20.4 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

El Sansan Festival serà el primer gran festival de la nova normalitat

 

El SanSan, que se celebrarà del 29 al 31 d’octubre a Benicàssim, Castelló, tindrà un format molt similar al dels grans festivals previs a la pandèmia i es convertirà en el primer esdeveniment multitudinari d’estes característiques a Espanya i en la Comunitat Valenciana, pionera a aprovar un protocol sanitari per a la celebració d’esdeveniments i festivals musicals a l’aire lliure.

La direcció del SanSan, ha confirmat, després d’estudiar detingudament les noves directrius vigents, anunciades divendres passat per la Conselleria de Sanitat, que, per a poder accedir al recinte de festivals de Benicàssim, s’exigirà el Certificat COVID Digital de la Unió Europea amb la pauta completa de vacunació, una prova d’antígens negativa realitzada 24 hores abans de l’accés al recinte o una prova PCR negativa efectuada en les 48 hores prèvies.

En este nou marc de “normalitat millorada”, els assistents podran moure’s amb llibertat per l’interior del recinte, ballar sense limitació i consumir begudes o aliments en qualsevol punt de l’espai.

L’ús de la mascareta serà obligatori en tot moment, inclòs en les entrades i eixides, excepte en el moment de consumir. Hi haurà gel hidroalcohòlic a la disposició dels usuaris i s’establiran diferents itineraris específics per a controlar els fluxos de persones i evitar les aglomeracions.

Ja pots consultar els horaris de tots els concerts de Sansan 2021 a través de la pàgina web oficial del festival.

El cartell de la pròxima edició del SanSan és un dels més ambiciosos i complets de la nova temporada de festivals.

El divendres 29 d’octubre actuaran Vetusta Morla, Amaral, Xoel López, Varry Brava, Brian Cross, Arc, Dones, Chucho o Afecte, Karavana, Viatges Berliner, Cora Yako, Bad Idees, Ninhodelosrecaos,  Jaime de la Vall o Ruben Thrax.

El dissabte 30 serà el torn de Love of Lesbian, Dorian, Carlos Sadness, DJ Nano, Fonsi Nieto, Delaporte, La La Love you, Cala Vento, Emlan, Ginebres, La teua Altra Bonica, Maren, Tu No Existes,  Rocío Saiz,  Rocket DJ, Adrián Fyrla, Javi Reina, DJ Sickboy.

Leiva, La M.O.D.A, Sen Senra, Elyella, Rayden, Derby Motoreta’s Ruquet Kachimba, Travis Birds, Axolotes Mexicans, Crema Bogotà, Repion, Alexander Som, The Niftys, Llei DJ, Cori Matius, Monka, Pla B i Jfran DJ tancaran la jornada del diumenge 31.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per a l’assassí de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes (Castelló)

Una jutgessa ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al detingut per l'assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes. Està investigat per dos homicidis/assassinats i un trencament de condemna, amb la causa sota secret.

Veïns de Campanar destaquen els reptes i l’avanç de la reconstrucció de l’edifici

En el segon aniversari de l'incendi, els propietaris subratllen els reptes i els avanços de la rehabilitació, el suport d'administracions i Mapfre, i la meta de tornar a final d'any.

La Generalitat impulsa la reintroducció del linx ibèric en 2028 en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha presentat el pla de conservació del linx ibèric que obri la porta a la seua reintroducció en 2028 en la Comunitat Valenciana. L'estudi en marxa avalua hàbitat, preses i connectivitat amb el principi de precaució

Veïns de l’edifici incendiat de Campanar subratllen reptes i suports de la reconstrucció

A dos anys del sinistre, propietaris i institucions destaquen avanços i desafiaments en la rehabilitació integral. La comunitat confia a tornar per Nadal.

Condemna institucional i minuts de silenci pel doble assassinat masclista de Xilxes

Les principals institucions valencianes han guardat minuts de silenci per a condemnar l'assassinat d'una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes. Els actes han subratllat la gravetat de la violència de gènere i la necessitat de recursos d'atenció.

Un menor, investigat per una agressió sexual a una companya en un institut de Vinaròs

La Guàrdia Civil investiga a un menor per una presumpta agressió sexual a una companya de la seua mateixa edat ocorreguda el dimarts en un institut de Vinaròs. La denúncia va partir del centre d'acolliment on residix la víctima, tutelada per la Generalitat, i les diligències continuen obertes.

El Museu de Belles Arts de València suma 22 obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González

El MuBAV ha incorporat 22 peces per a cobrir etapes poc representades, amb obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González. L'operació reforça el XIX i la figuració del XX.

El cap d’escortes de Mazón declara que no era la primera vegada que prescindia del servici

El cap del dispositiu de seguretat de Carlos Mazón ha declarat que el 29-O el llavors president va prescindir de l'escorta i que eixa situació ja s'havia donat. Detalla que l'orde es va comunicar per telèfon, sense registre escrit, i explica la cronologia d'aquella vesprada durant la DANA.