L’ocupació de llits hospitalaris per coronavirus en la Comunitat Valenciana se situa en el 2,64%

 

L’ocupació total de llits hospitalaris als hospitals de la Comunitat Valenciana és en estos moments del 69,29%, de les quals un 66,65% estan ocupades per pacients NO COVID i un 2,64% per pacients COVID.

La consellera de Sanitat Universal i Salut PúblicaAna Barceló, ha destacat que “després de més d’un mes amb una incidència acumulada per sota de 50 als 7 i 14 dies, el balanç de l’ocupació dels llits hospitalaris d’aguts i de crítics, demostra que la Comunitat Valenciana està molt per baix de la mitjana”.

Per a la titular de Sanitat, “això vol dir que el comportament de la ciutadania tot este temps ha estat exemplar, que les mesures restrictives, fins i tot sent dures, han funcionat i que, evidentment, hem contribuït tots amb la nostra responsabilitat al fet que les xifres d’hospitalització siguen una de les millors xifres de tot l’Estat”.

<

>
En concret, el percentatge d’ocupació de llits de crítics és del 61,40%, on el 9,32% són llits ocupats per pacients amb infecció per coronavirus. En planta el percentatge d’ocupació de llits per pacients COVID és d’un 2,21%.

Per províncies, a Alacant el percentatge de llits ocupats per pacients COVID és del 1,82% enfront del 63,74% d’ocupació de llits de pacients NO COVID. D’esta manera, el nombre de llits ocupats COVID ascendeix a actualment a 64 (47 en planta i 17 de crítics) en esta província.

A Castelló l’ocupació de llits ascendeix a 4,66% (COVID) i 57,57% (NO COVID. El nombre de llits ocupats COVID se situa en 56 (44 en planta i 12 de crítics).

I a València, l’ocupació de llits COVID suposa actualment un 2,73% del total de llits, mentre que el percentatge de llits NO COVID ascendeix a un 71,24%. El nombre de llits ocupats COVID ascendeix a 126 (99 llits en planta i 27 de crítics).

Segons Barceló, “malgrat que estos indicadors són favorables i estan per sota de la mitjana, no podem oblidar en cap moment que el virus continua transmetent-se i devem, per tant, seguir totes les recomanacions que estan en estos moments implantades en la Comunitat Valenciana”. “No ho oblidem, hem de continuar cuidant-nos per a poder cuidar als altres”, ha conclòs Barceló.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.