L’Exèrcit començarà a fer tests ràpids en Espanya

 

L’Exèrcit ha començat a muntar instal·lacions per a poder fer tests ràpids per a detectar el coronavirus entre la població. Amb esta acció, es complix la idea avançada pel govern de començar a fer proves de manera massiva. 

 

Concretament, ja s’hauria fet el muntatge de quatre tendes de campanya en Valladolid, segons ha confirmat el cap de l’Estat Major de la Defensa (JEMAD), Miguel Ángel Vilarroya. Membres de la unitat logística de l’exèrcit ALOG 61 les hauries instal·lades en l’aparcament de l’Hospital Universitari Río Hortega, segons afirmen diferents mitjans locals.

 

Cal recordar que algunes comunitats com Galícia ja comptaven amb llocs de tests ràpids a les portes dels centres hospitalaris de les seues principals ciutats. S’espera que les carpes per a fer estos tests es vagen estenent per les ciutats a on està desplegat l’exèrcit.

 

Se sumen a les 7.000 actuacions fetes fins ara

Esta nova acció de les Forces Armades se suma a les més de 7.000 actuacions que ja han fet els diferents militars, de la Unitat Militar d’Emergències (UME), però també d’altres unitats sobretot de l’Exèrcit de l’Aire, en 1.033 localitats de tota Espanya. 

 

Des de la declaració de l’estat d’alarma, militars han fet faenes de desinfecció en llocs estratègics com aeroports o estacions, però també en centenars de residències. També han participat en la instal·lació d’hospitals de campanya com poden ser les instal·lacions d’Ifema o els tres centres que s’estan construint en el territori valencià.

 

Últimes notícies

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.

Aemet activa avís taronja al sud de València per màximes de 40 graus este dimarts

Aemet ha activat este dimarts l’avís taronja per calor extrema al litoral i interior sud de la província de València, amb màximes de fins a 40 graus, i preveu també pluges intenses i tempestes dimecres al nord d’Alacant i sud valencià.

UGT denuncia manca de bombers mínims als parcs de València davant Treball

UGT Serveis Públics PV ha denunciat davant la Inspecció de Treball el Consorci Provincial de Bombers de València per incomplir, segons el sindicat, les dotacions mínimes de plantilla acordades per al període 2026-2029, en un context de risc elevat per calor extrema i possibles pluges torrencials.

Rècord històric de passatgers a l’aeroport de Castelló i nova ruta amb Eivissa en 2027

L’aeroport de Castelló ha batut el seu rècord mensual amb 52.337 passatgers en agost i preveu reforçar en 2027 la connexió amb Balears amb més vols a Palma i una nova ruta directa amb Eivissa.

Pilar Bernabé presenta el seu projecte per a ser alcaldessa dels 87 barris de València en 2027

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a encapçalar la llista a l’alcaldia de València en 2027, amb un projecte centrat en habitatge, renaturalització i atenció als 87 barris de la ciutat.

Pilar Bernabé es presenta a València com el seu projecte vital i promet posar la ciutat al centre

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’alcaldia de València en 2027 i ha promés centrar totes les seues polítiques en la ciutat, amb mesures sobre vivenda, turisme i renaturalització urbana.

El Torrent arranca fort i es col·loca líder del grup VI de Tercera

El Torrent s'ha situat com a primer líder del grup VI de Tercera Federació després de golejar l'Español de San Vicente en una jornada inaugural amb remuntades i finals ajustats.

Vuit dels onze fitxatges del Levante ja s’han estrenat en LALIGA

El Levante ha fet jugar huit dels onze reforços incorporats este estiu en el seu retorn a Primera, després dels debuts de Yanis Musuayi i Dani Requena en l’empat sense gols davant el Málaga.