Fort enfrontament entre Adara i Alba Carrillo només eixir de ‘GH VIP’

Si en un moment vam creure que Adara i Alba Carrillo havien sigut amigues dins de ‘Gran Hermano VIP’, ara pareix que la realitat és una altra. Dies arrere, Alba confessava en unes declaracions al programa ‘Cazamariposas’ que ella era la guanyadora moral del concurs, desprestigiant el concurs que havia fet Adara i que l’havia convertit  en la guanyadora absoluta del concurs de telerealitat.

 

Estes paraules no van agradar gens a Adara i es va voler defendre de la seua companya d’edició amb una piulada de Twitter a on li deia que hauria d’estar agraïda amb el públic per no haver-la fet fora abans, quan realment va estar queixant-se i protestant des del primer dia. Però pareix que el que més li ha molestat a la model ha sigut com acabava este missatge Adara: «Besets ‘dormilona’».

 

 

Alba Carrillo ataca directament al fill d’Adara

Carrillo ha tardat poques hores a contestar a Adara i ho ha fet per Instagram, a on ha criticat tot el concurs de la seua companya. En este, li ha retret el canvi de companyies continu dins del concurs, d’haver dormit amb Gianmarco fent mal a gent de fora de la casa i, el que és més greu, l’acusa de no haver pensat en el seu fill dins del concurs. De ben segur, Adara tornarà a respondre a Alba Carrillo i qui sap si tornaran a coincidir en un plató de televisió per a enfrontar els seus diferents punts de vista.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.