Sanitat repesca als qui van ser citats per a vacunar-se però no van acudir

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha llançat una campanya massiva per a donar una nova oportunitat als qui havent rebut la crida o l’SMS per a vacunar-se contra la Covid-19 no han acudit a la cita pel motiu que siga. Les persones que es troben en aquesta situació rebran en el mòbil aquest dijous un missatge de text.

 

L’SMS inclou un enllaç on la persona pot seleccionar, d’entre quatre opcions, la setmana o setmanes que millor s’adapta a la seua disponibilitat. Així, per a interferir el menys possible en l’activitat laboral o en el període de vacances, l’ interessat/a pot manifestar la seua preferència per qualsevol de les dues últimes setmanes d’agost o per les dues primeres del mes de setembre. 

 

«Cal vacunar-se, per una o un mateix, però també pels altres»

D’aquesta manera, la persona que no s’haja vacunat contra la Covid 19 malgrat haver sigut convocada, rebrà una nova cita per a alguna de les setmanes que haja indicat que està disponible per a la vacunació. “Aquesta iniciativa cerca repescar als qui en el seu moment no van poder acudir a vacunar-se perquè tenien alguna altra cita ineludible, per motius de salut, perquè tenien dubtes o, simplement, es van despistar. No s’ha de deixar passar aquesta nova oportunitat perquè la vacuna contra la Covid-19 funciona. És la millor forma que tenim per a tallar les cadenes de transmissió del virus i salvar vides”, recorda la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

“Cal vacunar-se -afig Barceló- per una o un mateix, però també pels altres. Perquè una persona pot estar sana, contraure la infecció i passar-la de manera asimptomàtica, sense complicacions, però aqueixa mateixa persona pot arribar a contagiar a algú vulnerable del seu entorn”.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.

Els hotels valencians superen els 3,2 milions de pernoctacions en juny i augmenten la facturació

Els hotels de la Comunitat Valenciana han sumat 3.247.155 pernoctacions en juny, amb una estada mitjana de 3,25 nits i un augment de la facturació del 3,4 %.

Cinc detinguts per una onada d’atracos amb ganivet en locals de València i Burjassot

La Policia Nacional ha detingut cinc hòmens a València i Màlaga acusats de quatre atracos violents en salons de joc, restaurants ràpids i joieries, tots amb motos robades.

La Comunitat Valenciana ja suma més de 420.000 esportistes federats després de tres anys d’alça

La Comunitat Valenciana ha arribat en 2025 a 420.725 llicències federatives i 5.818 clubs, un 0,86 % més que l’any anterior, i encadena tres exercicis de creixement sostingut.

Deting a Torrellano un fugit buscant per Polònia per falsificar contractes de cotxes

La Policia Nacional ha detingut a Torrellano un home de 48 anys reclamat per Polònia per falsificar contractes de compravenda de vehicles entre 2014 i 2017. L’arrestat també tenia una prohibició d’acostar-se al lloc on ha sigut localitzat.