L’aparatós accident de Chabelita durant el seu aniversari

Chabelita

Chabelita no es parla amb el seu germà Kiko Rivera | GTRES

 

En poques ocasions una jornada de Chabelita passa desapercebuda. En esta ocasió, la celebració de l’aniversari de la filla menuda d’Isabel Pantoja s’ha convertit en una nit i una matinada de màxima activitat.

 

Este cap de setmana, els amics i la parella de Chabelita van preparar-li una festa en una finca, a on entre altres coses van descobrir una pinyata, van menjar i després va bufar els ciris. Cal recordar que Isa Pi no es parla amb el seu germà, motiu principal de la seua absència.

  

La nit va seguir i en aquell moment van celebrar una capejada amb vaquetes. El que havia de ser una nit de riures i de festa en poca de temps es va convertir en la pitjor de les nits. Isa P va capejar l’animal entre aplaudiments i fins i tot, va abandonar la plaça a esquenes entre aplaudiments. Després, la popular cantant va esvarar amb el fang de la plaça i l’endemà va haver d’anar a urgències perquè va sentir forts dolors al cap.

 

Un testimoni que no encaixa

Anabel Pantoja, cosina de Chabelita, ha explicat als seus companys minuts abans de començar ‘Sálvame’ que la seua cosina havia acabat en l’hospital perquè havia patit un xicotet accident de cotxe, però una vegada ha començat el programa, la col·laboradora ha canviat de versió i ho ha atribuït a l’incident de la plaça anteriorment mencionat. La resta de col·laboradors ha acusat Anabel Pantoja de mentir i de voler manipular la història per a beneficiar a la seua cosina.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.