L’aparatós accident de Chabelita durant el seu aniversari

Chabelita

Chabelita no es parla amb el seu germà Kiko Rivera | GTRES

 

En poques ocasions una jornada de Chabelita passa desapercebuda. En esta ocasió, la celebració de l’aniversari de la filla menuda d’Isabel Pantoja s’ha convertit en una nit i una matinada de màxima activitat.

 

Este cap de setmana, els amics i la parella de Chabelita van preparar-li una festa en una finca, a on entre altres coses van descobrir una pinyata, van menjar i després va bufar els ciris. Cal recordar que Isa Pi no es parla amb el seu germà, motiu principal de la seua absència.

  

La nit va seguir i en aquell moment van celebrar una capejada amb vaquetes. El que havia de ser una nit de riures i de festa en poca de temps es va convertir en la pitjor de les nits. Isa P va capejar l’animal entre aplaudiments i fins i tot, va abandonar la plaça a esquenes entre aplaudiments. Després, la popular cantant va esvarar amb el fang de la plaça i l’endemà va haver d’anar a urgències perquè va sentir forts dolors al cap.

 

Un testimoni que no encaixa

Anabel Pantoja, cosina de Chabelita, ha explicat als seus companys minuts abans de començar ‘Sálvame’ que la seua cosina havia acabat en l’hospital perquè havia patit un xicotet accident de cotxe, però una vegada ha començat el programa, la col·laboradora ha canviat de versió i ho ha atribuït a l’incident de la plaça anteriorment mencionat. La resta de col·laboradors ha acusat Anabel Pantoja de mentir i de voler manipular la història per a beneficiar a la seua cosina.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.

Així era la càmera blindada que guardava el Tresor de Villena abans del robatori

El Tresor de Villena estava custodiat al MUVI dins d'una càmera acorassada amb vidres de seguretat, xapes blindades i alarma de cinc anells quan ha sigut robat de matinada. El museu roman tancat sense data de reobertura mentres la Guàrdia Civil continua la investigació.

Les temperatures del migdia cauen a valors no vistos des de juny en molts pobles valencians

Les temperatures registrades a les 13 hores en molts municipis de la Comunitat Valenciana han sigut les més baixes des de juny, amb 19 graus a Ares del Maestrat. Segons Aemet, el valor més alt s’ha donat a Castelló, amb 30,4 graus.

Turistes desallotjats per l’incendi d’El Saler: ‘No volem tornar a casa sense les nostres coses’

Uns 130 desallotjats per l’incendi d’El Saler, molts d’ells turistes allotjats en càmpings, han passat la nit al pavelló de la Fonteta i reclamen tornar per a recuperar les seues pertinences.

Confirmen dos anys de presó per l’agressió sexual a una menor de 16 anys a València

El TSJCV ha confirmat la condemna de dos anys de presó a un home per agredir sexualment una menor de 16 anys, filla de la seua parella, amb la qual convivía a València. El tribunal rebutja el recurs de l’acusat i dona plena credibilitat al relat de la víctima.

Les proves amb 5G reforcen les comunicacions d’emergències a la Comunitat Valenciana

La Generalitat, a través d’ISTEC, ha impulsat proves pilot i projectes europeus amb 5G i satèl·lits per a reforçar la connectivitat dels servicis públics i d’emergència i garantir respostes més segures i resilients.

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.