Sanitat confirma 40 casos de coronavirus en el Liceu Francés de Paterna

 

Actualització 12/03/2021 a les 16.45 hores. La conselleria de Sanitat va confirmar este dijous que el brot de coronavirus originat en el Liceu Francés de Paterna suma ja 40 casos positius entre alumnes i familiars. Esta xifra podria pujar en les pròximes hores, ja que es continua la labor de rastreig.

 

Salut Pública es troba buscant al pacient zero i la interrelació dels positius amb l’objectiu de saber si la variant britànica ha influït en la major transmissibilitat. Des del centre asseguren que no saben res del brot ni informen de les classes confinades.

 

D’altra banda, els pares dels alumnes d’este centre estan molt enfadats per la falta d’informació i els canvis en el calendari escolar. Així, el Liceu Francés tindrà classes en falles en un moment en el que, protesten, moltes classes estan confinades i s’estan produint contagis.

 

Detecten un brot de 13 casos de la soca britànica en el Liceu Francés de Paterna

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat esta vesprada de dimarts que s’ha detectat en la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), un brot de coronavirus d’àmbit educatiu, concretament, en el Liceu Francés de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, fins al moment s’han detectat un total de 13 casos de soca britànica, encara que no es descarta que el número de contagiats augmente en les pròximes hores, a mesura que es vagen confirmant els resultats de les PCR.

 

Tots els alumnes contagiats forme part de la mateixa classe, amb un total de 22 xiquets. Segons pareix, un pare dels afectats per esta variant està ingressat en un hospital per coronavirus, pel que també s’està analitzant si poden haver més pares contagiats. Precisament, esta setmana la Infermeria de València va demanar a Sanitat que augmentara la quarantena de 10 a 14 dies en casos de contagi de la soca britànica.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Els bombers de Torrent i Catarroja rescaten al conductor d'un patinet elèctric que va quedar atrapat sota un cotxe després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.