Torrent celebrarà divendres un concert solidari per Ucraïna

La fundació ‘Junts per la vida’, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Torrent, organitza divendres que ve 11 de març, a les 19h en el Auditori de Torrent, un concert solidari per Ucraïna en el qual participaran l’Orfeó Manuel Palau, la Coral Polifònica y el Conjunt Coral de l’Escola de la Unió Musical de Torrent, el Cor Veus del Túria, el Coro Seele del Col·legi Alemà de València, el Cor de la Vila de Godella y l’Escola Coral de Torrent. Els diners recaptats es destinarà a les persones afectades pel conflicte bèl·lic.

De moment ja s’han venut 314 entrades, disponibles en el web de l’Auditori de Torrent per un valor de 8 euros, i s’han realitzat 108 donacions a través de l’opció ‘Fila 0’ habilitada en la mateixa web, gràcies a la qual les persones interessades poden realitzar donatius sense necessitat de comprar una entrada.

Torrent condemna la invasió russa

El Ple Municipal de l’Ajuntament de Torrent va emetre el passat 3 de març una declaració institucional dels grups polítics municipals condemnant l’agressió de la Federació russa a Ucraïna, alhora que manifestant el suport i solidaritat amb el poble ucraïnés i mostrant el compromís de col·laboració en accions humanitàries destinades a protegir el benestar de la població, així com aquelles dirigides a fer costat als ciutadans assentats a la nostra comarca. El manifest recollia a més la solidaritat amb el poble rus que s’oposa a aquesta invasió.

Així mateix, enfront del conflicte iniciat entre Rússia i Ucraïna, l’alcalde Jesús Ros va dirigir dilluns passat un escrit a Presidència de la Generalitat Valenciana i al Gabinet de Vicepresidència del Consell per a expressar la seua ferma condemna als fets esdevinguts i, a més, posar a la disposició de la Generalitat els recursos de l’Ajuntament de Torrent quant a l’acolliment i protecció de la població civil i dels refugiats afectats pel conflicte.


Últimes notícies

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.