Fort enfrontament entre Adara i Alba Carrillo només eixir de ‘GH VIP’

Si en un moment vam creure que Adara i Alba Carrillo havien sigut amigues dins de ‘Gran Hermano VIP’, ara pareix que la realitat és una altra. Dies arrere, Alba confessava en unes declaracions al programa ‘Cazamariposas’ que ella era la guanyadora moral del concurs, desprestigiant el concurs que havia fet Adara i que l’havia convertit  en la guanyadora absoluta del concurs de telerealitat.

 

Estes paraules no van agradar gens a Adara i es va voler defendre de la seua companya d’edició amb una piulada de Twitter a on li deia que hauria d’estar agraïda amb el públic per no haver-la fet fora abans, quan realment va estar queixant-se i protestant des del primer dia. Però pareix que el que més li ha molestat a la model ha sigut com acabava este missatge Adara: «Besets ‘dormilona’».

 

 

Alba Carrillo ataca directament al fill d’Adara

Carrillo ha tardat poques hores a contestar a Adara i ho ha fet per Instagram, a on ha criticat tot el concurs de la seua companya. En este, li ha retret el canvi de companyies continu dins del concurs, d’haver dormit amb Gianmarco fent mal a gent de fora de la casa i, el que és més greu, l’acusa de no haver pensat en el seu fill dins del concurs. De ben segur, Adara tornarà a respondre a Alba Carrillo i qui sap si tornaran a coincidir en un plató de televisió per a enfrontar els seus diferents punts de vista.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.