Detinguda una mare a Alacant per lesions i abandó del seu fill de 17 mesos

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant una dona acusada dels delictes de lesions i abandonament temporal de menor després de ser ingressat el seu fill de dèsset mesos a l’Hospital General d’Alacant i donar positiu a THC.

La Policia Nacional va ser alertada per responsables de la planta de lactància de l’Hospital General d’Alacant després de l’ingrés d’un menor de dèsset mesos amb alteracions al nivell de consciència que havia donat positiu a THC en les anàlisis realitzades.

Agents pertanyents al grup de menors de la Comissaria Provincial d’Alacant es van desplaçar a l’Hospital General d’Alacant on després d’entrevistar-se tant amb el personal sanitari com amb la mare del menor van comprovar que el menor havia ingerit uns snacks infantils d’una bossa proporcionada per la seua mare, snacks la venda dels quals a Espanya està prohibida, i que contenien THC (tetrahidrocannabinol), principi actiu del cànnabis.

La mare del menor va manifestar als agents que havia comprat estos snacks en un comerç d’alimentació per error creient que eren normals. Els agents van comprovar el que va manifestar la mare del menor acudint al comerç indicat per esta, on es van entrevistar amb el propietari del comerç, inspeccionant tots els productes d’alimentació i revisant les càmeres de seguretat, sent fals que estos snacks els haguera adquirit en este comerç i fins i tot que haguera entrat a comprar-los.

Per estes fets, la mare va ser finalment detinguda per la presumpta comissió d’un delicte de lesions i un altre d’abandonament temporal del menor, que es va recuperar favorablement i va ser donat d’alta poques hores després d’haver ingressat a l’Hospital General d’Alacant.

La detinguda va ser posada en llibertat després de declarar davant de la Policia Nacional en espera de ser requerida pel Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.