13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Sanitat confirma 40 casos de coronavirus en el Liceu Francés de Paterna

 

Actualització 12/03/2021 a les 16.45 hores. La conselleria de Sanitat va confirmar este dijous que el brot de coronavirus originat en el Liceu Francés de Paterna suma ja 40 casos positius entre alumnes i familiars. Esta xifra podria pujar en les pròximes hores, ja que es continua la labor de rastreig.

 

Salut Pública es troba buscant al pacient zero i la interrelació dels positius amb l’objectiu de saber si la variant britànica ha influït en la major transmissibilitat. Des del centre asseguren que no saben res del brot ni informen de les classes confinades.

 

D’altra banda, els pares dels alumnes d’este centre estan molt enfadats per la falta d’informació i els canvis en el calendari escolar. Així, el Liceu Francés tindrà classes en falles en un moment en el que, protesten, moltes classes estan confinades i s’estan produint contagis.

 

Detecten un brot de 13 casos de la soca britànica en el Liceu Francés de Paterna

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat esta vesprada de dimarts que s’ha detectat en la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), un brot de coronavirus d’àmbit educatiu, concretament, en el Liceu Francés de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, fins al moment s’han detectat un total de 13 casos de soca britànica, encara que no es descarta que el número de contagiats augmente en les pròximes hores, a mesura que es vagen confirmant els resultats de les PCR.

 

Tots els alumnes contagiats forme part de la mateixa classe, amb un total de 22 xiquets. Segons pareix, un pare dels afectats per esta variant està ingressat en un hospital per coronavirus, pel que també s’està analitzant si poden haver més pares contagiats. Precisament, esta setmana la Infermeria de València va demanar a Sanitat que augmentara la quarantena de 10 a 14 dies en casos de contagi de la soca britànica.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.