Anuncios

Sanitat alerta d’«incompliments» de mesures en pubs en el primer cap de setmana d’obertura de l’oci nocturn

 

La Conselleria de Sanitat ha alertat que s’han produït «alguns incompliments» de les mesures de seguretat i de restricció en el primer cap de setmana de reobertura de l’oci nocturn –prestant servicis d’hostaleria–, especialment en pubs, però ha subratllat que la «sensació general és que s’estan complint» les normes, segons han confirmat a Europa Press fonts d’este departament.

 

D’esta forma han assenyalat que han mantingut contacte durant este cap de setmana amb la Federació d’Oci, Turisme i Joc de la CV (Fotur), a qui ha demanat «prudència», ja que en alguns locals «no es complia la distància de seguretat» entre persones.

Anuncios

 

En este sentit, les mateixes fonts han indicat que la Policia autonòmica ha dut a terme un seguiment «estricte» en el primer cap de setmana de reobertura de l’oci nocturn. Per part seua, el president de Fotur, Víctor Pérez, ha fet un balanç «positiu» i s’ha mostrat «content», encara que ha admés la seua «preocupació» pels incompliments de les normes establides a causa de la pandèmia del Covid-19, «especialment en pubs a on s’estaven fumant pipes».

 

Per això, ha instat a «ser més durs i estrictes amb els missatges». Ha declarat que ha manifestat la necessitat per part del sector de l’oci nocturn de ser «més exemplars que mai i d’educar i conscienciar, començant pel propi sector perquè ens preocupa molt la salut». Pérez ha indicat que des de Sanitat estaven «espantats» després de detectar incompliments de les restriccions en alguns locals i ha precisat que s’ha posat en contacte amb el departament que encapçala la consellera Ana Barceló.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.
Anuncios