Kiko Rivera caçat cometent quatre infraccions de trànsit

 

El nou any no ha començat molt bé per a Kiko Rivera. El DJ ja va haver de passar el Nadal patint un atac de gota, una afecció freqüent en ell. Després de la benvinguda el 2022 amb una festa familiar, l’endemà la seua esposa Irene Rosales havia de lamentar la mort de la mascota del seu germà, un gos que primer havia desaparegut i que, pel que sembla, després van trobar mort. Ara el fill d’Isabel Pantoja ha sigut caçat cometent diverses infraccions al volant que podrien costar-li fins a sis punts del carnet.

I és que sembla que es venen corbes per al jove i la seua família després que Telecinco haja anunciat l’emissió d’un documental on Julián Muñoz comptarà tota la seua veritat en referència a Isabel Pantoja. I això, evidentment, ha posat molt nerviosa a la cançonetista i, probablement, a tot el seu entorn.

Kiko Rivera ja és de per si objecte d’atenció mediàtica però si afegim aquesta entrevista de l’exalcalde de Marbella, tots els focus s’han posat sobre ell i l’objectiu de molts reporters és fer-li unes preguntes en referència a alguna cosa que esguitarà a la seua mare.

Intentant escapar de la premsa, Kiko es va pujar en el seu cotxe i va cometre fins a quatre imprudències, segons el recompte fet en ‘Sálvame’, que podrien costar-li sis punts del permís de conduir i una multa de 1.000 euros.

El fill d’Isabel Pantoja va avançar a un altre vehicle en l’eixida d’una rotonda sense posar l’intermitent, després va travessar una línia contínua, després un cabrejat i, finalment, no espere com devia davant un pas de vianants.

En ‘Sálvame’ han comptat amb la presència d’un professor d’autoescola, Jesús Muñoz, qui va afirmar que si aqueixes infraccions eren considerades com a conducta temerària, podrien constituir “un delicte pel qual podria acabar en la presó”.

Per fortuna, no va caldre lamentar danys majors en la seua carrera a la fugida, i és que la història ja ens ha ensenyat que fugir dels paparazzis a bord d’un cotxe poden acabar molt malament per al personatge en qüestió…

 

Altres infraccions de trànsit de Kiko Rivera

 

La guerra entre Kiko Rivera i la Direcció General de Trànsit ve des de lluny. En 2015, després de cometre una altra infracció, se li van retirar sis punts del permís de conduir i el seu permís de circulació durant sis mesos. No obstant això, el DJ va ser enxampat dirigint el seu vehicle abans del permés, així que no va poder recuperar la llicència fins dos anys més tard, en 2017.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.