Dissolen onze festes clandestines en Alacant

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que la intensa jornada de controls organitzats per la Policia Local el dissabte es va tancar amb un total de 183 denúncies, la majoria per incomplir el tancament perimetral amb 151 sancions, i es van alçar 26 per no usar mascaretes i agrupacions, així com 6 per saltar-se el toc de queda amb 11 festes dissoltes en cases.

 

En el segon dia d’entrada en vigor del tancament perimetral de la ciutat per a fer front a la pandèmia, els agents van conseguir que descendirà la mobilitat d’entrada i eixida a la nostra ciutat, després d’interceptar a un total de 5.181 vehicles i detindre a tres persones.

 

Els controls en els que participen més d’un centenar d’agents de Policia Local han donat els seus resultats, després de dos jornades en les que han sigut milers de vehicles i de persones identificades, s’ha pogut comprovar com la mobilitat va anar descendint a poc a poc, i s’espera que el pròxim cap de setmana el compliment del tancament perimetral siga molt major. 

 

Dissolen 11 festes clandestines

Del total d’intervencions, durant el matí es van imposar 56 actes a persones que incomplien el tancament perimetral controlant un total de 3.658 vehicles que van ser interceptats en els deu punts de control, i en la vesprada va descendir la mobilitat i es van interceptar 1.500 vehicles, incrementant no obstant això les sancions amb 89 denúncies, i a la nit la mobilitat va ser mínima, es van parar en els controls 23 vehicles, amb 6 actes.

 

En els controls la Policia Local també va detindre a tres persones, una al matí per una reclamació judicial, i dos a la vesprada per mancar de permís de conduir i per tindre una ordre judicial de detenció en vigor.

 

Així mateix el servici Nocturn ha hagut d’intervindre en onze cases, on s’estaven duent a terme festes per particulars incomplint les mesures de seguretat enfront del coronavirus, que han sigut denunciades i dissoltes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.