L’Exèrcit començarà a fer tests ràpids en Espanya

 

L’Exèrcit ha començat a muntar instal·lacions per a poder fer tests ràpids per a detectar el coronavirus entre la població. Amb esta acció, es complix la idea avançada pel govern de començar a fer proves de manera massiva. 

 

Concretament, ja s’hauria fet el muntatge de quatre tendes de campanya en Valladolid, segons ha confirmat el cap de l’Estat Major de la Defensa (JEMAD), Miguel Ángel Vilarroya. Membres de la unitat logística de l’exèrcit ALOG 61 les hauries instal·lades en l’aparcament de l’Hospital Universitari Río Hortega, segons afirmen diferents mitjans locals.

 

Cal recordar que algunes comunitats com Galícia ja comptaven amb llocs de tests ràpids a les portes dels centres hospitalaris de les seues principals ciutats. S’espera que les carpes per a fer estos tests es vagen estenent per les ciutats a on està desplegat l’exèrcit.

 

Se sumen a les 7.000 actuacions fetes fins ara

Esta nova acció de les Forces Armades se suma a les més de 7.000 actuacions que ja han fet els diferents militars, de la Unitat Militar d’Emergències (UME), però també d’altres unitats sobretot de l’Exèrcit de l’Aire, en 1.033 localitats de tota Espanya. 

 

Des de la declaració de l’estat d’alarma, militars han fet faenes de desinfecció en llocs estratègics com aeroports o estacions, però també en centenars de residències. També han participat en la instal·lació d’hospitals de campanya com poden ser les instal·lacions d’Ifema o els tres centres que s’estan construint en el territori valencià.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Elx firma tres victòries seguides en Primera per primera vegada des de 2013

L'Elx encadena tres triomfs consecutius en Primera per primera vegada des de 2013 i s'allunya del descens, impulsat per una plantilla en la qual ja han marcat 18 jugadors en Lliga.

El Vila-real suma cinc victòries seguides en La Ceràmica quasi una dècada després

El Vila-real va derrotar 2-1 al Cèltic i va firmar la seua quinta victòria consecutiva en La Ceràmica, una ratxa com a local que no aconseguia des de la temporada 2016-2017.

Elx es juga la permanència davant dos rivals directes i tres aspirants a Europa

L'Elx afronta un mes final de Lliga decisiu per la permanència, amb dols directes davant Alabés i Girona i partits davant Celta, Betis i Getafe, que barallen per Europa.

Detingudes dos dones per exercir com a metgesses sense titulació i falsificar receptes a Santa Pola

La Guàrdia Civil deté a Santa Pola a dos dones acusades d'exercir com a metgesses sense titulació homologada, realitzar tractaments invasius i falsificar receptes per a obtindre fàrmacs.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua postura sobre la prioritat nacional i el col·lapse dels servicis públics

Pérez Llorca afrontarà en el ple de Les Corts una sessió de control centrada en la prioritat nacional, les crítiques per prioritzar interessos partidistes i el col·lapse dels servicis públics.

Catorze jóvens, cinc d’ells menors, investigats per càntics racistes i desordes a Alginet

La Guàrdia Civil investiga a catorze persones, entre elles cinc menors, per amenaces, càntics racistes i danys al mobiliari urbà a Alginet, a les quals se'ls atribuïxen delictes d'odi i desordes públics.

Els bombers contenen dos incendis industrials en desballestaments d’Onda

Els bombers treballen en l'extinció de dos incendis industrials en desballestaments i una empresa de palets a Onda, ja continguts però encara actius, després d'una nit d'intensa intervenció.

Mosquera advertix abans de les semifinals: L’Atlètic li ho deixarà tot i nosaltres més

Cristhian Mosquera repassa la seua primera temporada en l'Arsenal, valora el repte de les semifinals de Champions davant l'Atlètic de Madrid i subratlla que l'equip està preparat per a barallar per Premier i Lliga de Campions fins al final.