7.4 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

L’Ajuntament d’Alacant obri un expedient informatiu a un policia local per negar-se a portar la mascareta

 

L’Ajuntament d’Alacant ha obert un expedient informatiu a un agent de la Policia Local del torn de nit per negar-se a portar mascareta durant la seua jornada laboral. La Prefectura de Servei, juntament amb la Regidoria de Recursos Humans, va fer un informe exposant els fets en el que es manifestava la negativa de l’efectiu a portar la protecció sanitària obligatòria.

 

Per això, l’Ajuntament ha decidit obrir un expedient informatiu d’esbrinament dels fets per a la seua investigació, cosa que pot derivar en la incoació d’un expedient sancionador cap a l’agent, segons han confirmat fonts municipals a Europa Press.

 

De la mateixa manera, en el cas que l’expedient informatiu no prospere, l’Ajuntament proposarà l’obertura, en el seu cas, d’un expedient disciplinari cap a l’agent per tals fets.

 

Segons les mateixes fonts, el policia també ha participat de manera activa en una manifestació negacionista que va tindre lloc dissabte passat en la capital i ha publicat en xarxes socials, de manera reiterada, vídeos negant l’existència d’una pandèmia. No obstant això, en este cas s’entén que és una activitat personal diferenciada de la laboral.

Últimes notícies

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.