La Policia Local desallotja a 50 persones d’una festa clandestina en València

 

Agents de la Policia Local de València han desallotjat a 50 persones reunides este diumenge de matí en una festa clandestina en la fàbrica abandonada coneguda com ‘L’Eskombrera‘ en els voltants del cementeri del barri de Benimaclet, al costat de la Ronda Nord de la ciutat.

 

L’actuació l’han dut a terme agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS), en un dispositiu en el que han detingut a una persona per un delicte contra la salut pública, s’han alçat nou actes per drogues, una per armes i 42 per no portar mascareta.

 

Al detingut, de 26 anys, se’l considera presumpte delicte contra la salut pública després d’intervindre-li en una renyonera set bossetes de plàstic blanc que contenien al voltant de sis grams de speed; una altra amb 0,71 grams de MMDA; huit pastilles d’èxtasis amb un pes total de 3,18 grams; una de marihuana amb 2,30 i un total de 259,60 euros que li va intervindre una patrulla policial quan tractava d’ocultar-la.

 

Durant l’últim mes i en el mateix lloc, els agents han alçat 104 actes a persones per no portar mascareta; han identificat a 178 persones; han detingut a quatre persones per alcoholèmia amb responsabilitat penal i a altres dos per administrativa; han alçat 26 actes per substàncies estupefaents i cinc per armes i han interposat 13 denúncies en aplicació de la Llei de Seguretat Viària, entre altres actuacions.

Últimes notícies

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.

El Llevant fa història al Ciutat amb sis triomfs seguits a Primera

El Llevant ha encadenat per primera vegada sis victòries consecutives al Ciutat de València en Primera Divisió, després de golejar el Betis per 5-2 en l’estrena de la temporada 26-27 com a local.