Els peus de Belén Esteban s’emporten el protagonisme de la seua última fotografia

Belén Esteban arribant a l’aeroport de Madrid (18-02-2020)

Els seguidors de la col·laboradora s’han fixat en un discret detall de la imatge | GTRES

Belén Esteban no està en el seu millor moment. La mort de la seua exparella Fran Álvarez ha sigut un cop molt dur per a la presentadora. La ‘princesa del poble’ tampoc es troba en la millor relació amb la seua filla després de trencar la promesa que va fer-li sobre que mai la mencionaria públicament.

 

Esteban encara no s’ha expressat públicament sobre la mort del seu ex, i la seua defunció va coincidir amb unes merescudes vacances de la col·laboradora en ‘Sálvame’. Va ser a través de les xarxes on va tornar a aparèixer públicament promocionant un producte per aprimar-se.

Criticada pels seus peus

Precisament les últimes crítiques de la col·laboradora han sorgit a través del seu Instagram. Ella continua fent anuncis i promocions a través de l’aplicació, encara que moltes voltes el seu missatge passa desapercebut perquè els seus seguidors es fixen més en el seu aspecte físic.

 

En este cas, han sigut els peus de Belén Esteban els que han cridat l’atenció del públic. A la fotografia es pot vore que les sabates triades no han sigut les millors, ja que pareix que no siguen de la talla de la presentadora. A més, els seguidors també han comentat el seu color desmillorat i un aspecte molt tocat.

 

Pareix que les operacions i els diners no poden canviar tots els aspectes físics que es voldrien, i és que Belén Esteban té ja 46 anys, encara que el seu esperit rebel i agressiu recorda a una persona molt més jove. A més, haurà de buscar una altra manera de fer publicitat sense que els seus seguidors es fixen en detalls que no són realment importants.

 

També pots llegir..

Últimes notícies

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.

Ruga i Wilhelm dominen la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali en la seua vintena edició

Fábio Ruga revalida triomf i Annemarie Wilhelm s'estrena com a campiona de la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali, en una edició amb 550 participants i domini estranger en l'elit.

Rovira reclama a Arcadi España un fons d’anivellament transitori per a la Comunitat Valenciana

Rovira exigix al nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, un fons d'anivellament transitori i major sensibilitat amb l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana.

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.