L’ocupació de llits hospitalaris per coronavirus en la Comunitat Valenciana se situa en el 2,64%

 

L’ocupació total de llits hospitalaris als hospitals de la Comunitat Valenciana és en estos moments del 69,29%, de les quals un 66,65% estan ocupades per pacients NO COVID i un 2,64% per pacients COVID.

La consellera de Sanitat Universal i Salut PúblicaAna Barceló, ha destacat que “després de més d’un mes amb una incidència acumulada per sota de 50 als 7 i 14 dies, el balanç de l’ocupació dels llits hospitalaris d’aguts i de crítics, demostra que la Comunitat Valenciana està molt per baix de la mitjana”.

Per a la titular de Sanitat, “això vol dir que el comportament de la ciutadania tot este temps ha estat exemplar, que les mesures restrictives, fins i tot sent dures, han funcionat i que, evidentment, hem contribuït tots amb la nostra responsabilitat al fet que les xifres d’hospitalització siguen una de les millors xifres de tot l’Estat”.

<

>
En concret, el percentatge d’ocupació de llits de crítics és del 61,40%, on el 9,32% són llits ocupats per pacients amb infecció per coronavirus. En planta el percentatge d’ocupació de llits per pacients COVID és d’un 2,21%.

Per províncies, a Alacant el percentatge de llits ocupats per pacients COVID és del 1,82% enfront del 63,74% d’ocupació de llits de pacients NO COVID. D’esta manera, el nombre de llits ocupats COVID ascendeix a actualment a 64 (47 en planta i 17 de crítics) en esta província.

A Castelló l’ocupació de llits ascendeix a 4,66% (COVID) i 57,57% (NO COVID. El nombre de llits ocupats COVID se situa en 56 (44 en planta i 12 de crítics).

I a València, l’ocupació de llits COVID suposa actualment un 2,73% del total de llits, mentre que el percentatge de llits NO COVID ascendeix a un 71,24%. El nombre de llits ocupats COVID ascendeix a 126 (99 llits en planta i 27 de crítics).

Segons Barceló, “malgrat que estos indicadors són favorables i estan per sota de la mitjana, no podem oblidar en cap moment que el virus continua transmetent-se i devem, per tant, seguir totes les recomanacions que estan en estos moments implantades en la Comunitat Valenciana”. “No ho oblidem, hem de continuar cuidant-nos per a poder cuidar als altres”, ha conclòs Barceló.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV manté l’arxiu i no investigarà a Mazón per la seua actuació en la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana desestima per unanimitat els recursos de les acusacions i confirma que no obrirà investigació penal contra Carlos Mazón per la gestió de l'avís És-Alert durant la dana de 2024.

Castella-la Manxa redobla la seua ofensiva política per a posar fi al transvasament Tajo-Segura

El delegat del Govern i el president de les Corts de Castella-la Manxa reclamen la fi del transvasament Tajo-Segura, demanen acords i critiquen que es vulga perpetuar l'actual model enfront d'alternatives com la dessalació.

Garamendi defén l’energia nuclear i qüestiona el seu tancament en plena crisi energètica

Antonio Garamendi defén mantindre l'energia nuclear a Espanya en considerar incoherent tancar centrals en un context de crisi energètica, alta dependència del gas i dubtes sobre l'apagada elèctrica de fa un any.

L’excap de Bombers de València defén que l’UME va actuar des de l’inici de la dana

L'excap de Bombers de València sosté en el Congrés que l'UME va estar disponible des de l'inici de la dana d'octubre de 2024 i que la jornada va ser excepcional, amb milers d'avisos i una situació que qualifica d'exageradament brutal.

Kameron Taylor confia en el València Basket davant el talent del Panathinaikos

Kameron Taylor reconeix l'enorme talent del Panathinaikos, però assegura que el València Basket arriba amb molta confiança i vol aprofitar el factor pista en els quarts de final de l'Eurolliga.

Garamendi reclama que l’1 de maig siga un dia de descans i record als autònoms

Antonio Garamendi demana que l'1 de maig es visca com una jornada de descans i celebració del treball, amb un reconeixement especial als autònoms, als qui veu com els que més patixen.

La nova selectivitat de 2026 consolida un model més pràctic i homogeni a Espanya

La selectivitat de 2026 manté canvis graduals cap a un model mes practique i homogeneo en quasi totes les comunitats autonomas, amb mes pes competencial i ajustos en correccion i calendari.

Pedro Martínez rebaixa el favoritisme del València Basket davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

Pedro Martínez advertix que el València Basket no és favorit davant el Panathinaikos malgrat el factor pista i vincula eixa etiqueta al pressupost i l'experiència del rival grec.