Sanitat alerta d’«incompliments» de mesures en pubs en el primer cap de setmana d’obertura de l’oci nocturn

 

La Conselleria de Sanitat ha alertat que s’han produït «alguns incompliments» de les mesures de seguretat i de restricció en el primer cap de setmana de reobertura de l’oci nocturn –prestant servicis d’hostaleria–, especialment en pubs, però ha subratllat que la «sensació general és que s’estan complint» les normes, segons han confirmat a Europa Press fonts d’este departament.

 

D’esta forma han assenyalat que han mantingut contacte durant este cap de setmana amb la Federació d’Oci, Turisme i Joc de la CV (Fotur), a qui ha demanat «prudència», ja que en alguns locals «no es complia la distància de seguretat» entre persones.

 

En este sentit, les mateixes fonts han indicat que la Policia autonòmica ha dut a terme un seguiment «estricte» en el primer cap de setmana de reobertura de l’oci nocturn. Per part seua, el president de Fotur, Víctor Pérez, ha fet un balanç «positiu» i s’ha mostrat «content», encara que ha admés la seua «preocupació» pels incompliments de les normes establides a causa de la pandèmia del Covid-19, «especialment en pubs a on s’estaven fumant pipes».

 

Per això, ha instat a «ser més durs i estrictes amb els missatges». Ha declarat que ha manifestat la necessitat per part del sector de l’oci nocturn de ser «més exemplars que mai i d’educar i conscienciar, començant pel propi sector perquè ens preocupa molt la salut». Pérez ha indicat que des de Sanitat estaven «espantats» després de detectar incompliments de les restriccions en alguns locals i ha precisat que s’ha posat en contacte amb el departament que encapçala la consellera Ana Barceló.

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.