José Antonio Avilés: “Vaig intentar suïcidar-me en ‘Supervivientes’!

Diumenge passat en el programa de ‘Viva la vida’, José Antonio Avilés ha confessat alguna cosa que va passar fa aproximadament un any i que ha mantingut en secret per al públic i que alguns col·laboradors sí que ho sabien, i és que va intentar atemptar contra la seua vida.

Tot va ocórrer quan va ser expulsat de ‘Supervivientes‘ i va veure com se li venien damunt mil i una polèmiques que li deixaven una miqueta malament.

Es va descobrir que el col·laborador portava una vida paral·lela al que tothom coneixia pel seu treball en televisió, de fet, es va destapar que ni tenia el títol de periodisme a més que s’havia dedicat a estafar a unes quantes persones. Anem, que estava amarronada per tots els costats.

Segons compte Avilés, ho tenia tot planejat i va intentar llevar-se la vida a l’hotel on s’allotgen després de ser expulsats del reality fins que tornen a Espanya. Els concursants estan acompanyats en tot moment pels redactors del programa, però hi ha un canvi de torn d’uns 10 o 15 minuts en el qual José Antonio hauria pensat saltar per la terrassa que hi havia prop de la seua habitació que donava a un camp amb vaques. «Era un segon pis», afegia Kiko Matamotos llevant-li importància a l’assumpte.

«Jo estava a Hondures, ja havia sigut expulsat del programa i tenia un redactor ombra que sempre estava amb mi (…) En un canvi de torn del redactor vaig aprofitar que estava sol a l’habitació de l’hotel per a pensar a tirar-me per una terrassa, el tenia tot planejat», ha explicat el col·laborador sota l’atenta mirada de la resta dels seus companys.

Isabel Rábago confirmava la història d’Avilés, ja que ella al costat d’uns pocs era l’única coneixedora d’este succés pel qual el col·laborador quasi acaba amb la seua vida. «Jo conec tots els secrets d’Avilés, si em tireu de la llengua una mica, us ho explique tot», deia. No obstant això, Carmen Borrego, una altra de les grans confidents de José Antonio afirmava haver sospitat d’eixa història perquè mai li l’havia comptada fins hui: «Eres un mentider, jo això no m’ho crec».

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.