Torrent celebrarà divendres un concert solidari per Ucraïna

La fundació ‘Junts per la vida’, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Torrent, organitza divendres que ve 11 de març, a les 19h en el Auditori de Torrent, un concert solidari per Ucraïna en el qual participaran l’Orfeó Manuel Palau, la Coral Polifònica y el Conjunt Coral de l’Escola de la Unió Musical de Torrent, el Cor Veus del Túria, el Coro Seele del Col·legi Alemà de València, el Cor de la Vila de Godella y l’Escola Coral de Torrent. Els diners recaptats es destinarà a les persones afectades pel conflicte bèl·lic.

De moment ja s’han venut 314 entrades, disponibles en el web de l’Auditori de Torrent per un valor de 8 euros, i s’han realitzat 108 donacions a través de l’opció ‘Fila 0’ habilitada en la mateixa web, gràcies a la qual les persones interessades poden realitzar donatius sense necessitat de comprar una entrada.

Torrent condemna la invasió russa

El Ple Municipal de l’Ajuntament de Torrent va emetre el passat 3 de març una declaració institucional dels grups polítics municipals condemnant l’agressió de la Federació russa a Ucraïna, alhora que manifestant el suport i solidaritat amb el poble ucraïnés i mostrant el compromís de col·laboració en accions humanitàries destinades a protegir el benestar de la població, així com aquelles dirigides a fer costat als ciutadans assentats a la nostra comarca. El manifest recollia a més la solidaritat amb el poble rus que s’oposa a aquesta invasió.

Així mateix, enfront del conflicte iniciat entre Rússia i Ucraïna, l’alcalde Jesús Ros va dirigir dilluns passat un escrit a Presidència de la Generalitat Valenciana i al Gabinet de Vicepresidència del Consell per a expressar la seua ferma condemna als fets esdevinguts i, a més, posar a la disposició de la Generalitat els recursos de l’Ajuntament de Torrent quant a l’acolliment i protecció de la població civil i dels refugiats afectats pel conflicte.


Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022