Els peus de Belén Esteban s’emporten el protagonisme de la seua última fotografia

Belén Esteban arribant a l’aeroport de Madrid (18-02-2020)

Els seguidors de la col·laboradora s’han fixat en un discret detall de la imatge | GTRES

Belén Esteban no està en el seu millor moment. La mort de la seua exparella Fran Álvarez ha sigut un cop molt dur per a la presentadora. La ‘princesa del poble’ tampoc es troba en la millor relació amb la seua filla després de trencar la promesa que va fer-li sobre que mai la mencionaria públicament.

 

Esteban encara no s’ha expressat públicament sobre la mort del seu ex, i la seua defunció va coincidir amb unes merescudes vacances de la col·laboradora en ‘Sálvame’. Va ser a través de les xarxes on va tornar a aparèixer públicament promocionant un producte per aprimar-se.

Criticada pels seus peus

Precisament les últimes crítiques de la col·laboradora han sorgit a través del seu Instagram. Ella continua fent anuncis i promocions a través de l’aplicació, encara que moltes voltes el seu missatge passa desapercebut perquè els seus seguidors es fixen més en el seu aspecte físic.

 

En este cas, han sigut els peus de Belén Esteban els que han cridat l’atenció del públic. A la fotografia es pot vore que les sabates triades no han sigut les millors, ja que pareix que no siguen de la talla de la presentadora. A més, els seguidors també han comentat el seu color desmillorat i un aspecte molt tocat.

 

Pareix que les operacions i els diners no poden canviar tots els aspectes físics que es voldrien, i és que Belén Esteban té ja 46 anys, encara que el seu esperit rebel i agressiu recorda a una persona molt més jove. A més, haurà de buscar una altra manera de fer publicitat sense que els seus seguidors es fixen en detalls que no són realment importants.

 

També pots llegir..

Últimes notícies

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.

Sadiq torna a treballar sobre la gespa mentres el València busca un nou amistós

Sadiq Umar ha tornat a exercitar-se en solitari sobre la gespa de Paterna mentres el València CF intenta tancar un nou amistós i el fitxatge prioritari d’un lateral dret.

Elx dispararà 2,8 tones de pólvora en una Nit de l’Albà històrica

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà de rècord la nit del 13 al 14 d’agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 efectes pirotècnics i la tradicional Palmera de la Mare de Déu des del campanar de Santa María.

Pirotècnia Vulcano investiga l’incident del Castell de l’Olla d’Altea que va deixar diversos ferits

Pirotècnia Vulcano ha lamentat l’incident ocorregut durant la 40 edició del Castell de l’Olla d’Altea, on l’explosió d’una carcassa en l’arena de la platja ha deixat diversos ferits, i ha obert una investigació interna en col·laboració amb les autoritats.

La Guàrdia Civil investiga l’incident pirotècnic del Castell de l’Olla d’Altea

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per aclarir l’incident pirotècnic al Castell de l’Olla d’Altea, on 27 persones han resultat ferides de diversa consideració en acabar desviant-se una carcassa cap al públic.

Quatre menors denuncien una agressió homòfoba durant les festes de Benialí

Quatre xiques menors han denunciat una agressió homòfoba durant les festes de Benialí, a la Vall de la Gallinera. Els presumptes agressors són tres xics, també menors, que neguen els fets i han oferit una versió diferent als agents.