12.2 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

El Sansan Festival serà el primer gran festival de la nova normalitat

 

El SanSan, que se celebrarà del 29 al 31 d’octubre a Benicàssim, Castelló, tindrà un format molt similar al dels grans festivals previs a la pandèmia i es convertirà en el primer esdeveniment multitudinari d’estes característiques a Espanya i en la Comunitat Valenciana, pionera a aprovar un protocol sanitari per a la celebració d’esdeveniments i festivals musicals a l’aire lliure.

La direcció del SanSan, ha confirmat, després d’estudiar detingudament les noves directrius vigents, anunciades divendres passat per la Conselleria de Sanitat, que, per a poder accedir al recinte de festivals de Benicàssim, s’exigirà el Certificat COVID Digital de la Unió Europea amb la pauta completa de vacunació, una prova d’antígens negativa realitzada 24 hores abans de l’accés al recinte o una prova PCR negativa efectuada en les 48 hores prèvies.

En este nou marc de “normalitat millorada”, els assistents podran moure’s amb llibertat per l’interior del recinte, ballar sense limitació i consumir begudes o aliments en qualsevol punt de l’espai.

L’ús de la mascareta serà obligatori en tot moment, inclòs en les entrades i eixides, excepte en el moment de consumir. Hi haurà gel hidroalcohòlic a la disposició dels usuaris i s’establiran diferents itineraris específics per a controlar els fluxos de persones i evitar les aglomeracions.

Ja pots consultar els horaris de tots els concerts de Sansan 2021 a través de la pàgina web oficial del festival.

El cartell de la pròxima edició del SanSan és un dels més ambiciosos i complets de la nova temporada de festivals.

El divendres 29 d’octubre actuaran Vetusta Morla, Amaral, Xoel López, Varry Brava, Brian Cross, Arc, Dones, Chucho o Afecte, Karavana, Viatges Berliner, Cora Yako, Bad Idees, Ninhodelosrecaos,  Jaime de la Vall o Ruben Thrax.

El dissabte 30 serà el torn de Love of Lesbian, Dorian, Carlos Sadness, DJ Nano, Fonsi Nieto, Delaporte, La La Love you, Cala Vento, Emlan, Ginebres, La teua Altra Bonica, Maren, Tu No Existes,  Rocío Saiz,  Rocket DJ, Adrián Fyrla, Javi Reina, DJ Sickboy.

Leiva, La M.O.D.A, Sen Senra, Elyella, Rayden, Derby Motoreta’s Ruquet Kachimba, Travis Birds, Axolotes Mexicans, Crema Bogotà, Repion, Alexander Som, The Niftys, Llei DJ, Cori Matius, Monka, Pla B i Jfran DJ tancaran la jornada del diumenge 31.

Últimes notícies

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.

La frase de Mazón que el temporal se n’anava a Conca estava en un informe de Pradas

Missatges incorporats a la instrucció penal van mostrar que la frase que Mazón va pronunciar durant la DANA de 2024 figurava en un resum enviat per Salomé Pradas. El document preveia un desplaçament cap a la regió muntanyenca de Conca i una menor intensitat a partir de les 18.00.