Torrent celebrarà divendres un concert solidari per Ucraïna

La fundació ‘Junts per la vida’, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Torrent, organitza divendres que ve 11 de març, a les 19h en el Auditori de Torrent, un concert solidari per Ucraïna en el qual participaran l’Orfeó Manuel Palau, la Coral Polifònica y el Conjunt Coral de l’Escola de la Unió Musical de Torrent, el Cor Veus del Túria, el Coro Seele del Col·legi Alemà de València, el Cor de la Vila de Godella y l’Escola Coral de Torrent. Els diners recaptats es destinarà a les persones afectades pel conflicte bèl·lic.

De moment ja s’han venut 314 entrades, disponibles en el web de l’Auditori de Torrent per un valor de 8 euros, i s’han realitzat 108 donacions a través de l’opció ‘Fila 0’ habilitada en la mateixa web, gràcies a la qual les persones interessades poden realitzar donatius sense necessitat de comprar una entrada.

Torrent condemna la invasió russa

El Ple Municipal de l’Ajuntament de Torrent va emetre el passat 3 de març una declaració institucional dels grups polítics municipals condemnant l’agressió de la Federació russa a Ucraïna, alhora que manifestant el suport i solidaritat amb el poble ucraïnés i mostrant el compromís de col·laboració en accions humanitàries destinades a protegir el benestar de la població, així com aquelles dirigides a fer costat als ciutadans assentats a la nostra comarca. El manifest recollia a més la solidaritat amb el poble rus que s’oposa a aquesta invasió.

Així mateix, enfront del conflicte iniciat entre Rússia i Ucraïna, l’alcalde Jesús Ros va dirigir dilluns passat un escrit a Presidència de la Generalitat Valenciana i al Gabinet de Vicepresidència del Consell per a expressar la seua ferma condemna als fets esdevinguts i, a més, posar a la disposició de la Generalitat els recursos de l’Ajuntament de Torrent quant a l’acolliment i protecció de la població civil i dels refugiats afectats pel conflicte.


Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.