15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Kiko Rivera caçat cometent quatre infraccions de trànsit

 

El nou any no ha començat molt bé per a Kiko Rivera. El DJ ja va haver de passar el Nadal patint un atac de gota, una afecció freqüent en ell. Després de la benvinguda el 2022 amb una festa familiar, l’endemà la seua esposa Irene Rosales havia de lamentar la mort de la mascota del seu germà, un gos que primer havia desaparegut i que, pel que sembla, després van trobar mort. Ara el fill d’Isabel Pantoja ha sigut caçat cometent diverses infraccions al volant que podrien costar-li fins a sis punts del carnet.

I és que sembla que es venen corbes per al jove i la seua família després que Telecinco haja anunciat l’emissió d’un documental on Julián Muñoz comptarà tota la seua veritat en referència a Isabel Pantoja. I això, evidentment, ha posat molt nerviosa a la cançonetista i, probablement, a tot el seu entorn.

Kiko Rivera ja és de per si objecte d’atenció mediàtica però si afegim aquesta entrevista de l’exalcalde de Marbella, tots els focus s’han posat sobre ell i l’objectiu de molts reporters és fer-li unes preguntes en referència a alguna cosa que esguitarà a la seua mare.

Intentant escapar de la premsa, Kiko es va pujar en el seu cotxe i va cometre fins a quatre imprudències, segons el recompte fet en ‘Sálvame’, que podrien costar-li sis punts del permís de conduir i una multa de 1.000 euros.

El fill d’Isabel Pantoja va avançar a un altre vehicle en l’eixida d’una rotonda sense posar l’intermitent, després va travessar una línia contínua, després un cabrejat i, finalment, no espere com devia davant un pas de vianants.

En ‘Sálvame’ han comptat amb la presència d’un professor d’autoescola, Jesús Muñoz, qui va afirmar que si aqueixes infraccions eren considerades com a conducta temerària, podrien constituir “un delicte pel qual podria acabar en la presó”.

Per fortuna, no va caldre lamentar danys majors en la seua carrera a la fugida, i és que la història ja ens ha ensenyat que fugir dels paparazzis a bord d’un cotxe poden acabar molt malament per al personatge en qüestió…

 

Altres infraccions de trànsit de Kiko Rivera

 

La guerra entre Kiko Rivera i la Direcció General de Trànsit ve des de lluny. En 2015, després de cometre una altra infracció, se li van retirar sis punts del permís de conduir i el seu permís de circulació durant sis mesos. No obstant això, el DJ va ser enxampat dirigint el seu vehicle abans del permés, així que no va poder recuperar la llicència fins dos anys més tard, en 2017.

Últimes notícies

El PSPV oferirà a Pérez Llorca 26 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV-PSOE presentarà a Juanfran Pérez Llorca un paquet de 26 propostes urgents que abasten reformes institucionals, finançament, educació, vivenda i sanitat.

L’estand valencià en Fitur supera 100.000 visites en cap de setmana i suma 206.796 en total

Més de 100.000 persones han passat per l'estand de la Comunitat Valenciana durant el cap de setmana en Fitur. En els cinc dies del certamen s'han registrat 206.796 visites, amb rècord de reunions i alta interacció digital.

Les ratxes de vent han aconseguit 128 km/h a l’interior de la Comunitat Valenciana

Les ratxes de vent han arribat a 128 km/h a Xixona i a 118 km/h a La Pobla de Benifassà i La Font de la Figuera. Poques incidències, amb un arbre caigut a Castelló.

Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut, creus de quarts de la Copa

El sorteig va fixar els encreuaments: Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut. El Barcelona anirà amb UCAM Murcia o Kosner Baskonia i el que quede es mesurarà a la Llacuna Tenerife.

Morant defén que el Govern ha assumit responsabilitats en l’accident de Adamuz

Diana Morant ha sostingut que l'Executiu atén víctimes i familiars i que la investigació en marxa permetrà evitar que es repetisca. També ha reivindicat que la confiança en el sistema ferroviari es recompon amb veritat i transparència.

Benavent nega ser un treballador zombi i assegura que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha defés a la seua arribada a la Ciutat de la Justícia que no és un treballador zombi i que ell sí que treballava. S'enfronta a una petició fiscal de 6 anys i 6 mesos pel suposat tripijoc de contractes en Cultura entre 2003 i 2008.

Les hipoteques sobre vivendes creixen un 12,4% al novembre a Espanya i un 25,7% en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes van avançar al novembre un 12,4% a Espanya, fins a 43.319 operacions. La Comunitat Valenciana va destacar amb un augment del 25,7%.

Una tractorada contra l’acord UE-Mercosur col·lapsa el trànsit en el centre de València

Una tractorada d'associacions independents adscrites a Unaspi ha col·lapsat el trànsit en el centre de València amb corts des de les 11 hores. La marxa preveu acabar davant la Delegació del Govern i el dijous hi haurà una altra protesta del sector.