L’aparatós accident de Chabelita durant el seu aniversari

Chabelita

Chabelita no es parla amb el seu germà Kiko Rivera | GTRES

 

En poques ocasions una jornada de Chabelita passa desapercebuda. En esta ocasió, la celebració de l’aniversari de la filla menuda d’Isabel Pantoja s’ha convertit en una nit i una matinada de màxima activitat.

 

Este cap de setmana, els amics i la parella de Chabelita van preparar-li una festa en una finca, a on entre altres coses van descobrir una pinyata, van menjar i després va bufar els ciris. Cal recordar que Isa Pi no es parla amb el seu germà, motiu principal de la seua absència.

  

La nit va seguir i en aquell moment van celebrar una capejada amb vaquetes. El que havia de ser una nit de riures i de festa en poca de temps es va convertir en la pitjor de les nits. Isa P va capejar l’animal entre aplaudiments i fins i tot, va abandonar la plaça a esquenes entre aplaudiments. Després, la popular cantant va esvarar amb el fang de la plaça i l’endemà va haver d’anar a urgències perquè va sentir forts dolors al cap.

 

Un testimoni que no encaixa

Anabel Pantoja, cosina de Chabelita, ha explicat als seus companys minuts abans de començar ‘Sálvame’ que la seua cosina havia acabat en l’hospital perquè havia patit un xicotet accident de cotxe, però una vegada ha començat el programa, la col·laboradora ha canviat de versió i ho ha atribuït a l’incident de la plaça anteriorment mencionat. La resta de col·laboradors ha acusat Anabel Pantoja de mentir i de voler manipular la història per a beneficiar a la seua cosina.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.