Els peus de Belén Esteban s’emporten el protagonisme de la seua última fotografia

Belén Esteban arribant a l’aeroport de Madrid (18-02-2020)

Els seguidors de la col·laboradora s’han fixat en un discret detall de la imatge | GTRES

Belén Esteban no està en el seu millor moment. La mort de la seua exparella Fran Álvarez ha sigut un cop molt dur per a la presentadora. La ‘princesa del poble’ tampoc es troba en la millor relació amb la seua filla després de trencar la promesa que va fer-li sobre que mai la mencionaria públicament.

 

Esteban encara no s’ha expressat públicament sobre la mort del seu ex, i la seua defunció va coincidir amb unes merescudes vacances de la col·laboradora en ‘Sálvame’. Va ser a través de les xarxes on va tornar a aparèixer públicament promocionant un producte per aprimar-se.

Criticada pels seus peus

Precisament les últimes crítiques de la col·laboradora han sorgit a través del seu Instagram. Ella continua fent anuncis i promocions a través de l’aplicació, encara que moltes voltes el seu missatge passa desapercebut perquè els seus seguidors es fixen més en el seu aspecte físic.

 

En este cas, han sigut els peus de Belén Esteban els que han cridat l’atenció del públic. A la fotografia es pot vore que les sabates triades no han sigut les millors, ja que pareix que no siguen de la talla de la presentadora. A més, els seguidors també han comentat el seu color desmillorat i un aspecte molt tocat.

 

Pareix que les operacions i els diners no poden canviar tots els aspectes físics que es voldrien, i és que Belén Esteban té ja 46 anys, encara que el seu esperit rebel i agressiu recorda a una persona molt més jove. A més, haurà de buscar una altra manera de fer publicitat sense que els seus seguidors es fixen en detalls que no són realment importants.

 

També pots llegir..

Últimes notícies

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.

Canvi en l’alcaldia de Manises: Jesús Borràs substituïx Javier Mansilla segons el pacte de govern

Jesús Borràs, regidor d’APM-Compromís, ha assumit l’alcaldia de Manises en substitució del socialista Javier Mansilla, tal com preveia el pacte de govern signat a l’inici de la legislatura entre PSPV-PSOE, APM-Compromís i Podem.

CSIF exigix saber amb quin personal es reforçaran els centres de salut este estiu

El sindicat CSIF ha reclamat a la Conselleria de Sanitat que detalle ja amb quin personal reforçarà cada departament de salut este estiu per a cobrir vacacions i l’augment de població, mentre la Conselleria recorda que ja ha remés el Pla de Vacacions de 2026 als sindicats.

Els llauradors tindran cobert el 100 % del cost de replantar fruiters i cítrics danyats per la dana

La Generalitat ha llançat una ordre d’ajudes de 26,7 milions per a cobrir fins al 100 % del cost de replantar vinya, cítrics i altres cultius llenyosos arrasats per la dana, amb un màxim de 6.000 euros per hectàrea i 50.000 euros per beneficiari en tres anys.