20.6 C
València
Dissabte, 15 novembre, 2025

Una persona pròxima a Bustamante assenyala per què va trencar amb Paula Echevarría

 

Francisco Manjón, exassessor de David Bustamante, ha iniciat una guerra mediàtica contra el cantant. Qui va ser la seua mà dreta durant més de 14 anys està disposat a desemmascarar al cantant, després que este el portés davant el jutge per un presumpte delicte d’estafa i apropiació indeguda.

No obstant això, després de diversos anys de lluita, l’artista càntabre va perdre la batalla judicial i va ser condemnat a pagar les despeses del judici contra el seu exassessor, a qui va denunciar després d’haver contret un deute amb Hisenda, segons al·lega, a conseqüència de la mala gestió realitzada pel professional.

Els advocats de David Bustamante demanaven 13 anys de presó i gairebé 500.000 euros d’indemnització al demandat que, malgrat haver guanyat el judici, no perdona que l’artista volgués ficar-lo a la presó ni tampoc les entrevistes que ha concedit parlant d’ell.

«Vam fer un pacte amb els seus advocats perquè no es parlés de res i ell ho ha trencat, ha parlat de mi cobrant. Està intentant guanyar amb exclusives el que ha perdut en els jutjats. La meua paciència té un límit», assenyalava l’absolt a ‘Sálvame’, fent referència a l’exclusiva de David Bustamante en la revista ‘Hola’.

Francisco Manjón està fart que el cantant estiga intentant «embrutar» el seu nom i està disposat a contraatacar revelant tots els seus temes més personals i els detalls més secrets de la seua ruptura amb Paula Echevarría. Francisco Manjón revela a ‘Sálvame’ el motiu de la ruptura entre David Bustamante i Paula Echevarría

En la seua última intervenció davant els mitjans de comunicació, l’exmànager ha tret a la llum un dels motius de la ruptura de David Bustamante amb l’actriu Paula Echevarría, una parella que ha ocupat moltes portades del cor després de 12 anys de matrimoni i una filla en comú.

«En els matrimonis les relacions familiars per totes dos parts no solen fer molt de bé per la relació», assenyalava Francisco Manjón, abans d’assenyalar que Paula Echevarría no estava gens contenta amb la intromissió de la seua família política en la relació.

Al mateix temps, ha descartat que les infidelitats en la parella foren un motiu en la ruptura. «Mai he conegut una infidelitat de David Bustamante». Encara que van ser una de les parelles més estables del nostre país, l’exasesor de Bustamante ha assenyalat que els fonaments de la seua relació es van trontollar des del principi, però aconseguien transmetre una imatge molt diferent de cara al públic.

«Tenien molts alts i baixos emocionals, el seu matrimoni va ser molt inestable des del principi, ells sabien vendre una imatge que no era la real. Hi ha gent que té la capacitat de crear una identitat que no és la seua, el temps que he estat amb ell feia el meu treball, vendre la millor imatge de Bustamante», assegurava sense embuts en ‘Sálvame’.

 

Francisco Manjón desmunta «la farsa» de David Bustamante

En este sentit, el que va ser mà dreta del concursant de la primera edició de ‘OperaciónTriunfo’ ha insistit que el càntabre és una persona molt diferent de la que sembla. De fet, ha assegurat que la seua relació amb Álex Casademunt no era tan bona com la pinta. El titlla de ser una persona «inestable, molt complicada i mentidera» i molt poc professional, ja que no ha dubtat a recordar l’època en la qual el càntabre faltava als seus compromisos professionals sense previ avís.

«Tots justificàvem les seues absències. Entenc a Paula i admire la seua capacitat, gairebé des del principi, de tractar de tirar endavant el que després no va poder ser, era molt difícil»,

advertia Francisco Manjón mostrant la seua empatia amb l’actriu i influencer, que ara està començant una nova etapa de la seua vida al costat de Miguel Torres i el seu petit fill en comú.

Últimes notícies

Un incendi en un desballestament d’Alboraia ha generat una gran columna de fum i ha quedat estabilitzat

Els bombers han donat per estabilitzat l'incendi en un desballestament de motos d'Alboraia al voltant de les 12, sense ferits. Sis dotacions han treballat en la zona.

El PSOE avisa a Feijóo i Abascal: no poden triar pels valencians

El PSOE ha exigit eleccions en la Comunitat Valenciana després de la dimissió de Carlos Mazón i ha advertit a PP i Vox que la successió no pot decidir-se en despatxos. Diana Morant ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de candidat encobridor i ha demanat que decidisca la ciutadania.

El PSOE avisa a Feijóo i Abascal: no poden decidir pels valencians

Diana Morant ha advertit que PP i Vox no tenen dret a triar pels valencians i ha reclamat eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón. També ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca com a 'candidat encobridor'.

València Basket i Tenerife se citen en el cim de la Lliga Endesa

València i Tenerife arriben amb 5-1 com a líders compartits i estils oposats. El conjunt taronja afronta el xoc després de doble setmana europea; Matt Costello és dubte.

El Vila-real firmarà el seu millor primer terç de Lliga si gana al Mallorca

L'equip de Marcelino ha sumat 26 punts en 12 jornades; si venç al Mallorca tancarà el primer terç amb 29, per damunt del registre de 2007-08 després de 13.

De Florència a Mestalla: Beltrán i Matías Moreno passen d’amics a rivals en el derbi

El derbi del divendres a Mestalla reunirà els cordovesos Lucas Beltrán i Matías Moreno, excompanys en la Fiorentina i hui cedits a València i Llevant. Els dos arriben assentats en l'onze i serà el seu primer cara a cara.

Un incendi en un desballestament de motos a Alboraia genera una gran columna de fum

Un incendi en un desballestament de motocicletes a Alboraia està generant una gran columna de fum sense causar ferits. Diverses dotacions de bombers treballen en la zona i el foc no revist gravetat, segons l'alcalde.

Naix l’associació cívica Trellat per reforçar la identitat i la concòrdia valenciana

L’associació cívica Trellat s’ha presentat a la Facultat de Filologia amb el suport d’entitats acadèmiques i culturals per impulsar la investigació i la cohesió valenciana.