Anuncios

Alacant tanca els parcs i reforça els dispositius contra botellons i festes

 

L’Ajuntament d’Alacant ha decidit este dimecres tancar els més de 140 parcs públics de la ciutat a les 18.00 hores com a mesura de seguretat per a frenar la pandèmia. Això completa el tancament de la setmana passada de les àrees de jocs infantils i aparells biosaludables.

 

També s’ha acordat, en una reunió amb els cossos de seguretat, el reforç dels dispositius contra els botellons i les festes en cases per a evitar l’expansió dels contagis en la capital alacantina, informa la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

Anuncios

 

Per això, la Policia Local augmentarà els controls policials i els dispositius dels caps de setmana per a garantir la seguretat dels veïns, amb l’objectiu d’«evitar qualsevol botelló que es puga organitzar en places o parcs, i les possibles festes en cases». Paral·lelament es posarà en marxa un pla per a controlar les partides rurals, davant de possibles festes en cases particulars i per ser llocs a on les persones es posen en màxim risc de contagi.

 

«La situació és molt complicada. Les persones que no siguen responsables hauran d’assumir que els cossos de seguretat establiran controls en tota la ciutat i se sancionaran les conductes irresponsables pel bé i la salut de tots», garantix l’edil de Seguretat, José Ramón González.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi de la UMH reforça la resistència de dacsa i tomaca a sequera i salinitat

Investigadors de la UMH han desenrotllat formulacions bioestimulantes que milloren el creixement i la resistència de dacsa i tomaca enfront de la sequera i la salinitat creixents en els sòls agrícoles.

L’Aeroport de València frega els 1,2 milions de passatgers a l’abril i creix un 10,7%

L'Aeroport de València va superar a l'abril els 1,15 milions de passatgers, un 10,7% més que un any abans, amb un fort impuls del trànsit internacional i més de 8.700 vols.

A l’espera de la tercera PCR de la dona aïllada per sospita de hantavirus a Alacant

Les autoritats sanitàries esperen el resultat de la tercera PCR a la dona de 32 anys ingressada i aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus, després de dos proves prèvies negatives.

Dimitrievski i Fran Pérez es retroben amb Mestalla en un dol especial

Stole Dimitrievski es mesura per primera vegada al Raig com a porter titular del València a Mestalla, mentres que Fran Pérez torna a l'estadi valencianista després de la seua eixida al club vallecano.

Nuria Oliver alerta dels riscos de la intel·ligència artificial i del fals mite de la gratuïtat

Nuria Oliver advertix que la intel·ligència artificial no és gratis i que paguem amb dades, temps i atenció, i insistix en la necessitat de regulació i educació digital crítica.

L’aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández supera els 1,9 milions de passatgers a l’abril i creix un 11%

L'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández frega els 1,9 milions de passatgers a l'abril, amb un creixement pròxim a l'11% impulsat pel trànsit internacional i el lideratge del mercat britànic.

València reduïx el trànsit a l’abril i dispara l’ús de la bici i el transport públic

Els accessos a València registren 6.000 vehicles menys al dia i el trànsit interior cau un 4% a l'abril, mentres puja un 10% l'ús dels carrils bici i augmenta la demanda de l'EMT.

Dos xiquets de 6 i 9 anys resulten ferits en xocar el seu patinet de joguet amb un cotxe a Alborache

Dos menors de 6 i 9 anys van patir un traumatisme cranioencefàlic en col·lidir el patinet de joguet en el qual circulaven amb un cotxe en un carrer d'Alborache. Els dos van ser atesos en el lloc i traslladats a l'Hospital La Fe de València.
Anuncios