La pillada a Samantha que confirma més parelles en ‘OT 2020’: «Ens hem enrotllat tots»

Samantha li diu alguna cosa a l'oïda a Nia

La pillada de Samantha confirma més parelles en ‘OT 2020’ | ‘OT 24 hores’

Samantha, concursant d’‘OT 2020’, torna a ser la protagonista en les xarxes socials per un comentari que ha fet este dimarts durant l’assaig del tema grupal per a la pròxima gala. Un comentari que, tot i que la valenciana de Beniarrés, en el Comtat (Alacant), pensava que passaria desapercebut, el que ha passat és tot el contrari, ha encés les xarxes.

 

En el vídeo captat per les càmeres del ‘24 hores’, que no ha tardat gens en compartir-se en les xarxes socials, transcripció inclosa, s’escolta a Samantha dir: «Som sis xics i sis xiques». Obvietat que afirma el professor, Manu Guix: «Som sis i sis». Arran d’este comentari, Samantha afegix: «Què graciós!».

 

Després d’unes mirades estranyes i de pensar-s’ho un poc, Samantha li diu a Nia a l’oïda: «I ens hem enrotllat tots». La cara de Nia, de no saber a on posar-se, i la seua mà que intenta tapar ràpidament el micro de la valenciana confirmen totes les sospites i ‘shippeos’ que estan marcant esta nova edició del talent musical. «Que no, que no s’escolta això», intenta justificar Samantha. A açò, afegix Eva: «No m’ho puc creure».

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.