Sanitat repesca als qui van ser citats per a vacunar-se però no van acudir

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha llançat una campanya massiva per a donar una nova oportunitat als qui havent rebut la crida o l’SMS per a vacunar-se contra la Covid-19 no han acudit a la cita pel motiu que siga. Les persones que es troben en aquesta situació rebran en el mòbil aquest dijous un missatge de text.

 

L’SMS inclou un enllaç on la persona pot seleccionar, d’entre quatre opcions, la setmana o setmanes que millor s’adapta a la seua disponibilitat. Així, per a interferir el menys possible en l’activitat laboral o en el període de vacances, l’ interessat/a pot manifestar la seua preferència per qualsevol de les dues últimes setmanes d’agost o per les dues primeres del mes de setembre. 

 

«Cal vacunar-se, per una o un mateix, però també pels altres»

D’aquesta manera, la persona que no s’haja vacunat contra la Covid 19 malgrat haver sigut convocada, rebrà una nova cita per a alguna de les setmanes que haja indicat que està disponible per a la vacunació. “Aquesta iniciativa cerca repescar als qui en el seu moment no van poder acudir a vacunar-se perquè tenien alguna altra cita ineludible, per motius de salut, perquè tenien dubtes o, simplement, es van despistar. No s’ha de deixar passar aquesta nova oportunitat perquè la vacuna contra la Covid-19 funciona. És la millor forma que tenim per a tallar les cadenes de transmissió del virus i salvar vides”, recorda la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

“Cal vacunar-se -afig Barceló- per una o un mateix, però també pels altres. Perquè una persona pot estar sana, contraure la infecció i passar-la de manera asimptomàtica, sense complicacions, però aqueixa mateixa persona pot arribar a contagiar a algú vulnerable del seu entorn”.

Últimes notícies

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.