El Sansan Festival serà el primer gran festival de la nova normalitat

 

El SanSan, que se celebrarà del 29 al 31 d’octubre a Benicàssim, Castelló, tindrà un format molt similar al dels grans festivals previs a la pandèmia i es convertirà en el primer esdeveniment multitudinari d’estes característiques a Espanya i en la Comunitat Valenciana, pionera a aprovar un protocol sanitari per a la celebració d’esdeveniments i festivals musicals a l’aire lliure.

La direcció del SanSan, ha confirmat, després d’estudiar detingudament les noves directrius vigents, anunciades divendres passat per la Conselleria de Sanitat, que, per a poder accedir al recinte de festivals de Benicàssim, s’exigirà el Certificat COVID Digital de la Unió Europea amb la pauta completa de vacunació, una prova d’antígens negativa realitzada 24 hores abans de l’accés al recinte o una prova PCR negativa efectuada en les 48 hores prèvies.

En este nou marc de “normalitat millorada”, els assistents podran moure’s amb llibertat per l’interior del recinte, ballar sense limitació i consumir begudes o aliments en qualsevol punt de l’espai.

L’ús de la mascareta serà obligatori en tot moment, inclòs en les entrades i eixides, excepte en el moment de consumir. Hi haurà gel hidroalcohòlic a la disposició dels usuaris i s’establiran diferents itineraris específics per a controlar els fluxos de persones i evitar les aglomeracions.

Ja pots consultar els horaris de tots els concerts de Sansan 2021 a través de la pàgina web oficial del festival.

El cartell de la pròxima edició del SanSan és un dels més ambiciosos i complets de la nova temporada de festivals.

El divendres 29 d’octubre actuaran Vetusta Morla, Amaral, Xoel López, Varry Brava, Brian Cross, Arc, Dones, Chucho o Afecte, Karavana, Viatges Berliner, Cora Yako, Bad Idees, Ninhodelosrecaos,  Jaime de la Vall o Ruben Thrax.

El dissabte 30 serà el torn de Love of Lesbian, Dorian, Carlos Sadness, DJ Nano, Fonsi Nieto, Delaporte, La La Love you, Cala Vento, Emlan, Ginebres, La teua Altra Bonica, Maren, Tu No Existes,  Rocío Saiz,  Rocket DJ, Adrián Fyrla, Javi Reina, DJ Sickboy.

Leiva, La M.O.D.A, Sen Senra, Elyella, Rayden, Derby Motoreta’s Ruquet Kachimba, Travis Birds, Axolotes Mexicans, Crema Bogotà, Repion, Alexander Som, The Niftys, Llei DJ, Cori Matius, Monka, Pla B i Jfran DJ tancaran la jornada del diumenge 31.

Últimes notícies

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.