Una persona pròxima a Bustamante assenyala per què va trencar amb Paula Echevarría

 

Francisco Manjón, exassessor de David Bustamante, ha iniciat una guerra mediàtica contra el cantant. Qui va ser la seua mà dreta durant més de 14 anys està disposat a desemmascarar al cantant, després que este el portés davant el jutge per un presumpte delicte d’estafa i apropiació indeguda.

No obstant això, després de diversos anys de lluita, l’artista càntabre va perdre la batalla judicial i va ser condemnat a pagar les despeses del judici contra el seu exassessor, a qui va denunciar després d’haver contret un deute amb Hisenda, segons al·lega, a conseqüència de la mala gestió realitzada pel professional.

Els advocats de David Bustamante demanaven 13 anys de presó i gairebé 500.000 euros d’indemnització al demandat que, malgrat haver guanyat el judici, no perdona que l’artista volgués ficar-lo a la presó ni tampoc les entrevistes que ha concedit parlant d’ell.

«Vam fer un pacte amb els seus advocats perquè no es parlés de res i ell ho ha trencat, ha parlat de mi cobrant. Està intentant guanyar amb exclusives el que ha perdut en els jutjats. La meua paciència té un límit», assenyalava l’absolt a ‘Sálvame’, fent referència a l’exclusiva de David Bustamante en la revista ‘Hola’.

Francisco Manjón està fart que el cantant estiga intentant «embrutar» el seu nom i està disposat a contraatacar revelant tots els seus temes més personals i els detalls més secrets de la seua ruptura amb Paula Echevarría. Francisco Manjón revela a ‘Sálvame’ el motiu de la ruptura entre David Bustamante i Paula Echevarría

En la seua última intervenció davant els mitjans de comunicació, l’exmànager ha tret a la llum un dels motius de la ruptura de David Bustamante amb l’actriu Paula Echevarría, una parella que ha ocupat moltes portades del cor després de 12 anys de matrimoni i una filla en comú.

«En els matrimonis les relacions familiars per totes dos parts no solen fer molt de bé per la relació», assenyalava Francisco Manjón, abans d’assenyalar que Paula Echevarría no estava gens contenta amb la intromissió de la seua família política en la relació.

Al mateix temps, ha descartat que les infidelitats en la parella foren un motiu en la ruptura. «Mai he conegut una infidelitat de David Bustamante». Encara que van ser una de les parelles més estables del nostre país, l’exasesor de Bustamante ha assenyalat que els fonaments de la seua relació es van trontollar des del principi, però aconseguien transmetre una imatge molt diferent de cara al públic.

«Tenien molts alts i baixos emocionals, el seu matrimoni va ser molt inestable des del principi, ells sabien vendre una imatge que no era la real. Hi ha gent que té la capacitat de crear una identitat que no és la seua, el temps que he estat amb ell feia el meu treball, vendre la millor imatge de Bustamante», assegurava sense embuts en ‘Sálvame’.

 

Francisco Manjón desmunta «la farsa» de David Bustamante

En este sentit, el que va ser mà dreta del concursant de la primera edició de ‘OperaciónTriunfo’ ha insistit que el càntabre és una persona molt diferent de la que sembla. De fet, ha assegurat que la seua relació amb Álex Casademunt no era tan bona com la pinta. El titlla de ser una persona «inestable, molt complicada i mentidera» i molt poc professional, ja que no ha dubtat a recordar l’època en la qual el càntabre faltava als seus compromisos professionals sense previ avís.

«Tots justificàvem les seues absències. Entenc a Paula i admire la seua capacitat, gairebé des del principi, de tractar de tirar endavant el que després no va poder ser, era molt difícil»,

advertia Francisco Manjón mostrant la seua empatia amb l’actriu i influencer, que ara està començant una nova etapa de la seua vida al costat de Miguel Torres i el seu petit fill en comú.

Últimes notícies

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.