19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

727 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 727 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 522.809 persones.

Els nous casos per províncies són 158 a Castelló (56.160 en total); 221 a Alacant (191.370) i 348 a València (275.278). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 358 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 520.688 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 55.601 a Castelló, 190.374 a Alacant i 274.657 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 249 persones ingressades, 49 d’elles en l’UCI: 58 a la província de Castelló, 11 en UCI; 82 a la província d’Alacant, 21 d’elles en l’UCI; i 109 a la província de València, 17 en UCI.

No s’ha notificat cap defunció per coronavirus, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.889: 869 a la província de Castelló, 3.029 en la d’Alacant i 3.991 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 5.674 casos actius, la qual cosa suposa un 1,06% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han notificat brots de 10 o més casos.

 

 

Vacunació 

 

Un total de 4.218.723 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 4.150.078 persones.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca admet retards en la gestió de la dana i promet reconduir la resposta

Pérez Llorca ha reconegut que en la dana d'octubre de 2024 moltes coses van arribar tard i ha defés un gir per a reconduir la resposta institucional.

La Comunitat Valenciana, més exposada a aranzels dels Estats Units però amb grans exportadores

els Estats Units concentra el 7,7% de les vendes exteriors de la Comunitat Valenciana, enfront del 4,7% nacional. La major presència de grans firmes en els sectors sensibles aporta resiliència.

Condemnat per llançar una substància corrosiva a un gos pels lladrucs

Un home ha sigut condemnat a una multa i a 16 mesos d'inhabilitació per a activitats amb animals per ruixar amb líquid corrosiu al gos d'una vivenda. La sentència fixa 2.500 euros d'indemnització per les lesions i el mal moral.

Martínez Mus defén que el protocol es va complir rigorosament durant la dana

El conseller ha sostingut que el protocol es va complir rigorosament durant la dana i que per això no va haver-hi víctimes en ferrocarrils. Ha negat retards en el tall del metre i ha explicat que va actuar amb la informació oficial disponible.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure ‘la millor festa del món’

Carmen Prades i Marta Mercader han encés simbòlicament la metxa de les Falles 2026 durant la Crida i conviden al món a sumar-se a la festa. L'acte ha inclòs el lliurament simbòlic de les claus i un espectacle de llum i pólvora.

Un assessor situa a Mazón en el seu despatx 25 minuts abans d’anar al Cecopi

L'assessor Josep Lanuza ha declarat que va acompanyar a Carlos Mazón des del Palau al Cecopi i que l'És-alert va sonar a les 20.11 quan ja anaven de camí. La jutgessa ha confrontat el seu relat amb el dels escortes.

Un estudi fixa en 9.057 milions la inversió per a reduir riscos en la conca del Xúquer

La conca del Xúquer necessita 9.057 milions per a modernitzar el cicle urbà de l'aigua, previndre inundacions i adaptar-se al canvi climàtic dins del marc 2026-2035.

Guido Rodríguez torna a l’onze del València més de dos mesos després

L'argentí va iniciar davant el Vila-real i va disputar 88 minuts després d'una primera volta amb pocs minuts en el West Ham. El València va perdre 2-1.