L’Exèrcit començarà a fer tests ràpids en Espanya

 

L’Exèrcit ha començat a muntar instal·lacions per a poder fer tests ràpids per a detectar el coronavirus entre la població. Amb esta acció, es complix la idea avançada pel govern de començar a fer proves de manera massiva. 

 

Concretament, ja s’hauria fet el muntatge de quatre tendes de campanya en Valladolid, segons ha confirmat el cap de l’Estat Major de la Defensa (JEMAD), Miguel Ángel Vilarroya. Membres de la unitat logística de l’exèrcit ALOG 61 les hauries instal·lades en l’aparcament de l’Hospital Universitari Río Hortega, segons afirmen diferents mitjans locals.

 

Cal recordar que algunes comunitats com Galícia ja comptaven amb llocs de tests ràpids a les portes dels centres hospitalaris de les seues principals ciutats. S’espera que les carpes per a fer estos tests es vagen estenent per les ciutats a on està desplegat l’exèrcit.

 

Se sumen a les 7.000 actuacions fetes fins ara

Esta nova acció de les Forces Armades se suma a les més de 7.000 actuacions que ja han fet els diferents militars, de la Unitat Militar d’Emergències (UME), però també d’altres unitats sobretot de l’Exèrcit de l’Aire, en 1.033 localitats de tota Espanya. 

 

Des de la declaració de l’estat d’alarma, militars han fet faenes de desinfecció en llocs estratègics com aeroports o estacions, però també en centenars de residències. També han participat en la instal·lació d’hospitals de campanya com poden ser les instal·lacions d’Ifema o els tres centres que s’estan construint en el territori valencià.

 

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.