Anuncios

José Antonio Avilés: “Vaig intentar suïcidar-me en ‘Supervivientes’!

Diumenge passat en el programa de ‘Viva la vida’, José Antonio Avilés ha confessat alguna cosa que va passar fa aproximadament un any i que ha mantingut en secret per al públic i que alguns col·laboradors sí que ho sabien, i és que va intentar atemptar contra la seua vida.

Tot va ocórrer quan va ser expulsat de ‘Supervivientes‘ i va veure com se li venien damunt mil i una polèmiques que li deixaven una miqueta malament.

Anuncios

Es va descobrir que el col·laborador portava una vida paral·lela al que tothom coneixia pel seu treball en televisió, de fet, es va destapar que ni tenia el títol de periodisme a més que s’havia dedicat a estafar a unes quantes persones. Anem, que estava amarronada per tots els costats.

Segons compte Avilés, ho tenia tot planejat i va intentar llevar-se la vida a l’hotel on s’allotgen després de ser expulsats del reality fins que tornen a Espanya. Els concursants estan acompanyats en tot moment pels redactors del programa, però hi ha un canvi de torn d’uns 10 o 15 minuts en el qual José Antonio hauria pensat saltar per la terrassa que hi havia prop de la seua habitació que donava a un camp amb vaques. “Era un segon pis”, afegia Kiko Matamotos llevant-li importància a l’assumpte.

“Jo estava a Hondures, ja havia sigut expulsat del programa i tenia un redactor ombra que sempre estava amb mi (…) En un canvi de torn del redactor vaig aprofitar que estava sol a l’habitació de l’hotel per a pensar a tirar-me per una terrassa, el tenia tot planejat”, ha explicat el col·laborador sota l’atenta mirada de la resta dels seus companys.

Isabel Rábago confirmava la història d’Avilés, ja que ella al costat d’uns pocs era l’única coneixedora d’este succés pel qual el col·laborador quasi acaba amb la seua vida. “Jo conec tots els secrets d’Avilés, si em tireu de la llengua una mica, us ho explique tot”, deia. No obstant això, Carmen Borrego, una altra de les grans confidents de José Antonio afirmava haver sospitat d’eixa història perquè mai li l’havia comptada fins hui: “Eres un mentider, jo això no m’ho crec”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios