà residual com una hipòtesi per a investigar les diferents maneres de viure la intimitat sexual.

 

La sexòloga i col·laboradora de televisió, Daniela Blume, va ser convidada dimarts passat 14 de novembre juntament amb Jorge Javier Vázquez i Adrián Rodríguez. Si en anteriors notícies hem comentat el pas pel programa del presentador estrela de Telecinco, ara també ho fem amb Blume, que tampoc va dubtar a confessar algunes de les seues experiències sexuals.

 

La que va ser finalista de ‘Gran Hermano VIP 5’ ha confessat que ha pagat per mantenir relacions sexuals amb dones juntament amb la seua parella, i és que en anteriors ocasions ja va confessar que és una dona a la qual li crida l’atenció tot el relacionat amb les arts amatòries i que no dubta a provar experiències noves.

 

Així, va confessar que «He pagat per sexe, en viatges a Ámsterdam, mentre viatjava amb les meues parelles. He experimentat molt sexualment, però sempre necessite un vincle fort. He contractat dones amb ells. Sóc molt curiosa.»

 

 

A més, també ha afirmat que li agradaria tenir experiències d’un altre tipus i ha deixat als espectadors molt sorpresos: «També aniria a un prostíbul de nines amb la meua parella. Per vore-ho, mai he estat en cap. En principi no em posa la idea, però bo».

 

Blume ha explicat sense embuts davant de la presentadora tot sobre les seues relacions íntimes, els seus costums i els seus orgasmes i ha afirmat que el sexe és un tema que li agrada prendre-se’l amb serietat, perquè gaudeix amb ell, però no ho practica amb qualsevol: «En contra del que puga semblar, el sexe per a mi és bastant sagrat. M’ho prenc molt seriosament. En el meu cos, que és el meu temple, entra qui jo decidisc. Em costa molt fer-ho perquè sí o amb desconeguts».

 

Un altre dels ‘bombazos’ que ha confessat Daniela és que arriba a ejacular sola quan està dormint «Jo em córrec a la nit“, ha desvetlat Blume. «Quan estic somiant, dormint i somiant, tinc orgasmes sola. Ja estic calibrant el meu equilibri. Jo aspire a fer açò en la vida real, sense somiar. És natural i no té mèrit, però és així».

 

Blume junto con Jorge Javier

Blume amb Jorge Javier | Cuatro

 

Finalment, la col·laboradora ha volgut donar el seu punt de vista sobre la situació actual del sexe en la societat i el que els homes pensen que fan bé «Actualment hi ha un problema amb les xarxes, amb la hipersexualizació, amb el porno… Els xics creuen que per a donar la talla cal fer el mateix que en els vídeos. Ells creuen que el que els satisfà és això. Cal anar una mica més enllà del sexe superficial».

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.