Sanitat confirma 40 casos de coronavirus en el Liceu Francés de Paterna

 

Actualització 12/03/2021 a les 16.45 hores. La conselleria de Sanitat va confirmar este dijous que el brot de coronavirus originat en el Liceu Francés de Paterna suma ja 40 casos positius entre alumnes i familiars. Esta xifra podria pujar en les pròximes hores, ja que es continua la labor de rastreig.

 

Salut Pública es troba buscant al pacient zero i la interrelació dels positius amb l’objectiu de saber si la variant britànica ha influït en la major transmissibilitat. Des del centre asseguren que no saben res del brot ni informen de les classes confinades.

 

D’altra banda, els pares dels alumnes d’este centre estan molt enfadats per la falta d’informació i els canvis en el calendari escolar. Així, el Liceu Francés tindrà classes en falles en un moment en el que, protesten, moltes classes estan confinades i s’estan produint contagis.

 

Detecten un brot de 13 casos de la soca britànica en el Liceu Francés de Paterna

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat esta vesprada de dimarts que s’ha detectat en la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), un brot de coronavirus d’àmbit educatiu, concretament, en el Liceu Francés de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, fins al moment s’han detectat un total de 13 casos de soca britànica, encara que no es descarta que el número de contagiats augmente en les pròximes hores, a mesura que es vagen confirmant els resultats de les PCR.

 

Tots els alumnes contagiats forme part de la mateixa classe, amb un total de 22 xiquets. Segons pareix, un pare dels afectats per esta variant està ingressat en un hospital per coronavirus, pel que també s’està analitzant si poden haver més pares contagiats. Precisament, esta setmana la Infermeria de València va demanar a Sanitat que augmentara la quarantena de 10 a 14 dies en casos de contagi de la soca britànica.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.