Alacant tanca els parcs i reforça els dispositius contra botellons i festes

 

L’Ajuntament d’Alacant ha decidit este dimecres tancar els més de 140 parcs públics de la ciutat a les 18.00 hores com a mesura de seguretat per a frenar la pandèmia. Això completa el tancament de la setmana passada de les àrees de jocs infantils i aparells biosaludables.

 

També s’ha acordat, en una reunió amb els cossos de seguretat, el reforç dels dispositius contra els botellons i les festes en cases per a evitar l’expansió dels contagis en la capital alacantina, informa la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

 

Per això, la Policia Local augmentarà els controls policials i els dispositius dels caps de setmana per a garantir la seguretat dels veïns, amb l’objectiu d’«evitar qualsevol botelló que es puga organitzar en places o parcs, i les possibles festes en cases». Paral·lelament es posarà en marxa un pla per a controlar les partides rurals, davant de possibles festes en cases particulars i per ser llocs a on les persones es posen en màxim risc de contagi.

 

«La situació és molt complicada. Les persones que no siguen responsables hauran d’assumir que els cossos de seguretat establiran controls en tota la ciutat i se sancionaran les conductes irresponsables pel bé i la salut de tots», garantix l’edil de Seguretat, José Ramón González.

Anuncios

Últimes notícies

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde d'Alacant i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc adulta i infantil i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres durant tot l'any.

Robatori de 800 metres de línia elèctrica deixa sense enllumenat a la pedania del Escorratel a Orihuela

El robatori d'uns 800 metres de cablejat elèctric, entre línies subterrànies i aèries, ha deixat sense enllumenat públic a la pedania del Escorratel, a Orihuela, mentres l'Ajuntament treballa per a reposar el servici amb caràcter d'urgència.

Detingut un jove de 26 anys per un apunyalament mortal en un comerç de València

La Policia Nacional ha detingut a un jove de 26 anys per la mort a ganivetades d'un altre home en un comerç del barri de Russafa, a València. El Grup d'Homicidis investiga les causes del crim i la Policia Científica analitza l'escena.

La dura temporada de Carlos Álvarez en el Llevant acaba una altra vegada en la infermeria

Carlos Álvarez, heroi de l'últim ascens del Llevant, s'ha lesionat el turmell esquerre i està pràcticament descartat per als quatre partits finals de LaLiga EA Sports després d'un curs plagat de problemes físics.

El Consell insistix a tendir la mà a les associacions de víctimes de la dana malgrat les seues crítiques

El Consell afirma que mantindrà el diàleg amb totes les associacions de víctimes de la dana, malgrat l'absència de dos col·lectius en una reunió clau i a les seues crítiques per la falta de respostes a les seues necessitats urgents.

Macrooperació policial a Benidorm: 80 detinguts per tràfic de drogues en locals d’oci

Una macrooperació conjunta en una zona d'oci de Benidorm se salda amb 80 detinguts per presumptes delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal, a més de diverses sancions administratives als locals inspeccionats.

El València Basket perseguix una remuntada històrica davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket necessita alçar un 0-2 davant el Panathinaikos per a entrar en la Final Four de l'Eurolliga, una gesta que només va aconseguir el Reial Madrid davant el Partizan en 2023.

El Consell titlla de caos la regularització extraordinària d’immigrants del Govern central

El Govern valencià acusa l'Executiu central d'impulsar una regularització extraordinària d'immigrants sense memòria econòmica i alerta del seu impacte en sanitat, educació, servicis socials i vivenda.