12.5 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

El Sansan Festival serà el primer gran festival de la nova normalitat

 

El SanSan, que se celebrarà del 29 al 31 d’octubre a Benicàssim, Castelló, tindrà un format molt similar al dels grans festivals previs a la pandèmia i es convertirà en el primer esdeveniment multitudinari d’estes característiques a Espanya i en la Comunitat Valenciana, pionera a aprovar un protocol sanitari per a la celebració d’esdeveniments i festivals musicals a l’aire lliure.

La direcció del SanSan, ha confirmat, després d’estudiar detingudament les noves directrius vigents, anunciades divendres passat per la Conselleria de Sanitat, que, per a poder accedir al recinte de festivals de Benicàssim, s’exigirà el Certificat COVID Digital de la Unió Europea amb la pauta completa de vacunació, una prova d’antígens negativa realitzada 24 hores abans de l’accés al recinte o una prova PCR negativa efectuada en les 48 hores prèvies.

En este nou marc de “normalitat millorada”, els assistents podran moure’s amb llibertat per l’interior del recinte, ballar sense limitació i consumir begudes o aliments en qualsevol punt de l’espai.

L’ús de la mascareta serà obligatori en tot moment, inclòs en les entrades i eixides, excepte en el moment de consumir. Hi haurà gel hidroalcohòlic a la disposició dels usuaris i s’establiran diferents itineraris específics per a controlar els fluxos de persones i evitar les aglomeracions.

Ja pots consultar els horaris de tots els concerts de Sansan 2021 a través de la pàgina web oficial del festival.

El cartell de la pròxima edició del SanSan és un dels més ambiciosos i complets de la nova temporada de festivals.

El divendres 29 d’octubre actuaran Vetusta Morla, Amaral, Xoel López, Varry Brava, Brian Cross, Arc, Dones, Chucho o Afecte, Karavana, Viatges Berliner, Cora Yako, Bad Idees, Ninhodelosrecaos,  Jaime de la Vall o Ruben Thrax.

El dissabte 30 serà el torn de Love of Lesbian, Dorian, Carlos Sadness, DJ Nano, Fonsi Nieto, Delaporte, La La Love you, Cala Vento, Emlan, Ginebres, La teua Altra Bonica, Maren, Tu No Existes,  Rocío Saiz,  Rocket DJ, Adrián Fyrla, Javi Reina, DJ Sickboy.

Leiva, La M.O.D.A, Sen Senra, Elyella, Rayden, Derby Motoreta’s Ruquet Kachimba, Travis Birds, Axolotes Mexicans, Crema Bogotà, Repion, Alexander Som, The Niftys, Llei DJ, Cori Matius, Monka, Pla B i Jfran DJ tancaran la jornada del diumenge 31.

Últimes notícies

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.