José Antonio Avilés: “Vaig intentar suïcidar-me en ‘Supervivientes’!

Diumenge passat en el programa de ‘Viva la vida’, José Antonio Avilés ha confessat alguna cosa que va passar fa aproximadament un any i que ha mantingut en secret per al públic i que alguns col·laboradors sí que ho sabien, i és que va intentar atemptar contra la seua vida.

Tot va ocórrer quan va ser expulsat de ‘Supervivientes‘ i va veure com se li venien damunt mil i una polèmiques que li deixaven una miqueta malament.

Es va descobrir que el col·laborador portava una vida paral·lela al que tothom coneixia pel seu treball en televisió, de fet, es va destapar que ni tenia el títol de periodisme a més que s’havia dedicat a estafar a unes quantes persones. Anem, que estava amarronada per tots els costats.

Segons compte Avilés, ho tenia tot planejat i va intentar llevar-se la vida a l’hotel on s’allotgen després de ser expulsats del reality fins que tornen a Espanya. Els concursants estan acompanyats en tot moment pels redactors del programa, però hi ha un canvi de torn d’uns 10 o 15 minuts en el qual José Antonio hauria pensat saltar per la terrassa que hi havia prop de la seua habitació que donava a un camp amb vaques. «Era un segon pis», afegia Kiko Matamotos llevant-li importància a l’assumpte.

«Jo estava a Hondures, ja havia sigut expulsat del programa i tenia un redactor ombra que sempre estava amb mi (…) En un canvi de torn del redactor vaig aprofitar que estava sol a l’habitació de l’hotel per a pensar a tirar-me per una terrassa, el tenia tot planejat», ha explicat el col·laborador sota l’atenta mirada de la resta dels seus companys.

Isabel Rábago confirmava la història d’Avilés, ja que ella al costat d’uns pocs era l’única coneixedora d’este succés pel qual el col·laborador quasi acaba amb la seua vida. «Jo conec tots els secrets d’Avilés, si em tireu de la llengua una mica, us ho explique tot», deia. No obstant això, Carmen Borrego, una altra de les grans confidents de José Antonio afirmava haver sospitat d’eixa història perquè mai li l’havia comptada fins hui: «Eres un mentider, jo això no m’ho crec».

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.