13.9 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

La pillada a Samantha que confirma més parelles en ‘OT 2020’: «Ens hem enrotllat tots»

Samantha li diu alguna cosa a l'oïda a Nia

La pillada de Samantha confirma més parelles en ‘OT 2020’ | ‘OT 24 hores’

Samantha, concursant d’‘OT 2020’, torna a ser la protagonista en les xarxes socials per un comentari que ha fet este dimarts durant l’assaig del tema grupal per a la pròxima gala. Un comentari que, tot i que la valenciana de Beniarrés, en el Comtat (Alacant), pensava que passaria desapercebut, el que ha passat és tot el contrari, ha encés les xarxes.

 

En el vídeo captat per les càmeres del ‘24 hores’, que no ha tardat gens en compartir-se en les xarxes socials, transcripció inclosa, s’escolta a Samantha dir: «Som sis xics i sis xiques». Obvietat que afirma el professor, Manu Guix: «Som sis i sis». Arran d’este comentari, Samantha afegix: «Què graciós!».

 

Després d’unes mirades estranyes i de pensar-s’ho un poc, Samantha li diu a Nia a l’oïda: «I ens hem enrotllat tots». La cara de Nia, de no saber a on posar-se, i la seua mà que intenta tapar ràpidament el micro de la valenciana confirmen totes les sospites i ‘shippeos’ que estan marcant esta nova edició del talent musical. «Que no, que no s’escolta això», intenta justificar Samantha. A açò, afegix Eva: «No m’ho puc creure».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut al Campello un home sense carnet que conduïa un camió de paqueteria

La Policia Local ha detingut a un home en situació irregular que conduïa un camió de repartiment sense carnet i sense documentació. L'Ajuntament incoarà un expedient a l'empresa per facilitar-li el vehicle, amb sancions de 10.000 a 100.000 euros.

Investiguen un robatori amb arma blanca a Castelló: apunyalen a un recaptador i li sostrauen 30.000 euros

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un home de 37 anys en l'avinguda de Camp de Montiel. Li van robar uns 30.000 euros i va rebre l'alta hores després.

Camarero defén en el Congrés la seua gestió durant la DANA i apunta al Govern central

Susana Camarero compareix davant la comissió del Congrés sobre la DANA de València per a sostindre la gestió del Consell i subratllar responsabilitats del Govern central. La investigació examina decisions i coordinació després de 229 morts en la comunitat.

Torrevieja arranca l’exportació de sal per a desglaç a Europa i preveu superar 250.000 tones

NCAST ha posat en marxa la campanya marítima amb destinació principal al nord d'Europa i preveu superar 250.000 tones; l'inici s'ha retardat per la calor.

Dilluns amb intervals nuvolosos, pluges febles i ratxes molt fortes de vent en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca amb nuvolositat variable, possibilitat de pluges febles en el nord de l'interior i ratxes molt fortes de vent en punts de València i Alacant. El dimarts tendirà a buidar amb descens de temperatures.

Avís groc per vents de 70 a 80 km/h a l’interior i litoral de València i Alacant

Aemet decretarà des de les 10 h l'avís groc per vent en interior i litoral de València i Alacant. L'alerta es prolongarà fins a les 21.59 h i la Vega Baixa quedarà fora.

Iñaki Peña assumix el colp de Vinícius com un llance del joc després del 2-2 davant el Reial Madrid

El porter de l'Elx va lamentar els dos punts que es van escapar davant el Reial Madrid i va evitar la polèmica pel contacte amb Vinícius en l'acció prèvia al 2-2.

L’Elx frena al Madrid: 2-2 i el líder va remar a contra corrent

Elx va mantindre el seu invicte en el Martínez Valero i va empatar 2-2 davant un Reial Madrid que sempre va ser a remolc. El líder va salvar un punt amb un gol de Bellingham.