Dissolen onze festes clandestines en Alacant

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que la intensa jornada de controls organitzats per la Policia Local el dissabte es va tancar amb un total de 183 denúncies, la majoria per incomplir el tancament perimetral amb 151 sancions, i es van alçar 26 per no usar mascaretes i agrupacions, així com 6 per saltar-se el toc de queda amb 11 festes dissoltes en cases.

 

En el segon dia d’entrada en vigor del tancament perimetral de la ciutat per a fer front a la pandèmia, els agents van conseguir que descendirà la mobilitat d’entrada i eixida a la nostra ciutat, després d’interceptar a un total de 5.181 vehicles i detindre a tres persones.

 

Els controls en els que participen més d’un centenar d’agents de Policia Local han donat els seus resultats, després de dos jornades en les que han sigut milers de vehicles i de persones identificades, s’ha pogut comprovar com la mobilitat va anar descendint a poc a poc, i s’espera que el pròxim cap de setmana el compliment del tancament perimetral siga molt major. 

 

Dissolen 11 festes clandestines

Del total d’intervencions, durant el matí es van imposar 56 actes a persones que incomplien el tancament perimetral controlant un total de 3.658 vehicles que van ser interceptats en els deu punts de control, i en la vesprada va descendir la mobilitat i es van interceptar 1.500 vehicles, incrementant no obstant això les sancions amb 89 denúncies, i a la nit la mobilitat va ser mínima, es van parar en els controls 23 vehicles, amb 6 actes.

 

En els controls la Policia Local també va detindre a tres persones, una al matí per una reclamació judicial, i dos a la vesprada per mancar de permís de conduir i per tindre una ordre judicial de detenció en vigor.

 

Així mateix el servici Nocturn ha hagut d’intervindre en onze cases, on s’estaven duent a terme festes per particulars incomplint les mesures de seguretat enfront del coronavirus, que han sigut denunciades i dissoltes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desmantellades tres clíniques estètiques il·legals que aplicaven bòtox low cost en vivendes

La Guàrdia Civil ha desmantellat tres clíniques estètiques clandestines en domicilis de Tarragona, València i Alacant que aplicaven bòtox sense control sanitari per 150 euros, molt per davall del preu habitual del mercat.

Hisenda retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que aporta 3.669 milions més a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que la Generalitat la rebutge mentres Compromís denuncia l'infrafinançament històric.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a Alacant a la seua parella admet l’error davant el seu superior

El tècnic de Vivenda que va gestionar en exclusiva els expedients de la promoció pública Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer al seu superior que es va equivocar en adjudicar una de les vivendes a la seua parella. La seua actuació ha destapat un suposat colador en la normativa i ha deslligat una crisi política a Alacant.

Vox veu qüestionables les formes del seu diputat en el Congrés però descarta sancionar-li

Vox reconeix que l'actitud del seu diputat José María Sánchez en el Congrés va ser qüestionable, però descarta sancions o queixes formals i responsabilitza als insults que denuncia des d'altres escons.

La meteoròloga d’À Punt defén que amb millors avisos s’haurien salvat vides en la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que, amb avisos clars i a temps a la població, es podrien haver salvat vides en la dana i critica la tardana activació del Cecopi.

Catalá es declara ansiosa perquè la Fiscalia Anticorrupció demane tota la documentació a l’Ajuntament

María José Catalá assegura que la Fiscalia Anticorrupció encara no ha sol·licitat documentació sobre la recol·locació de personal i es mostra disposada a col·laborar activament per a dissipar qualsevol dubte.

Feijóo acusa el Govern d’ocultar les xifres d’immigrants que es beneficiaran de la regularització

Alberto Núñez Feijóo critica que el Govern no concrete en el Congrés quants immigrants s'acolliran a la regularització extraordinària, mentres la ministra Elma Saiz parla d'unes 500.000 persones com a estimació no oficial.

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i alerta d’un possible col·lapse

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i el president de la Generalitat advertix que l'arribada prevista d'altres 1.900 supera la capacitat del sistema d'acolliment autonòmic. A més, critica el nou decret de regularització del Govern central, al qual acusa de posar en risc els servicis públics i de respondre a interessos electorals.