Sanitat repesca als qui van ser citats per a vacunar-se però no van acudir

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha llançat una campanya massiva per a donar una nova oportunitat als qui havent rebut la crida o l’SMS per a vacunar-se contra la Covid-19 no han acudit a la cita pel motiu que siga. Les persones que es troben en aquesta situació rebran en el mòbil aquest dijous un missatge de text.

 

L’SMS inclou un enllaç on la persona pot seleccionar, d’entre quatre opcions, la setmana o setmanes que millor s’adapta a la seua disponibilitat. Així, per a interferir el menys possible en l’activitat laboral o en el període de vacances, l’ interessat/a pot manifestar la seua preferència per qualsevol de les dues últimes setmanes d’agost o per les dues primeres del mes de setembre. 

 

“Cal vacunar-se, per una o un mateix, però també pels altres”

D’aquesta manera, la persona que no s’haja vacunat contra la Covid 19 malgrat haver sigut convocada, rebrà una nova cita per a alguna de les setmanes que haja indicat que està disponible per a la vacunació. “Aquesta iniciativa cerca repescar als qui en el seu moment no van poder acudir a vacunar-se perquè tenien alguna altra cita ineludible, per motius de salut, perquè tenien dubtes o, simplement, es van despistar. No s’ha de deixar passar aquesta nova oportunitat perquè la vacuna contra la Covid-19 funciona. És la millor forma que tenim per a tallar les cadenes de transmissió del virus i salvar vides”, recorda la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

“Cal vacunar-se -afig Barceló- per una o un mateix, però també pels altres. Perquè una persona pot estar sana, contraure la infecció i passar-la de manera asimptomàtica, sense complicacions, però aqueixa mateixa persona pot arribar a contagiar a algú vulnerable del seu entorn”.

Últimes notícies

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.