Jara Dominguín i David Castillo mantenen una relació des de fa tres anys

 

Love (in) London.

Una publicación compartida de David Castillo (@davidcastillo92) el

 

Jara Dominguín, la neboda de Bimba Bosé, i David Castillo, l'actor que interpretava a Jonathan a la mítica sèrie de Telecinco 'Aída', viuen una autèntica història d'amor des de fa tres anys. Una relació que han sabut portar-la amb la màxima discreció possible, fins al punt que cap mitjà en coneixia la seua existència. 

 

Una bonica i especial relació, sobre la qual no dubten en compartir les fotografies més tendres i romàntiques amb els seus respectius seguidors. David Castillo està totalment integrat a la família Bosé, de la qual ja n'és un membre més. 

Una peça clau per a superar la mort de Bimba Bosé

Jara va quedar totalment destrossada per la mort de la seua tieta Bimba, qui moria el passat 23 de gener com a conseqüència d'un càncer de pit. En aquest context, David va ser, i és encara per a Jara, una peça clau per a la superació d'aquesta pèrdua, consolidant encara més la relació que tenien. 

 

De fet, l'actor va arribar a fer-se donant de medul·la després de la mort de la cantant per a conscienciar a la societat de la seva importància. «Ahir es convertirà en un demà. Amb això, l'únic que vull demostrar és que podem, i qualsevol persona amb aquest gest tan senzill i fàcil pot ajudar. Us animo a fer-ho», escrivia l'actor al costat de la imatge. 

 

 

Molamos mucho gracias por este día!! #family

Una publicación compartida de Jara Dominguin (@jaradominguin) el

 

 

Sin palabras tambien es bonito.

Una publicación compartida de Jara Dominguin (@jaradominguin) el

 

 

 

La salsa de mis tacos. @jaradominguin @jaime_reynolds

Una publicación compartida de David Castillo (@davidcastillo92) el

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.