L’aparatós accident de Chabelita durant el seu aniversari

Chabelita

Chabelita no es parla amb el seu germà Kiko Rivera | GTRES

 

En poques ocasions una jornada de Chabelita passa desapercebuda. En esta ocasió, la celebració de l’aniversari de la filla menuda d’Isabel Pantoja s’ha convertit en una nit i una matinada de màxima activitat.

 

Este cap de setmana, els amics i la parella de Chabelita van preparar-li una festa en una finca, a on entre altres coses van descobrir una pinyata, van menjar i després va bufar els ciris. Cal recordar que Isa Pi no es parla amb el seu germà, motiu principal de la seua absència.

  

La nit va seguir i en aquell moment van celebrar una capejada amb vaquetes. El que havia de ser una nit de riures i de festa en poca de temps es va convertir en la pitjor de les nits. Isa P va capejar l’animal entre aplaudiments i fins i tot, va abandonar la plaça a esquenes entre aplaudiments. Després, la popular cantant va esvarar amb el fang de la plaça i l’endemà va haver d’anar a urgències perquè va sentir forts dolors al cap.

 

Un testimoni que no encaixa

Anabel Pantoja, cosina de Chabelita, ha explicat als seus companys minuts abans de començar ‘Sálvame’ que la seua cosina havia acabat en l’hospital perquè havia patit un xicotet accident de cotxe, però una vegada ha començat el programa, la col·laboradora ha canviat de versió i ho ha atribuït a l’incident de la plaça anteriorment mencionat. La resta de col·laboradors ha acusat Anabel Pantoja de mentir i de voler manipular la història per a beneficiar a la seua cosina.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fins a 41 graus: avís taronja per calor extrema en set comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana

Set comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, han activat l’avís taronja per una nova onada de calor amb màximes de fins a 41 graus, segons Aemet.

Una nova ‘calculadora’ permetrà personalitzar el risc de càncer de mama en dones d’Espanya

El projecte MamoRisk analitzarà 10.000 dones de 14 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, per predir el risc individual de càncer de mama a 2 i 5 anys.

La signatura d’hipoteques cau un 11,5 % al maig a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat al maig una caiguda del 11,5 % en hipoteques per a vivenda, fins a 4.825 operacions, en un context de desacceleració del mercat hipotecari a Espanya.

Nou decàleg del turista responsable a València per a reforçar la convivència amb els veïns

L'Ajuntament de València ha impulsat, a través de la Fundació Visit València, un Decàleg del Turista Responsable per a fomentar un comportament cívic, respectuós i sostenible entre els visitants i millorar la convivència amb el veïnat.

Un reventó càlid a la Vall d’Albaida dispara la temperatura i deixa ràfegues de vent fort

Ontinyent i altres localitats de la Vall d’Albaida han registrat un reventó càlid amb una pujada sobtada de quasi sis graus i ràfegues de vent fortes. Aemet també ha explicat que l’efecte d’illa de calor urbana a València ha sigut molt dèbil en esta situació.

30.000 persones vibren amb el Mundial d’Espanya a la plaça de l’Ajuntament de València

Unes 30.000 persones han omplit la plaça de l’Ajuntament de València per seguir en pantalla gegant la final del Mundial 2026 entre Espanya i Argentina i festejar el triomf de la selecció i el gol del valencià Ferran Torres.

Ferran Torres i Álex Grimaldo entren en la història com a quintos valencians campions del món

Ferran Torres i Álex Grimaldo s’han convertit en els quintos futbolistes valencians que conquisten un Mundial absolut, seguint el camí obert per Raúl Albiol i ampliat per Ivana Andrés i Enith Salón.

El Valencia Basket fa una oferta per Eli Ndiaye i el Madrid té fins divendres per reaccionar

El Valencia Basket ha presentat una oferta per Eli Ndiaye i el Real Madrid té fins divendres 24 per igualar-la amb un increment del 10% o deixar que el pivot senegalés se sume al club taronja.