Els peus de Belén Esteban s’emporten el protagonisme de la seua última fotografia

Belén Esteban arribant a l’aeroport de Madrid (18-02-2020)

Els seguidors de la col·laboradora s’han fixat en un discret detall de la imatge | GTRES

Belén Esteban no està en el seu millor moment. La mort de la seua exparella Fran Álvarez ha sigut un cop molt dur per a la presentadora. La ‘princesa del poble’ tampoc es troba en la millor relació amb la seua filla després de trencar la promesa que va fer-li sobre que mai la mencionaria públicament.

 

Esteban encara no s’ha expressat públicament sobre la mort del seu ex, i la seua defunció va coincidir amb unes merescudes vacances de la col·laboradora en ‘Sálvame’. Va ser a través de les xarxes on va tornar a aparèixer públicament promocionant un producte per aprimar-se.

Criticada pels seus peus

Precisament les últimes crítiques de la col·laboradora han sorgit a través del seu Instagram. Ella continua fent anuncis i promocions a través de l’aplicació, encara que moltes voltes el seu missatge passa desapercebut perquè els seus seguidors es fixen més en el seu aspecte físic.

 

En este cas, han sigut els peus de Belén Esteban els que han cridat l’atenció del públic. A la fotografia es pot vore que les sabates triades no han sigut les millors, ja que pareix que no siguen de la talla de la presentadora. A més, els seguidors també han comentat el seu color desmillorat i un aspecte molt tocat.

 

Pareix que les operacions i els diners no poden canviar tots els aspectes físics que es voldrien, i és que Belén Esteban té ja 46 anys, encara que el seu esperit rebel i agressiu recorda a una persona molt més jove. A més, haurà de buscar una altra manera de fer publicitat sense que els seus seguidors es fixen en detalls que no són realment importants.

 

També pots llegir..

Últimes notícies

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.

Sergio García afronta Valderrama com un desafiament marcat pel vent

Sergio García ressalta l'exigència del Real Club de Valderrama i advertix que el vent reduïx al mínim el marge d'error en el torneig LIV, on el seu equip arriba molt motivat.

Les màximes freguen els 40 graus a l’interior sud d’Alacant en una jornada de calor intensa

L'interior sud d'Alacant registra màximes pròximes als 40 graus, amb Orihuela i Crevillent al capdavant i valors entre els més alts de tota Espanya.

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.