Anuncios

La pillada a Samantha que confirma més parelles en ‘OT 2020’: «Ens hem enrotllat tots»

Samantha li diu alguna cosa a l'oïda a Nia

La pillada de Samantha confirma més parelles en ‘OT 2020’ | ‘OT 24 hores’

Samantha, concursant d’‘OT 2020’, torna a ser la protagonista en les xarxes socials per un comentari que ha fet este dimarts durant l’assaig del tema grupal per a la pròxima gala. Un comentari que, tot i que la valenciana de Beniarrés, en el Comtat (Alacant), pensava que passaria desapercebut, el que ha passat és tot el contrari, ha encés les xarxes.

 

Anuncios

En el vídeo captat per les càmeres del ‘24 hores’, que no ha tardat gens en compartir-se en les xarxes socials, transcripció inclosa, s’escolta a Samantha dir: «Som sis xics i sis xiques». Obvietat que afirma el professor, Manu Guix: «Som sis i sis». Arran d’este comentari, Samantha afegix: «Què graciós!».

 

Després d’unes mirades estranyes i de pensar-s’ho un poc, Samantha li diu a Nia a l’oïda: «I ens hem enrotllat tots». La cara de Nia, de no saber a on posar-se, i la seua mà que intenta tapar ràpidament el micro de la valenciana confirmen totes les sospites i ‘shippeos’ que estan marcant esta nova edició del talent musical. «Que no, que no s’escolta això», intenta justificar Samantha. A açò, afegix Eva: «No m’ho puc creure».

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món

La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.

Presó per a un home per matar a un amic després d’una discussió i fingir que va trobar el cadàver

Un home de 53 anys ha ingressat a la presó acusat d'homicidi dolós per matar al seu amic de 31 anys després d'una discussió i fingir que va trobar el seu cadàver al costat d'una carretera pròxima a la seua casa a Pilar de la Horadada.

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.
Anuncios