Sanitat repesca als qui van ser citats per a vacunar-se però no van acudir

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha llançat una campanya massiva per a donar una nova oportunitat als qui havent rebut la crida o l’SMS per a vacunar-se contra la Covid-19 no han acudit a la cita pel motiu que siga. Les persones que es troben en aquesta situació rebran en el mòbil aquest dijous un missatge de text.

 

L’SMS inclou un enllaç on la persona pot seleccionar, d’entre quatre opcions, la setmana o setmanes que millor s’adapta a la seua disponibilitat. Així, per a interferir el menys possible en l’activitat laboral o en el període de vacances, l’ interessat/a pot manifestar la seua preferència per qualsevol de les dues últimes setmanes d’agost o per les dues primeres del mes de setembre. 

 

«Cal vacunar-se, per una o un mateix, però també pels altres»

D’aquesta manera, la persona que no s’haja vacunat contra la Covid 19 malgrat haver sigut convocada, rebrà una nova cita per a alguna de les setmanes que haja indicat que està disponible per a la vacunació. “Aquesta iniciativa cerca repescar als qui en el seu moment no van poder acudir a vacunar-se perquè tenien alguna altra cita ineludible, per motius de salut, perquè tenien dubtes o, simplement, es van despistar. No s’ha de deixar passar aquesta nova oportunitat perquè la vacuna contra la Covid-19 funciona. És la millor forma que tenim per a tallar les cadenes de transmissió del virus i salvar vides”, recorda la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

“Cal vacunar-se -afig Barceló- per una o un mateix, però també pels altres. Perquè una persona pot estar sana, contraure la infecció i passar-la de manera asimptomàtica, sense complicacions, però aqueixa mateixa persona pot arribar a contagiar a algú vulnerable del seu entorn”.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.