14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Kiko Rivera caçat cometent quatre infraccions de trànsit

 

El nou any no ha començat molt bé per a Kiko Rivera. El DJ ja va haver de passar el Nadal patint un atac de gota, una afecció freqüent en ell. Després de la benvinguda el 2022 amb una festa familiar, l’endemà la seua esposa Irene Rosales havia de lamentar la mort de la mascota del seu germà, un gos que primer havia desaparegut i que, pel que sembla, després van trobar mort. Ara el fill d’Isabel Pantoja ha sigut caçat cometent diverses infraccions al volant que podrien costar-li fins a sis punts del carnet.

I és que sembla que es venen corbes per al jove i la seua família després que Telecinco haja anunciat l’emissió d’un documental on Julián Muñoz comptarà tota la seua veritat en referència a Isabel Pantoja. I això, evidentment, ha posat molt nerviosa a la cançonetista i, probablement, a tot el seu entorn.

Kiko Rivera ja és de per si objecte d’atenció mediàtica però si afegim aquesta entrevista de l’exalcalde de Marbella, tots els focus s’han posat sobre ell i l’objectiu de molts reporters és fer-li unes preguntes en referència a alguna cosa que esguitarà a la seua mare.

Intentant escapar de la premsa, Kiko es va pujar en el seu cotxe i va cometre fins a quatre imprudències, segons el recompte fet en ‘Sálvame’, que podrien costar-li sis punts del permís de conduir i una multa de 1.000 euros.

El fill d’Isabel Pantoja va avançar a un altre vehicle en l’eixida d’una rotonda sense posar l’intermitent, després va travessar una línia contínua, després un cabrejat i, finalment, no espere com devia davant un pas de vianants.

En ‘Sálvame’ han comptat amb la presència d’un professor d’autoescola, Jesús Muñoz, qui va afirmar que si aqueixes infraccions eren considerades com a conducta temerària, podrien constituir “un delicte pel qual podria acabar en la presó”.

Per fortuna, no va caldre lamentar danys majors en la seua carrera a la fugida, i és que la història ja ens ha ensenyat que fugir dels paparazzis a bord d’un cotxe poden acabar molt malament per al personatge en qüestió…

 

Altres infraccions de trànsit de Kiko Rivera

 

La guerra entre Kiko Rivera i la Direcció General de Trànsit ve des de lluny. En 2015, després de cometre una altra infracció, se li van retirar sis punts del permís de conduir i el seu permís de circulació durant sis mesos. No obstant això, el DJ va ser enxampat dirigint el seu vehicle abans del permés, així que no va poder recuperar la llicència fins dos anys més tard, en 2017.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.