16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

El Sansan Festival serà el primer gran festival de la nova normalitat

 

El SanSan, que se celebrarà del 29 al 31 d’octubre a Benicàssim, Castelló, tindrà un format molt similar al dels grans festivals previs a la pandèmia i es convertirà en el primer esdeveniment multitudinari d’estes característiques a Espanya i en la Comunitat Valenciana, pionera a aprovar un protocol sanitari per a la celebració d’esdeveniments i festivals musicals a l’aire lliure.

La direcció del SanSan, ha confirmat, després d’estudiar detingudament les noves directrius vigents, anunciades divendres passat per la Conselleria de Sanitat, que, per a poder accedir al recinte de festivals de Benicàssim, s’exigirà el Certificat COVID Digital de la Unió Europea amb la pauta completa de vacunació, una prova d’antígens negativa realitzada 24 hores abans de l’accés al recinte o una prova PCR negativa efectuada en les 48 hores prèvies.

En este nou marc de “normalitat millorada”, els assistents podran moure’s amb llibertat per l’interior del recinte, ballar sense limitació i consumir begudes o aliments en qualsevol punt de l’espai.

L’ús de la mascareta serà obligatori en tot moment, inclòs en les entrades i eixides, excepte en el moment de consumir. Hi haurà gel hidroalcohòlic a la disposició dels usuaris i s’establiran diferents itineraris específics per a controlar els fluxos de persones i evitar les aglomeracions.

Ja pots consultar els horaris de tots els concerts de Sansan 2021 a través de la pàgina web oficial del festival.

El cartell de la pròxima edició del SanSan és un dels més ambiciosos i complets de la nova temporada de festivals.

El divendres 29 d’octubre actuaran Vetusta Morla, Amaral, Xoel López, Varry Brava, Brian Cross, Arc, Dones, Chucho o Afecte, Karavana, Viatges Berliner, Cora Yako, Bad Idees, Ninhodelosrecaos,  Jaime de la Vall o Ruben Thrax.

El dissabte 30 serà el torn de Love of Lesbian, Dorian, Carlos Sadness, DJ Nano, Fonsi Nieto, Delaporte, La La Love you, Cala Vento, Emlan, Ginebres, La teua Altra Bonica, Maren, Tu No Existes,  Rocío Saiz,  Rocket DJ, Adrián Fyrla, Javi Reina, DJ Sickboy.

Leiva, La M.O.D.A, Sen Senra, Elyella, Rayden, Derby Motoreta’s Ruquet Kachimba, Travis Birds, Axolotes Mexicans, Crema Bogotà, Repion, Alexander Som, The Niftys, Llei DJ, Cori Matius, Monka, Pla B i Jfran DJ tancaran la jornada del diumenge 31.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bendodo avisa a Rufián que quan mire arrere descobrirà que no li seguix tanta gent

Elías Bendodo ha advertit a Gabriel Rufián, impulsor d'una proposta per a unir a l'esquerra, que 'quan mire arrere' veurà que no li seguix tanta gent. En un acte del PP a Dénia, ha criticat al Govern de Sánchez i ha posat en valor mesures de l'Executiu valencià.

La UPV ret homenatge al gremi d’artistes fallers amb un mural

La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Detinguts tres hòmens i ingressats a la presó per enviar càpsules seques de cascall a Màlaga, Àvila, Mallorca i els Estats Units. La Guàrdia Civil va confiscar 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete i va destapar la xarxa en l'operació Guru25.

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.