Una persona pròxima a Bustamante assenyala per què va trencar amb Paula Echevarría

 

Francisco Manjón, exassessor de David Bustamante, ha iniciat una guerra mediàtica contra el cantant. Qui va ser la seua mà dreta durant més de 14 anys està disposat a desemmascarar al cantant, després que este el portés davant el jutge per un presumpte delicte d’estafa i apropiació indeguda.

No obstant això, després de diversos anys de lluita, l’artista càntabre va perdre la batalla judicial i va ser condemnat a pagar les despeses del judici contra el seu exassessor, a qui va denunciar després d’haver contret un deute amb Hisenda, segons al·lega, a conseqüència de la mala gestió realitzada pel professional.

Els advocats de David Bustamante demanaven 13 anys de presó i gairebé 500.000 euros d’indemnització al demandat que, malgrat haver guanyat el judici, no perdona que l’artista volgués ficar-lo a la presó ni tampoc les entrevistes que ha concedit parlant d’ell.

«Vam fer un pacte amb els seus advocats perquè no es parlés de res i ell ho ha trencat, ha parlat de mi cobrant. Està intentant guanyar amb exclusives el que ha perdut en els jutjats. La meua paciència té un límit», assenyalava l’absolt a ‘Sálvame’, fent referència a l’exclusiva de David Bustamante en la revista ‘Hola’.

Francisco Manjón està fart que el cantant estiga intentant «embrutar» el seu nom i està disposat a contraatacar revelant tots els seus temes més personals i els detalls més secrets de la seua ruptura amb Paula Echevarría. Francisco Manjón revela a ‘Sálvame’ el motiu de la ruptura entre David Bustamante i Paula Echevarría

En la seua última intervenció davant els mitjans de comunicació, l’exmànager ha tret a la llum un dels motius de la ruptura de David Bustamante amb l’actriu Paula Echevarría, una parella que ha ocupat moltes portades del cor després de 12 anys de matrimoni i una filla en comú.

«En els matrimonis les relacions familiars per totes dos parts no solen fer molt de bé per la relació», assenyalava Francisco Manjón, abans d’assenyalar que Paula Echevarría no estava gens contenta amb la intromissió de la seua família política en la relació.

Al mateix temps, ha descartat que les infidelitats en la parella foren un motiu en la ruptura. «Mai he conegut una infidelitat de David Bustamante». Encara que van ser una de les parelles més estables del nostre país, l’exasesor de Bustamante ha assenyalat que els fonaments de la seua relació es van trontollar des del principi, però aconseguien transmetre una imatge molt diferent de cara al públic.

«Tenien molts alts i baixos emocionals, el seu matrimoni va ser molt inestable des del principi, ells sabien vendre una imatge que no era la real. Hi ha gent que té la capacitat de crear una identitat que no és la seua, el temps que he estat amb ell feia el meu treball, vendre la millor imatge de Bustamante», assegurava sense embuts en ‘Sálvame’.

 

Francisco Manjón desmunta «la farsa» de David Bustamante

En este sentit, el que va ser mà dreta del concursant de la primera edició de ‘OperaciónTriunfo’ ha insistit que el càntabre és una persona molt diferent de la que sembla. De fet, ha assegurat que la seua relació amb Álex Casademunt no era tan bona com la pinta. El titlla de ser una persona «inestable, molt complicada i mentidera» i molt poc professional, ja que no ha dubtat a recordar l’època en la qual el càntabre faltava als seus compromisos professionals sense previ avís.

«Tots justificàvem les seues absències. Entenc a Paula i admire la seua capacitat, gairebé des del principi, de tractar de tirar endavant el que després no va poder ser, era molt difícil»,

advertia Francisco Manjón mostrant la seua empatia amb l’actriu i influencer, que ara està començant una nova etapa de la seua vida al costat de Miguel Torres i el seu petit fill en comú.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.