Anuncios

José Antonio Avilés: “Vaig intentar suïcidar-me en ‘Supervivientes’!

Diumenge passat en el programa de ‘Viva la vida’, José Antonio Avilés ha confessat alguna cosa que va passar fa aproximadament un any i que ha mantingut en secret per al públic i que alguns col·laboradors sí que ho sabien, i és que va intentar atemptar contra la seua vida.

Tot va ocórrer quan va ser expulsat de ‘Supervivientes‘ i va veure com se li venien damunt mil i una polèmiques que li deixaven una miqueta malament.

Anuncios

Es va descobrir que el col·laborador portava una vida paral·lela al que tothom coneixia pel seu treball en televisió, de fet, es va destapar que ni tenia el títol de periodisme a més que s’havia dedicat a estafar a unes quantes persones. Anem, que estava amarronada per tots els costats.

Segons compte Avilés, ho tenia tot planejat i va intentar llevar-se la vida a l’hotel on s’allotgen després de ser expulsats del reality fins que tornen a Espanya. Els concursants estan acompanyats en tot moment pels redactors del programa, però hi ha un canvi de torn d’uns 10 o 15 minuts en el qual José Antonio hauria pensat saltar per la terrassa que hi havia prop de la seua habitació que donava a un camp amb vaques. “Era un segon pis”, afegia Kiko Matamotos llevant-li importància a l’assumpte.

“Jo estava a Hondures, ja havia sigut expulsat del programa i tenia un redactor ombra que sempre estava amb mi (…) En un canvi de torn del redactor vaig aprofitar que estava sol a l’habitació de l’hotel per a pensar a tirar-me per una terrassa, el tenia tot planejat”, ha explicat el col·laborador sota l’atenta mirada de la resta dels seus companys.

Isabel Rábago confirmava la història d’Avilés, ja que ella al costat d’uns pocs era l’única coneixedora d’este succés pel qual el col·laborador quasi acaba amb la seua vida. “Jo conec tots els secrets d’Avilés, si em tireu de la llengua una mica, us ho explique tot”, deia. No obstant això, Carmen Borrego, una altra de les grans confidents de José Antonio afirmava haver sospitat d’eixa història perquè mai li l’havia comptada fins hui: “Eres un mentider, jo això no m’ho crec”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El TSJCV manté els servicis mínims per a la vaga indefinida de docents

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja suspendre els servicis mínims fixats per la Generalitat per a la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària, després de les peticions de CSIF i CCOO.

PP i Vox prioritzen els drets de l’alumnat mentres l’oposició recolza la vaga docent

PP i Vox insistixen a protegir el dret de l'alumnat a finalitzar el curs i la PAU, mentres PSPV i Compromís donen suport a la vaga indefinida del professorat per a millorar condicions i infraestructures.

El comissionat de la dana defén un esforç titànic de la Generalitat malgrat la pressió del Govern

El comissionat per a la recuperació després de la dana de 2024 sosté que la Generalitat va fer un esforç titànic malgrat una pressió asfixiant del Govern i reclama canvis legals per a agilitzar la resposta institucional en futures emergències.

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.
Anuncios