2.863 nous casos i quatre defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 2.863 nous casos de coronavirus (des de divendres passat) confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 531.416 persones.

Els nous casos per províncies són 339 a Castelló (57.473 en total); 796 a Alacant (193.975) i 1.728 a València (279.967). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 1.142 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 524.381 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 56.435 a Castelló, 191.544 a Alacant i 276.346 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 453 persones ingressades, 73 d’elles en l’UCI: 90 a la província de Castelló, 10 en UCI; 155 a la província d’Alacant, 29 d’elles en l’UCI; i 208 a la província de València, 34 en UCI.

S’han registrat quatre defuncions per coronavirus des de l’última actualització, persones d’entre 63 i 97 anys, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.917: 872 a la província de Castelló, 3.045 en la d’Alacant i 4.000 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 10.559 casos actius, la qual cosa suposa un 1,95% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’han notificat set brots de 10 o més casos:

Castelló de la Plana: 11 casos. Àmbit educatiu
Foios: 11 casos. Àmbit educatiu
València: 6 casos. Àmbit educatiu
València: 20 casos. Àmbit educatiu
València: 10 casos. Àmbit educatiu
• Torrevieja: 17 casos. Àmbit educatiu
Alfafar: 16 casos. Origen laboral

Últimes notícies

Brancou Badio, a un pas de deixar el València Basket rumb a Panathinaikos

Brancou Badio ja és a Atenes per a passar el reconeixement mèdic amb el Panathinaikos, que preveu pagar la seua clàusula d’eixida del València Basket.

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.