Alacant tanca els parcs i reforça els dispositius contra botellons i festes

 

L’Ajuntament d’Alacant ha decidit este dimecres tancar els més de 140 parcs públics de la ciutat a les 18.00 hores com a mesura de seguretat per a frenar la pandèmia. Això completa el tancament de la setmana passada de les àrees de jocs infantils i aparells biosaludables.

 

També s’ha acordat, en una reunió amb els cossos de seguretat, el reforç dels dispositius contra els botellons i les festes en cases per a evitar l’expansió dels contagis en la capital alacantina, informa la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

 

Per això, la Policia Local augmentarà els controls policials i els dispositius dels caps de setmana per a garantir la seguretat dels veïns, amb l’objectiu d’«evitar qualsevol botelló que es puga organitzar en places o parcs, i les possibles festes en cases». Paral·lelament es posarà en marxa un pla per a controlar les partides rurals, davant de possibles festes en cases particulars i per ser llocs a on les persones es posen en màxim risc de contagi.

 

«La situació és molt complicada. Les persones que no siguen responsables hauran d’assumir que els cossos de seguretat establiran controls en tota la ciutat i se sancionaran les conductes irresponsables pel bé i la salut de tots», garantix l’edil de Seguretat, José Ramón González.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.