L’última decisió de Jorge Javier que dona un inesperat gir a la seua vida sentimental

Jorge Javier Vázquez presentant una gala de 'El tiempo de descuento'

El presentador ha opinat sobre una possible relació oberta | GTRES

 

Jorge Javier Vázquez seguix buscant l’amor de qualsevol manera. Fa unes setmanes ja va confessar que la seua nova manera d’enamorar era a través de les aplicacions per a lligar. Ara, actualitzant els seus lectors sobre esta situació, ha assegurat que ha anat quedant i coneixent a diferents persones, però amb cap ha trobat encara la màgia que busca.

 

Però si alguna cosa ha tret de les seues múltiples cites és un tema que creu que cada volta està sent més normalitzat: les relacions obertes. «Tard o d’hora es parla de les parelles obertes, de la conveniència de deixar entrar o no a terceres persones per a oxigenar relacions», explicava el presentador.

 

«M’estic tornant cada volta més conservador» 

Tot i que no critica eixes persones que seguixen este model de relació, admet que això que solen buscar les seues cites de Tinder no està fet per a ell: «Crec que en este aspecte m’estic tornant cada volta més conservador».

 

Si bé el presentador ja va comentar en algun moment que no tancaria la porta a una relació múltiple i no descartava una relació oberta en un futur, pareix que les cites amb diferents xics l’han fet recapacitar: «Entenc que quan portes algun temps amb la teua parella et vinga de gust donar-te un ‘meneo’ per allà, però no com a costum. Perquè llavors la teua parella deixa de ser-ho per a convertir-se en el teu ‘colega’», afirmava el presentador de ‘Supervivientes’.

 

«Estic començant a entendre la parella com algo més profund, un compromís». I amb esta afirmació, Jorge Javier ha arribat a una conclusió sobre la seua vida sentimental,  que la té planejada durant la pròxima dècada: «Dels 50 als 60 estaré saltant de llit en llit».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.