Sanitat alerta d’«incompliments» de mesures en pubs en el primer cap de setmana d’obertura de l’oci nocturn

 

La Conselleria de Sanitat ha alertat que s’han produït «alguns incompliments» de les mesures de seguretat i de restricció en el primer cap de setmana de reobertura de l’oci nocturn –prestant servicis d’hostaleria–, especialment en pubs, però ha subratllat que la «sensació general és que s’estan complint» les normes, segons han confirmat a Europa Press fonts d’este departament.

 

D’esta forma han assenyalat que han mantingut contacte durant este cap de setmana amb la Federació d’Oci, Turisme i Joc de la CV (Fotur), a qui ha demanat «prudència», ja que en alguns locals «no es complia la distància de seguretat» entre persones.

 

En este sentit, les mateixes fonts han indicat que la Policia autonòmica ha dut a terme un seguiment «estricte» en el primer cap de setmana de reobertura de l’oci nocturn. Per part seua, el president de Fotur, Víctor Pérez, ha fet un balanç «positiu» i s’ha mostrat «content», encara que ha admés la seua «preocupació» pels incompliments de les normes establides a causa de la pandèmia del Covid-19, «especialment en pubs a on s’estaven fumant pipes».

 

Per això, ha instat a «ser més durs i estrictes amb els missatges». Ha declarat que ha manifestat la necessitat per part del sector de l’oci nocturn de ser «més exemplars que mai i d’educar i conscienciar, començant pel propi sector perquè ens preocupa molt la salut». Pérez ha indicat que des de Sanitat estaven «espantats» després de detectar incompliments de les restriccions en alguns locals i ha precisat que s’ha posat en contacte amb el departament que encapçala la consellera Ana Barceló.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.