9.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Els peus de Belén Esteban s’emporten el protagonisme de la seua última fotografia

Belén Esteban arribant a l’aeroport de Madrid (18-02-2020)

Els seguidors de la col·laboradora s’han fixat en un discret detall de la imatge | GTRES

Belén Esteban no està en el seu millor moment. La mort de la seua exparella Fran Álvarez ha sigut un cop molt dur per a la presentadora. La ‘princesa del poble’ tampoc es troba en la millor relació amb la seua filla després de trencar la promesa que va fer-li sobre que mai la mencionaria públicament.

 

Esteban encara no s’ha expressat públicament sobre la mort del seu ex, i la seua defunció va coincidir amb unes merescudes vacances de la col·laboradora en ‘Sálvame’. Va ser a través de les xarxes on va tornar a aparèixer públicament promocionant un producte per aprimar-se.

Criticada pels seus peus

Precisament les últimes crítiques de la col·laboradora han sorgit a través del seu Instagram. Ella continua fent anuncis i promocions a través de l’aplicació, encara que moltes voltes el seu missatge passa desapercebut perquè els seus seguidors es fixen més en el seu aspecte físic.

 

En este cas, han sigut els peus de Belén Esteban els que han cridat l’atenció del públic. A la fotografia es pot vore que les sabates triades no han sigut les millors, ja que pareix que no siguen de la talla de la presentadora. A més, els seguidors també han comentat el seu color desmillorat i un aspecte molt tocat.

 

Pareix que les operacions i els diners no poden canviar tots els aspectes físics que es voldrien, i és que Belén Esteban té ja 46 anys, encara que el seu esperit rebel i agressiu recorda a una persona molt més jove. A més, haurà de buscar una altra manera de fer publicitat sense que els seus seguidors es fixen en detalls que no són realment importants.

 

També pots llegir..

Últimes notícies

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.

Els contractistes reclamen planificació clara per a la inversió de la Epsar 2026-2030

Fecoval ha demanat una programació detallada del pla inversor de 665 milions de la Epsar i dels 110 milions en convenis. L'ens ha presentat actuacions en 122 municipis i preveu executar 106,4 milions en 2026.

La neu complica la N-330 i N-420 a València i diverses carreteres de l’interior de Castelló

La neu afecta a la N-330 i la N-420 en el Racó d'Ademuz i a diversos trams autonòmics de l'interior de Castelló, amb circulació condicionada. La DGT ha informat de problemes a Sinarcas i Ademuz, i Emergències assenyala neu quallada en vorals.

José Luis Ábalos renuncia al seu escó en el Congrés després del rebuig del Suprem en el cas Koldo

L'exministre de Transports ha presentat la seua renúncia a l'escó per València després de la decisió del Suprem que manté la seua presó provisional. Al·lega que la seua situació processal li impedix continuar i que se centrarà en la seua defensa.

València-Maccabi, primer partit a Espanya amb públic davant un rival israelià esta temporada

El club permetrà l'entrada a abonats amb DNI per al dol d'Eurolliga en el Roig Arena. No hi haurà venda d'entrades ni cessió d'abonaments i es reforcen els controls.

Cau una banda criminal que robava droga i cometia segrestos expressos: set detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització dedicada a robatoris de droga i segrestos expressos. La investigació va arrancar després d'un assalt amb trets a un camioner i suma set arrestos.

El Nou Mestalla avança en temps amb pilars, torres i coberta

El Nou Mestalla avança en temps amb la instal·lació de pilars, torres d'escala i elements de la coberta. El projecte entra en nova fase des de febrer de 2026 i manté l'obertura prevista per a estiu de 2027.

Tractorada a València: columnes de diverses comarques recorreran la ciutat durant tres hores

Les organitzacions agràries mobilitzen columnes des del nord i el sud per a entrar a la ciutat a primera hora i marxar fins a la Delegació del Govern. Reclamen una solució per a les parcel·les afectades per la DANA, la defensa dels regadius i canvis davant els acords comercials i la burocràcia.