Dissolen onze festes clandestines en Alacant

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que la intensa jornada de controls organitzats per la Policia Local el dissabte es va tancar amb un total de 183 denúncies, la majoria per incomplir el tancament perimetral amb 151 sancions, i es van alçar 26 per no usar mascaretes i agrupacions, així com 6 per saltar-se el toc de queda amb 11 festes dissoltes en cases.

 

En el segon dia d’entrada en vigor del tancament perimetral de la ciutat per a fer front a la pandèmia, els agents van conseguir que descendirà la mobilitat d’entrada i eixida a la nostra ciutat, després d’interceptar a un total de 5.181 vehicles i detindre a tres persones.

 

Els controls en els que participen més d’un centenar d’agents de Policia Local han donat els seus resultats, després de dos jornades en les que han sigut milers de vehicles i de persones identificades, s’ha pogut comprovar com la mobilitat va anar descendint a poc a poc, i s’espera que el pròxim cap de setmana el compliment del tancament perimetral siga molt major. 

 

Dissolen 11 festes clandestines

Del total d’intervencions, durant el matí es van imposar 56 actes a persones que incomplien el tancament perimetral controlant un total de 3.658 vehicles que van ser interceptats en els deu punts de control, i en la vesprada va descendir la mobilitat i es van interceptar 1.500 vehicles, incrementant no obstant això les sancions amb 89 denúncies, i a la nit la mobilitat va ser mínima, es van parar en els controls 23 vehicles, amb 6 actes.

 

En els controls la Policia Local també va detindre a tres persones, una al matí per una reclamació judicial, i dos a la vesprada per mancar de permís de conduir i per tindre una ordre judicial de detenció en vigor.

 

Així mateix el servici Nocturn ha hagut d’intervindre en onze cases, on s’estaven duent a terme festes per particulars incomplint les mesures de seguretat enfront del coronavirus, que han sigut denunciades i dissoltes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet preveu un cap de setmana inestable i una altra borrasca des del dimarts

Aemet ha informat de pluges generalitzades este dijous i d'un cap de setmana inestable; el dimarts s'espera una altra borrasca. Els acumulats més alts s'han donat en la Comunitat Valenciana.

Huit detinguts a Cheste i Vilamarxant en tres intervencions contra el narcotràfic

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat tres punts de venda de droga a Cheste i Vilamarxant. L'operatiu ha intervingut cocaïna, haixix, diners i 11 armes.

Alerten d’una estafa que suplanta ‘Mi Carpeta Ciudadana’ amb un fals ingrés de 552 euros

INCIBE detecta una campanya de correus fraudulents que intenta obtindre dades personals i bancàries dels usuaris

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent

El Port de València ha tancat el trànsit marítim per ratxes de vent, segons ha comunicat el Centre de Coordinació d'Emergències després de la notificació de l'Autoritat Portuària. Aemet ha establit per a este dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant, i s'ha demanat precaució en les carreteres durant la jornada