La Policia Local desallotja a 50 persones d’una festa clandestina en València

 

Agents de la Policia Local de València han desallotjat a 50 persones reunides este diumenge de matí en una festa clandestina en la fàbrica abandonada coneguda com ‘L’Eskombrera‘ en els voltants del cementeri del barri de Benimaclet, al costat de la Ronda Nord de la ciutat.

 

L’actuació l’han dut a terme agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS), en un dispositiu en el que han detingut a una persona per un delicte contra la salut pública, s’han alçat nou actes per drogues, una per armes i 42 per no portar mascareta.

 

Al detingut, de 26 anys, se’l considera presumpte delicte contra la salut pública després d’intervindre-li en una renyonera set bossetes de plàstic blanc que contenien al voltant de sis grams de speed; una altra amb 0,71 grams de MMDA; huit pastilles d’èxtasis amb un pes total de 3,18 grams; una de marihuana amb 2,30 i un total de 259,60 euros que li va intervindre una patrulla policial quan tractava d’ocultar-la.

 

Durant l’últim mes i en el mateix lloc, els agents han alçat 104 actes a persones per no portar mascareta; han identificat a 178 persones; han detingut a quatre persones per alcoholèmia amb responsabilitat penal i a altres dos per administrativa; han alçat 26 actes per substàncies estupefaents i cinc per armes i han interposat 13 denúncies en aplicació de la Llei de Seguretat Viària, entre altres actuacions.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.