Trobat sense vida el veí d’Alcoi desaparegut que havia anat a buscar bolets

Home desaparegut Alcoi

L’home va eixir el diumenge a les 6 del matí | Ara Multimèdia

 

ACTUALITZACIÓ 18.45 HORES. 

 

L’home de 75 anys, veí de Cocentaina, que era objecte de busca després de desaparéixer en eixir al camp a buscar ‘bolets’ ha sigut trobat hui sense vida, segons fonts dels servicis d’emergències.

El cos sense vida d’Antonio R. ha sigut trobat al voltant de les 15.15 hores, en un paratge de difícil accés de l’entorn de Cocentaina i de moment no s’han especificat les causes de la defunció.

 

14.20 HORES. 

Efectius de la Guàrdia Civil participen en un operatiu de recerca d’un home de 75 anys, veí d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), desaparegut des d’ahir pel matí quan va eixir al camp per a buscar ‘bolets’.

 

Segons fonts de les labors de rastreig, les faenes se centren en l’entorn de Cocentaina, en la comarca del Comtat, i participen, a més d’agents de l’institut armat, altres membres de les forces de seguretat i voluntaris.

 

La família ha indicat que l’home va eixir de casa a les sis del matí al volant d’un cotxe blanc, del model Nissan Primera i amb matrícula A-3688-D, i que portava un mono blau i una camisa de quadres.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb possibles pluges febles al sud

Este dijous l’oratje es manté estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures quasi sense canvis i possibilitat de pluges febles en la mitat sud.

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.