727 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 727 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 522.809 persones.

Els nous casos per províncies són 158 a Castelló (56.160 en total); 221 a Alacant (191.370) i 348 a València (275.278). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 358 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 520.688 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 55.601 a Castelló, 190.374 a Alacant i 274.657 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 249 persones ingressades, 49 d’elles en l’UCI: 58 a la província de Castelló, 11 en UCI; 82 a la província d’Alacant, 21 d’elles en l’UCI; i 109 a la província de València, 17 en UCI.

No s’ha notificat cap defunció per coronavirus, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.889: 869 a la província de Castelló, 3.029 en la d’Alacant i 3.991 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 5.674 casos actius, la qual cosa suposa un 1,06% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han notificat brots de 10 o més casos.

 

 

Vacunació 

 

Un total de 4.218.723 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 4.150.078 persones.

Últimes notícies

Crema de dues vivendes de familiars dels detinguts pel tiroteig mortal d’Alzira

Dues vivendes on viuen familiars dels quatre detinguts pel tiroteig mortal entre dos clans a Alzira han sigut incendiades, sense causar ferits, encara que ha mort un cavall.

Les màximes pugen quasi 4 graus a Castelló i arriben als 34 a l’Alt Maestrat

Les temperatures màximes d’este dilluns han pujat fins a 4 graus en punts de l’interior de Castelló i han assolit els 34 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, segons Aemet i Avamet.

Quatre anys de presó per enganyar un octogenari i traure-li quasi 400.000 euros

Una dona ha sigut condemnada a quatre anys de presó per estafar prop de 400.000 euros a un home octogenari, viudo i amb trastorn afectiu, fent-li creure que eren parella i aprofitant-se de la seua soledat.

El IVC oferix 31 propostes de teatre, dansa i circ a València este primer trimestre

L’Institut Valencià de Cultura ha presentat 31 propostes de teatre, dansa i circ per al primer trimestre de la temporada 2026-2027, repartides entre el Teatre Principal, el Teatre Rialto i l’Espai La Granja, amb protagonisme per a produccions pròpies i companyies valencianes.

Emilio Argüeso s’acull al seu dret a no contestar en la comissió de la DANA al Congrés

L’exdirector de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, Emilio Argüeso, s’ha negat a respondre davant la comissió de la DANA al Congrés per a evitar interferències amb la causa penal oberta contra ell i protegir el seu dret de defensa.

La inversió estrangera directa es dispara en la Comunitat i ja supera els 1.800 milions

La inversió estrangera directa en la Comunitat Valenciana ha augmentat més d’un 400 % fins juliol i ha arribat als 1.846 milions, fet que situa el territori com el tercer que més capital exterior capta a Espanya. València concentra el 80 % del flux i França es consolida com el principal país inversor.

Baldoví veu en la compareixença de Mazón al Congrés un nou insult a les víctimes de la DANA

Joan Baldoví ha qualificat de nou insult a les víctimes de la DANA la compareixença de Carlos Mazón al Congrés, i l ha acusat de no respondre les preguntes sobre la gestió de la catàstrofe.

La defensa de Pradas recorre a l’Audiència per obtindre els missatges de Bernabé sobre la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha recorregut davant l’Audiència la decisió de la jutgessa que investiga la DANA de no reclamar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, els missatges que va intercanviar durant l’emergència del 29 d’octubre de 2024. L’equip legal invoca la igualtat de tracte amb altres responsables i considera “imprescindible” aclarir quina informació va arribar al Cecopi.