Fort enfrontament entre Adara i Alba Carrillo només eixir de ‘GH VIP’

Si en un moment vam creure que Adara i Alba Carrillo havien sigut amigues dins de ‘Gran Hermano VIP’, ara pareix que la realitat és una altra. Dies arrere, Alba confessava en unes declaracions al programa ‘Cazamariposas’ que ella era la guanyadora moral del concurs, desprestigiant el concurs que havia fet Adara i que l’havia convertit  en la guanyadora absoluta del concurs de telerealitat.

 

Estes paraules no van agradar gens a Adara i es va voler defendre de la seua companya d’edició amb una piulada de Twitter a on li deia que hauria d’estar agraïda amb el públic per no haver-la fet fora abans, quan realment va estar queixant-se i protestant des del primer dia. Però pareix que el que més li ha molestat a la model ha sigut com acabava este missatge Adara: «Besets ‘dormilona’».

 

 

Alba Carrillo ataca directament al fill d’Adara

Carrillo ha tardat poques hores a contestar a Adara i ho ha fet per Instagram, a on ha criticat tot el concurs de la seua companya. En este, li ha retret el canvi de companyies continu dins del concurs, d’haver dormit amb Gianmarco fent mal a gent de fora de la casa i, el que és més greu, l’acusa de no haver pensat en el seu fill dins del concurs. De ben segur, Adara tornarà a respondre a Alba Carrillo i qui sap si tornaran a coincidir en un plató de televisió per a enfrontar els seus diferents punts de vista.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.