Dissolen onze festes clandestines en Alacant

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que la intensa jornada de controls organitzats per la Policia Local el dissabte es va tancar amb un total de 183 denúncies, la majoria per incomplir el tancament perimetral amb 151 sancions, i es van alçar 26 per no usar mascaretes i agrupacions, així com 6 per saltar-se el toc de queda amb 11 festes dissoltes en cases.

 

En el segon dia d’entrada en vigor del tancament perimetral de la ciutat per a fer front a la pandèmia, els agents van conseguir que descendirà la mobilitat d’entrada i eixida a la nostra ciutat, després d’interceptar a un total de 5.181 vehicles i detindre a tres persones.

 

Els controls en els que participen més d’un centenar d’agents de Policia Local han donat els seus resultats, després de dos jornades en les que han sigut milers de vehicles i de persones identificades, s’ha pogut comprovar com la mobilitat va anar descendint a poc a poc, i s’espera que el pròxim cap de setmana el compliment del tancament perimetral siga molt major. 

 

Dissolen 11 festes clandestines

Del total d’intervencions, durant el matí es van imposar 56 actes a persones que incomplien el tancament perimetral controlant un total de 3.658 vehicles que van ser interceptats en els deu punts de control, i en la vesprada va descendir la mobilitat i es van interceptar 1.500 vehicles, incrementant no obstant això les sancions amb 89 denúncies, i a la nit la mobilitat va ser mínima, es van parar en els controls 23 vehicles, amb 6 actes.

 

En els controls la Policia Local també va detindre a tres persones, una al matí per una reclamació judicial, i dos a la vesprada per mancar de permís de conduir i per tindre una ordre judicial de detenció en vigor.

 

Així mateix el servici Nocturn ha hagut d’intervindre en onze cases, on s’estaven duent a terme festes per particulars incomplint les mesures de seguretat enfront del coronavirus, que han sigut denunciades i dissoltes.

Últimes notícies

La pressió per l’impacte científic resta felicitat al personal investigador

Una recerca d’Ingenio, la UPV i la UV conclou que la pressió per aconseguir impacte científic pot reduir la satisfacció del personal investigador, tot i el reconeixement acadèmic.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’extinció de l’incendi de Tírig, agreujat pel relleu

Els mitjans aeris s’han sumat este diumenge de matí a les tasques d’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha obligat a confinar Catí i ja ha afectat unes 244 hectàrees. Altres tres incendis a l’interior de Castelló estan controlats, estabilitzats o extingits.

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.