Anuncios

Detinguda una mare a Alacant per lesions i abandó del seu fill de 17 mesos

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant una dona acusada dels delictes de lesions i abandonament temporal de menor després de ser ingressat el seu fill de dèsset mesos a l’Hospital General d’Alacant i donar positiu a THC.

La Policia Nacional va ser alertada per responsables de la planta de lactància de l’Hospital General d’Alacant després de l’ingrés d’un menor de dèsset mesos amb alteracions al nivell de consciència que havia donat positiu a THC en les anàlisis realitzades.

Anuncios

Agents pertanyents al grup de menors de la Comissaria Provincial d’Alacant es van desplaçar a l’Hospital General d’Alacant on després d’entrevistar-se tant amb el personal sanitari com amb la mare del menor van comprovar que el menor havia ingerit uns snacks infantils d’una bossa proporcionada per la seua mare, snacks la venda dels quals a Espanya està prohibida, i que contenien THC (tetrahidrocannabinol), principi actiu del cànnabis.

La mare del menor va manifestar als agents que havia comprat estos snacks en un comerç d’alimentació per error creient que eren normals. Els agents van comprovar el que va manifestar la mare del menor acudint al comerç indicat per esta, on es van entrevistar amb el propietari del comerç, inspeccionant tots els productes d’alimentació i revisant les càmeres de seguretat, sent fals que estos snacks els haguera adquirit en este comerç i fins i tot que haguera entrat a comprar-los.

Per estes fets, la mare va ser finalment detinguda per la presumpta comissió d’un delicte de lesions i un altre d’abandonament temporal del menor, que es va recuperar favorablement i va ser donat d’alta poques hores després d’haver ingressat a l’Hospital General d’Alacant.

La detinguda va ser posada en llibertat després de declarar davant de la Policia Nacional en espera de ser requerida pel Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.
Anuncios