14.3 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Detinguda una mare a Alacant per lesions i abandó del seu fill de 17 mesos

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant una dona acusada dels delictes de lesions i abandonament temporal de menor després de ser ingressat el seu fill de dèsset mesos a l’Hospital General d’Alacant i donar positiu a THC.

La Policia Nacional va ser alertada per responsables de la planta de lactància de l’Hospital General d’Alacant després de l’ingrés d’un menor de dèsset mesos amb alteracions al nivell de consciència que havia donat positiu a THC en les anàlisis realitzades.

Agents pertanyents al grup de menors de la Comissaria Provincial d’Alacant es van desplaçar a l’Hospital General d’Alacant on després d’entrevistar-se tant amb el personal sanitari com amb la mare del menor van comprovar que el menor havia ingerit uns snacks infantils d’una bossa proporcionada per la seua mare, snacks la venda dels quals a Espanya està prohibida, i que contenien THC (tetrahidrocannabinol), principi actiu del cànnabis.

La mare del menor va manifestar als agents que havia comprat estos snacks en un comerç d’alimentació per error creient que eren normals. Els agents van comprovar el que va manifestar la mare del menor acudint al comerç indicat per esta, on es van entrevistar amb el propietari del comerç, inspeccionant tots els productes d’alimentació i revisant les càmeres de seguretat, sent fals que estos snacks els haguera adquirit en este comerç i fins i tot que haguera entrat a comprar-los.

Per estes fets, la mare va ser finalment detinguda per la presumpta comissió d’un delicte de lesions i un altre d’abandonament temporal del menor, que es va recuperar favorablement i va ser donat d’alta poques hores després d’haver ingressat a l’Hospital General d’Alacant.

La detinguda va ser posada en llibertat després de declarar davant de la Policia Nacional en espera de ser requerida pel Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.