2.863 nous casos i quatre defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 2.863 nous casos de coronavirus (des de divendres passat) confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 531.416 persones.

Els nous casos per províncies són 339 a Castelló (57.473 en total); 796 a Alacant (193.975) i 1.728 a València (279.967). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 1.142 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 524.381 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 56.435 a Castelló, 191.544 a Alacant i 276.346 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 453 persones ingressades, 73 d’elles en l’UCI: 90 a la província de Castelló, 10 en UCI; 155 a la província d’Alacant, 29 d’elles en l’UCI; i 208 a la província de València, 34 en UCI.

S’han registrat quatre defuncions per coronavirus des de l’última actualització, persones d’entre 63 i 97 anys, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.917: 872 a la província de Castelló, 3.045 en la d’Alacant i 4.000 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 10.559 casos actius, la qual cosa suposa un 1,95% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’han notificat set brots de 10 o més casos:

Castelló de la Plana: 11 casos. Àmbit educatiu
Foios: 11 casos. Àmbit educatiu
València: 6 casos. Àmbit educatiu
València: 20 casos. Àmbit educatiu
València: 10 casos. Àmbit educatiu
• Torrevieja: 17 casos. Àmbit educatiu
Alfafar: 16 casos. Origen laboral

Últimes notícies

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta, reconstruïda amb criteris de resistència climàtica i una inversió de 2,55 milions, ha reobert al pas de vianants i ciclistes i ja forma part del pla estatal de reparació per la dana.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent de Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La passarel·la del carrer Convent de Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i un disseny preparat per a episodis extrems de pluja.

Morant alerta Ayuso: mantindre l’alcalde de Móstoles la faria “còmplice d’un assetjador”

Diana Morant ha advertit que Isabel Díaz Ayuso serà còmplice d’un assetjador si manté Manuel Bautista com a alcalde de Móstoles, després de ser citat a declarar com a investigat per acós sexual i laboral. La ministra també ha defensat que la causa contra Begoña Gómez és política i ha acusat Mariano Rajoy de racisme per les seues paraules sobre la selecció francesa.

Morant adverteix Ayuso: mantenir l’alcalde de Móstoles la faria còmplice d’un assetjador

Diana Morant afirma a València que si Isabel Díaz Ayuso manté Manuel Bautista com a alcalde de Móstoles, serà còmplice d’un assetjador, i reclama la seua expulsió del PP.

Morant alerta que la Comunitat serà la primera amb pressupost de Vox amb ‘prioritat nacional’

Diana Morant critica que la Comunitat Valenciana vaja a aprovar el primer pressupost autonòmic de Vox amb ‘prioritat nacional’ i acusa el PP d’assumir la seua agenda, mentre anuncia que el Consell de Ministres aprovarà l’aportació anual a l’Acadèmia Valenciana de la Llengua.