L’aparatós accident de Chabelita durant el seu aniversari

Chabelita

Chabelita no es parla amb el seu germà Kiko Rivera | GTRES

 

En poques ocasions una jornada de Chabelita passa desapercebuda. En esta ocasió, la celebració de l’aniversari de la filla menuda d’Isabel Pantoja s’ha convertit en una nit i una matinada de màxima activitat.

 

Este cap de setmana, els amics i la parella de Chabelita van preparar-li una festa en una finca, a on entre altres coses van descobrir una pinyata, van menjar i després va bufar els ciris. Cal recordar que Isa Pi no es parla amb el seu germà, motiu principal de la seua absència.

  

La nit va seguir i en aquell moment van celebrar una capejada amb vaquetes. El que havia de ser una nit de riures i de festa en poca de temps es va convertir en la pitjor de les nits. Isa P va capejar l’animal entre aplaudiments i fins i tot, va abandonar la plaça a esquenes entre aplaudiments. Després, la popular cantant va esvarar amb el fang de la plaça i l’endemà va haver d’anar a urgències perquè va sentir forts dolors al cap.

 

Un testimoni que no encaixa

Anabel Pantoja, cosina de Chabelita, ha explicat als seus companys minuts abans de començar ‘Sálvame’ que la seua cosina havia acabat en l’hospital perquè havia patit un xicotet accident de cotxe, però una vegada ha començat el programa, la col·laboradora ha canviat de versió i ho ha atribuït a l’incident de la plaça anteriorment mencionat. La resta de col·laboradors ha acusat Anabel Pantoja de mentir i de voler manipular la història per a beneficiar a la seua cosina.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.

Les ajudes per emergències catastròfiques arriben a 211 zones de catorze comunitats

El Govern espanyol ha declarat zones afectades per emergències de protecció civil 211 episodis catastròfics en catorze comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, majoritàriament per incendis forestals, i obri així la porta a un ampli paquet d’ajudes.
FILMOTECA D'ESTIU