Fort enfrontament entre Adara i Alba Carrillo només eixir de ‘GH VIP’

Si en un moment vam creure que Adara i Alba Carrillo havien sigut amigues dins de ‘Gran Hermano VIP’, ara pareix que la realitat és una altra. Dies arrere, Alba confessava en unes declaracions al programa ‘Cazamariposas’ que ella era la guanyadora moral del concurs, desprestigiant el concurs que havia fet Adara i que l’havia convertit  en la guanyadora absoluta del concurs de telerealitat.

 

Estes paraules no van agradar gens a Adara i es va voler defendre de la seua companya d’edició amb una piulada de Twitter a on li deia que hauria d’estar agraïda amb el públic per no haver-la fet fora abans, quan realment va estar queixant-se i protestant des del primer dia. Però pareix que el que més li ha molestat a la model ha sigut com acabava este missatge Adara: «Besets ‘dormilona’».

 

 

Alba Carrillo ataca directament al fill d’Adara

Carrillo ha tardat poques hores a contestar a Adara i ho ha fet per Instagram, a on ha criticat tot el concurs de la seua companya. En este, li ha retret el canvi de companyies continu dins del concurs, d’haver dormit amb Gianmarco fent mal a gent de fora de la casa i, el que és més greu, l’acusa de no haver pensat en el seu fill dins del concurs. De ben segur, Adara tornarà a respondre a Alba Carrillo i qui sap si tornaran a coincidir en un plató de televisió per a enfrontar els seus diferents punts de vista.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.