17 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

La Policia Local de València alça 83 actes per incomplir el toc de queda en la primera nit de restricció

La Policia Local de València ha alçat durant la primera nit de restricció de la mobilitat nocturna un total de 83 actes per infringir el toc de queda i ha denunciat a tres locals. A demés, agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) han detingut a quatre persones.

 

De la mateixa manera, la sala Cise del 092 ha rebut 24 reclamacions per sorolls en cases que van ser ateses per patrulles de la Unitat de Convivència i Seguretat, ha informat la Regidoria de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València.

 

A partir de les 01.00 hores, moment en el que ha entrat en vigor el decret aprovat per la Generalitat Valenciana, totes les patrulles operatives han circulat amb panells indicadors en els que han informat de l’inici del toc de queda.

 

D’esta forma, s’han establit controls en diferents emplaçaments. En concret, en el situat en el pont de l’Assut d’Or, els agents han controlat a 18 cotxes i ha alçat set actes.

 

Reduir la mobilitat

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha destacat que la primera nit «ha sigut francament tranquil·la» i «la ciutadania ha demostrat una volta més un comportament exemplar i responsable que serà decisiu durant les pròximes setmanes per a frenar la propagació de la pandèmia».

 

Cano ha remarcat la necessitat de reduir la mobilitat i ha assenyalat que «és quasi obligatori reduir al mínim les nostres relacions socials, perquè, si no som capaces, passarem a una fase amb moltes més restriccions, molt més complicada i això és una cosa que no volem».

 

L’edil ha indicat que l’augment de contagis de Covid-19 «té a vore amb un model de comportament», per això ha alertat que «si desplacem estos comportaments a altres hores del dia no estarem avançant res».

 

El regidor de Protecció Ciutadana ha apel·lat a la responsabilitat individual: «És fonamental perquè ens estem jugant molt en la lluita contra la pandèmia, no només la pressió hospitalària sinó la pressió sobre el nostre futur».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.