Alacant tanca els parcs i reforça els dispositius contra botellons i festes

 

L’Ajuntament d’Alacant ha decidit este dimecres tancar els més de 140 parcs públics de la ciutat a les 18.00 hores com a mesura de seguretat per a frenar la pandèmia. Això completa el tancament de la setmana passada de les àrees de jocs infantils i aparells biosaludables.

 

També s’ha acordat, en una reunió amb els cossos de seguretat, el reforç dels dispositius contra els botellons i les festes en cases per a evitar l’expansió dels contagis en la capital alacantina, informa la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

 

Per això, la Policia Local augmentarà els controls policials i els dispositius dels caps de setmana per a garantir la seguretat dels veïns, amb l’objectiu d’«evitar qualsevol botelló que es puga organitzar en places o parcs, i les possibles festes en cases». Paral·lelament es posarà en marxa un pla per a controlar les partides rurals, davant de possibles festes en cases particulars i per ser llocs a on les persones es posen en màxim risc de contagi.

 

«La situació és molt complicada. Les persones que no siguen responsables hauran d’assumir que els cossos de seguretat establiran controls en tota la ciutat i se sancionaran les conductes irresponsables pel bé i la salut de tots», garantix l’edil de Seguretat, José Ramón González.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut pel robatori de 112 bucs valorats en 10.000 euros a València

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per sostraure 112 bucs en diversos municipis de València, valorades en uns 10.000 euros. Es van recuperar 67 després de trobar una explotació clandestina a Picassent

Potries aspira a Capital Europea de la Cultura 2031 amb un model rural i participatiu

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 i la defendrà l'11 de març davant el Ministeri. Amb fort suport institucional, situa la cultura en el centre del seu desenrotllament.

Mor un motorista atropellat per diversos vehicles en l’A-70 d’Alacant

Un home de 35 anys ha mort en l'A-70 d'Alacant després de caure de la moto i ser atropellat per diversos vehicles entre els km 19 i 20. Els sanitaris només han pogut confirmar el decés.

María José San Román obri La Barra del Gurmet a l’Esplanada amb concepte de barra

La xef inaugura La Barra del Gurmet a l'Esplanada d'Espanya amb un format de barra, disseny inspirat en el mosaic del passeig i servicis de desdejuni, cocteleria, menjars i sopars.

Ruixats localment forts i tempesta en el litoral de Castelló i puja la cota de neu a 1.600 m

Cel nuvolós este diumenge amb precipitacions irregulars i tempestes de matinada en el litoral de Castelló. La cota de neu ascendix de 1.200-1.400 m a 1.600 m.

Detinguts huit membres d’una xarxa que robava i extorquia a empresaris asiàtics i planejava un segrest a València

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat una xarxa assentada a Madrid que atacava a empresaris d'Àsia oriental. Se'ls atribuïx un robatori amb violència a Cantàbria i la planificació d'un segrest a València.

Morant ha defés que la violència de gènere afecta a les dones per ser-ho i la ciència ho avala

Diana Morant ha sostingut que la violència de gènere afecta a les dones per ser-ho i que la ciència ho recolza. En el 8M ha demanat mantindre la mobilització per la igualtat i combatre el negacionismo, recordant tres assassinats a la província de Castelló.

Pérez Llorca advoca per la igualtat més enllà de pancartes en la Romeria dels Canyes

El president ha cridat a treballar per la igualtat més enllà d'eslògans en la Romeria dels Canyes i ha reivindicat la cooperació entre institucions.