La crema facial que utilitzen totes les famoses i que tu també pots tindre

 

Carmen Lomana és un referent en qüestions de bellesa, no en va, i a pesar de la seua edat, manté un cutis envejable i molt hidratat, tal com demostra l’última prova a la què s’ha sotmès de la mà de Dior, en la que gràcies a la seva nova tecnologia anomenada Skinscanner, s’analitza el grau d’hidratació de la pell, que en el seu cas, va donar un resultat molt favorable d’un 97 % d’hidratació.

 

Carmen Lomana revela el seu truc de bellesa

D’esta manera, seguir els seus consells de bellesa és una gran idea, ja que tenim un tant per cent molt elevat de possibilitats de que funcionen, i més si són senzills i barats de realitzar, com és el cas de l’últim truc de bellesa que Lomana ha explicat i que està a la mà de qualsevol persona, ja que està relacionat amb la crema Nivea de tota la vida, la del pot blau.

 

Tal com ella mateixa ha relatat, estet truc de bellesa per a hidratar el cutis facial està disponible per a tot el món, i és molt fàcil de seguir, ja que es tracta d’una rutina diària: «No hi ha res que em deixe millor la pell que la Nivea de caixa. Me la poso com una mascareta, amb molta quantitat, i amb el vapor que va generant la dutxa, va penetrant i al final, agafe una tovalloleta i me la passo per retirar-me la resta que queda en el rostre», ha revelat.

 

 

Ja ho veus, amb una crema com és la Nivea Crème de tota la vida, la que utilitzaven les nostres iaies, es poden conseguir resultats impressionants, convertint-se la crema Nivea en un bàsic en el quit de neteja i bellesa de tot el món.

 

 

Últimes notícies

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.

Rafael Rubio nega ser ‘RR’ i reclama arxivar la seua imputació en el cas Azud

L’exsubdelegat del Govern i exregidor socialista Rafael Rubio ha sol·licitat al jutjat l’arxiu dels delictes de suborn i blanqueig que se li atribuïxen en el cas Azud, en considerar que els indicis són insuficients, especialment la suposada associació a les sigles ‘RR’.

Aemet activa avís taronja dimecres a València per fortes pluges i pedra gran

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja a la província de València per ruixats intensos de fins a 40 l/m2 en una hora i pedra de fins a 4 centímetres, sobretot en l’interior i el prelitoral.

Tancat el transvasament Tajo-Segura per una greu rotura del canal a Liétor

La Confederación Hidrográfica del Tajo ha tancat el transvasament Tajo-Segura després de detectar-se una greu rotura del canal al terme de Liétor (Albacete), fet que obliga a buidar el tram afectat i avaluar-ne els danys.

Retirats 1.500 quilos de peixos morts del riu Magre i els treballs acabaran dijous

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha arreplegat uns 1.500 quilos de peixos morts al riu Magre, entre Montserrat, Montroi i Llombai, i preveu completar els treballs este dijous.

Els quatre equips valencians només han guanyat un partit i tres ja estan en descens

Villarreal, Elche i València ocupen els tres llocs de descens després de cinc jornades, en un inici històricament negatiu per al futbol de la Comunitat Valenciana, que només ha celebrat una victòria entre els seus quatre equips.

Un any de Pablo Hernández al Castelló: del pou del descens a liderar LaLiga Hypermotion

Es complix un any de l’arribada de Pablo Hernández a la banqueta del Castelló, període en què ha passat del descens al liderat i ha jugat una promoció d’ascens.

València entra en el rànquing mundial de ciutats i se situa en el lloc 180

València sha situat en el lloc 180 del Índex Global de Ciutats 2026 de Oxford Economics, com a tercera ciutat espanyola darrere de Madrid i Barcelona.