La pillada a Samantha que confirma més parelles en ‘OT 2020’: «Ens hem enrotllat tots»

Samantha li diu alguna cosa a l'oïda a Nia

La pillada de Samantha confirma més parelles en ‘OT 2020’ | ‘OT 24 hores’

Samantha, concursant d’‘OT 2020’, torna a ser la protagonista en les xarxes socials per un comentari que ha fet este dimarts durant l’assaig del tema grupal per a la pròxima gala. Un comentari que, tot i que la valenciana de Beniarrés, en el Comtat (Alacant), pensava que passaria desapercebut, el que ha passat és tot el contrari, ha encés les xarxes.

 

En el vídeo captat per les càmeres del ‘24 hores’, que no ha tardat gens en compartir-se en les xarxes socials, transcripció inclosa, s’escolta a Samantha dir: «Som sis xics i sis xiques». Obvietat que afirma el professor, Manu Guix: «Som sis i sis». Arran d’este comentari, Samantha afegix: «Què graciós!».

 

Després d’unes mirades estranyes i de pensar-s’ho un poc, Samantha li diu a Nia a l’oïda: «I ens hem enrotllat tots». La cara de Nia, de no saber a on posar-se, i la seua mà que intenta tapar ràpidament el micro de la valenciana confirmen totes les sospites i ‘shippeos’ que estan marcant esta nova edició del talent musical. «Que no, que no s’escolta això», intenta justificar Samantha. A açò, afegix Eva: «No m’ho puc creure».

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.