19.4 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Una persona pròxima a Bustamante assenyala per què va trencar amb Paula Echevarría

 

Francisco Manjón, exassessor de David Bustamante, ha iniciat una guerra mediàtica contra el cantant. Qui va ser la seua mà dreta durant més de 14 anys està disposat a desemmascarar al cantant, després que este el portés davant el jutge per un presumpte delicte d’estafa i apropiació indeguda.

No obstant això, després de diversos anys de lluita, l’artista càntabre va perdre la batalla judicial i va ser condemnat a pagar les despeses del judici contra el seu exassessor, a qui va denunciar després d’haver contret un deute amb Hisenda, segons al·lega, a conseqüència de la mala gestió realitzada pel professional.

Els advocats de David Bustamante demanaven 13 anys de presó i gairebé 500.000 euros d’indemnització al demandat que, malgrat haver guanyat el judici, no perdona que l’artista volgués ficar-lo a la presó ni tampoc les entrevistes que ha concedit parlant d’ell.

«Vam fer un pacte amb els seus advocats perquè no es parlés de res i ell ho ha trencat, ha parlat de mi cobrant. Està intentant guanyar amb exclusives el que ha perdut en els jutjats. La meua paciència té un límit», assenyalava l’absolt a ‘Sálvame’, fent referència a l’exclusiva de David Bustamante en la revista ‘Hola’.

Francisco Manjón està fart que el cantant estiga intentant «embrutar» el seu nom i està disposat a contraatacar revelant tots els seus temes més personals i els detalls més secrets de la seua ruptura amb Paula Echevarría. Francisco Manjón revela a ‘Sálvame’ el motiu de la ruptura entre David Bustamante i Paula Echevarría

En la seua última intervenció davant els mitjans de comunicació, l’exmànager ha tret a la llum un dels motius de la ruptura de David Bustamante amb l’actriu Paula Echevarría, una parella que ha ocupat moltes portades del cor després de 12 anys de matrimoni i una filla en comú.

«En els matrimonis les relacions familiars per totes dos parts no solen fer molt de bé per la relació», assenyalava Francisco Manjón, abans d’assenyalar que Paula Echevarría no estava gens contenta amb la intromissió de la seua família política en la relació.

Al mateix temps, ha descartat que les infidelitats en la parella foren un motiu en la ruptura. «Mai he conegut una infidelitat de David Bustamante». Encara que van ser una de les parelles més estables del nostre país, l’exasesor de Bustamante ha assenyalat que els fonaments de la seua relació es van trontollar des del principi, però aconseguien transmetre una imatge molt diferent de cara al públic.

«Tenien molts alts i baixos emocionals, el seu matrimoni va ser molt inestable des del principi, ells sabien vendre una imatge que no era la real. Hi ha gent que té la capacitat de crear una identitat que no és la seua, el temps que he estat amb ell feia el meu treball, vendre la millor imatge de Bustamante», assegurava sense embuts en ‘Sálvame’.

 

Francisco Manjón desmunta «la farsa» de David Bustamante

En este sentit, el que va ser mà dreta del concursant de la primera edició de ‘OperaciónTriunfo’ ha insistit que el càntabre és una persona molt diferent de la que sembla. De fet, ha assegurat que la seua relació amb Álex Casademunt no era tan bona com la pinta. El titlla de ser una persona «inestable, molt complicada i mentidera» i molt poc professional, ja que no ha dubtat a recordar l’època en la qual el càntabre faltava als seus compromisos professionals sense previ avís.

«Tots justificàvem les seues absències. Entenc a Paula i admire la seua capacitat, gairebé des del principi, de tractar de tirar endavant el que després no va poder ser, era molt difícil»,

advertia Francisco Manjón mostrant la seua empatia amb l’actriu i influencer, que ara està començant una nova etapa de la seua vida al costat de Miguel Torres i el seu petit fill en comú.

Últimes notícies

L’esquerra porta al ple la reprovació de Barcala per les vivendes públiques

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han registrat una declaració institucional per a reprovar a Luis Barcala per la polèmica adjudicació de VPP. El debat se celebrarà el 26 de febrer.

Gener deixa en la Comunitat Valenciana un mes càlid i humit, amb pluges un 22% per damunt de la mitjana

Gener de 2026 ha sigut càlid i humit en la Comunitat Valenciana: 8,6 °C de mitjana, 0,5 °C sobre la referència, i 53,3 l/m², un 22% més de pluja. Dos temporals van concentrar els majors acumulats i va haver-hi menys hores de sol.

El Jutjat d’Instància 5 assumix la denúncia de Mans Netes per les vivendes públiques d’Alacant

El Tribunal d'Instància número 5 d'Alacant ha rebut per repartiment la denúncia de Mans Netes per presumptes anomalies en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan. L'òrgan serà competent per a investigar i acumular altres quatre denúncies ja en Fiscalia, en un cas que ha provocat dimissions.

Detingut un home pel robatori de desenes de bicicletes i patinets a Torrevieja i el seu entorn

Un home de 45 anys ha sigut detingut pel suposat robatori de desenes de bicicletes i patinets d'alta gamma a Torrevieja i localitats pròximes. En la seua vivenda es van trobar 35 bicicletes, 18 patinets i diversos carregadors; ha quedat en llibertat a l'espera de citació i s'ha demanat col·laboració per a identificar-los.

Tres ferits per fum en un incendi en un pis de Vila-real

Tres persones van ser ateses per inhalació de fum després de l'incendi en l'última planta d'un edifici de Vila-real. El foc es va extingir a mitjanit.

Detingut a Elda per amenaçar i colpejar a un home amb una arma de foc després d’una discussió

Un home de 58 anys ha sigut detingut a Elda després d'amenaçar a un altre amb una pistola de salva i colpejar-li al cap. La Policia va intervindre més armes i munició.

La incidència de grip puja un 75% en la Comunitat Valenciana en l’última setmana

La taxa de grip ascendix a 35,2 casos per 100.000 habitants enfront de 19,8 la setmana prèvia. VRS i el total d'infeccions respiratòries baixen; covid se situa en zero.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i una nit de 23 graus en la Comunitat Valenciana

El temporal ha disparat el vent i les temperatures: 104 km/h a Atzeneta del Maestrat i fins a 23 graus en diverses localitats, amb rècords nocturns provisionals.