10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Kiko Rivera caçat cometent quatre infraccions de trànsit

 

El nou any no ha començat molt bé per a Kiko Rivera. El DJ ja va haver de passar el Nadal patint un atac de gota, una afecció freqüent en ell. Després de la benvinguda el 2022 amb una festa familiar, l’endemà la seua esposa Irene Rosales havia de lamentar la mort de la mascota del seu germà, un gos que primer havia desaparegut i que, pel que sembla, després van trobar mort. Ara el fill d’Isabel Pantoja ha sigut caçat cometent diverses infraccions al volant que podrien costar-li fins a sis punts del carnet.

I és que sembla que es venen corbes per al jove i la seua família després que Telecinco haja anunciat l’emissió d’un documental on Julián Muñoz comptarà tota la seua veritat en referència a Isabel Pantoja. I això, evidentment, ha posat molt nerviosa a la cançonetista i, probablement, a tot el seu entorn.

Kiko Rivera ja és de per si objecte d’atenció mediàtica però si afegim aquesta entrevista de l’exalcalde de Marbella, tots els focus s’han posat sobre ell i l’objectiu de molts reporters és fer-li unes preguntes en referència a alguna cosa que esguitarà a la seua mare.

Intentant escapar de la premsa, Kiko es va pujar en el seu cotxe i va cometre fins a quatre imprudències, segons el recompte fet en ‘Sálvame’, que podrien costar-li sis punts del permís de conduir i una multa de 1.000 euros.

El fill d’Isabel Pantoja va avançar a un altre vehicle en l’eixida d’una rotonda sense posar l’intermitent, després va travessar una línia contínua, després un cabrejat i, finalment, no espere com devia davant un pas de vianants.

En ‘Sálvame’ han comptat amb la presència d’un professor d’autoescola, Jesús Muñoz, qui va afirmar que si aqueixes infraccions eren considerades com a conducta temerària, podrien constituir “un delicte pel qual podria acabar en la presó”.

Per fortuna, no va caldre lamentar danys majors en la seua carrera a la fugida, i és que la història ja ens ha ensenyat que fugir dels paparazzis a bord d’un cotxe poden acabar molt malament per al personatge en qüestió…

 

Altres infraccions de trànsit de Kiko Rivera

 

La guerra entre Kiko Rivera i la Direcció General de Trànsit ve des de lluny. En 2015, després de cometre una altra infracció, se li van retirar sis punts del permís de conduir i el seu permís de circulació durant sis mesos. No obstant això, el DJ va ser enxampat dirigint el seu vehicle abans del permés, així que no va poder recuperar la llicència fins dos anys més tard, en 2017.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres accidents en la V-31 i V-30 provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions

Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.