La pillada a Samantha que confirma més parelles en ‘OT 2020’: «Ens hem enrotllat tots»

Samantha li diu alguna cosa a l'oïda a Nia

La pillada de Samantha confirma més parelles en ‘OT 2020’ | ‘OT 24 hores’

Samantha, concursant d’‘OT 2020’, torna a ser la protagonista en les xarxes socials per un comentari que ha fet este dimarts durant l’assaig del tema grupal per a la pròxima gala. Un comentari que, tot i que la valenciana de Beniarrés, en el Comtat (Alacant), pensava que passaria desapercebut, el que ha passat és tot el contrari, ha encés les xarxes.

 

En el vídeo captat per les càmeres del ‘24 hores’, que no ha tardat gens en compartir-se en les xarxes socials, transcripció inclosa, s’escolta a Samantha dir: «Som sis xics i sis xiques». Obvietat que afirma el professor, Manu Guix: «Som sis i sis». Arran d’este comentari, Samantha afegix: «Què graciós!».

 

Després d’unes mirades estranyes i de pensar-s’ho un poc, Samantha li diu a Nia a l’oïda: «I ens hem enrotllat tots». La cara de Nia, de no saber a on posar-se, i la seua mà que intenta tapar ràpidament el micro de la valenciana confirmen totes les sospites i ‘shippeos’ que estan marcant esta nova edició del talent musical. «Que no, que no s’escolta això», intenta justificar Samantha. A açò, afegix Eva: «No m’ho puc creure».

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut pel robatori de 112 bucs valorats en 10.000 euros a València

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per sostraure 112 bucs en diversos municipis de València, valorades en uns 10.000 euros. Es van recuperar 67 després de trobar una explotació clandestina a Picassent

Potries aspira a Capital Europea de la Cultura 2031 amb un model rural i participatiu

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 i la defendrà l'11 de març davant el Ministeri. Amb fort suport institucional, situa la cultura en el centre del seu desenrotllament.

Mor un motorista atropellat per diversos vehicles en l’A-70 d’Alacant

Un home de 35 anys ha mort en l'A-70 d'Alacant després de caure de la moto i ser atropellat per diversos vehicles entre els km 19 i 20. Els sanitaris només han pogut confirmar el decés.

María José San Román obri La Barra del Gurmet a l’Esplanada amb concepte de barra

La xef inaugura La Barra del Gurmet a l'Esplanada d'Espanya amb un format de barra, disseny inspirat en el mosaic del passeig i servicis de desdejuni, cocteleria, menjars i sopars.

Ruixats localment forts i tempesta en el litoral de Castelló i puja la cota de neu a 1.600 m

Cel nuvolós este diumenge amb precipitacions irregulars i tempestes de matinada en el litoral de Castelló. La cota de neu ascendix de 1.200-1.400 m a 1.600 m.

Detinguts huit membres d’una xarxa que robava i extorquia a empresaris asiàtics i planejava un segrest a València

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat una xarxa assentada a Madrid que atacava a empresaris d'Àsia oriental. Se'ls atribuïx un robatori amb violència a Cantàbria i la planificació d'un segrest a València.

Morant ha defés que la violència de gènere afecta a les dones per ser-ho i la ciència ho avala

Diana Morant ha sostingut que la violència de gènere afecta a les dones per ser-ho i que la ciència ho recolza. En el 8M ha demanat mantindre la mobilització per la igualtat i combatre el negacionismo, recordant tres assassinats a la província de Castelló.

Pérez Llorca advoca per la igualtat més enllà de pancartes en la Romeria dels Canyes

El president ha cridat a treballar per la igualtat més enllà d'eslògans en la Romeria dels Canyes i ha reivindicat la cooperació entre institucions.