La crema facial que utilitzen totes les famoses i que tu també pots tindre

 

Carmen Lomana és un referent en qüestions de bellesa, no en va, i a pesar de la seua edat, manté un cutis envejable i molt hidratat, tal com demostra l’última prova a la què s’ha sotmès de la mà de Dior, en la que gràcies a la seva nova tecnologia anomenada Skinscanner, s’analitza el grau d’hidratació de la pell, que en el seu cas, va donar un resultat molt favorable d’un 97 % d’hidratació.

 

Carmen Lomana revela el seu truc de bellesa

D’esta manera, seguir els seus consells de bellesa és una gran idea, ja que tenim un tant per cent molt elevat de possibilitats de que funcionen, i més si són senzills i barats de realitzar, com és el cas de l’últim truc de bellesa que Lomana ha explicat i que està a la mà de qualsevol persona, ja que està relacionat amb la crema Nivea de tota la vida, la del pot blau.

 

Tal com ella mateixa ha relatat, estet truc de bellesa per a hidratar el cutis facial està disponible per a tot el món, i és molt fàcil de seguir, ja que es tracta d’una rutina diària: «No hi ha res que em deixe millor la pell que la Nivea de caixa. Me la poso com una mascareta, amb molta quantitat, i amb el vapor que va generant la dutxa, va penetrant i al final, agafe una tovalloleta i me la passo per retirar-me la resta que queda en el rostre», ha revelat.

 

 

Ja ho veus, amb una crema com és la Nivea Crème de tota la vida, la que utilitzaven les nostres iaies, es poden conseguir resultats impressionants, convertint-se la crema Nivea en un bàsic en el quit de neteja i bellesa de tot el món.

 

 
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.

Un Camí de Santiago sense mòbils per a ajudar adolescents a desconnectar

Huit adolescents recorreran cinc dies del Camí de Santiago sense telèfons ni xarxes socials en un programa terapèutic que busca reduir l'addicció al mòbil i recuperar les relacions cara a cara.

Més de 4.600 persones usen els punts violeta municipals durant les Falles de València

Els sis punts violeta municipals instal·lats a València durant les Falles han atés 4.676 persones, totes per a labors d'informació i sensibilització, sense necessitat d'intervencions per agressions.