Detinguda una mare a Alacant per lesions i abandó del seu fill de 17 mesos

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant una dona acusada dels delictes de lesions i abandonament temporal de menor després de ser ingressat el seu fill de dèsset mesos a l’Hospital General d’Alacant i donar positiu a THC.

La Policia Nacional va ser alertada per responsables de la planta de lactància de l’Hospital General d’Alacant després de l’ingrés d’un menor de dèsset mesos amb alteracions al nivell de consciència que havia donat positiu a THC en les anàlisis realitzades.

Agents pertanyents al grup de menors de la Comissaria Provincial d’Alacant es van desplaçar a l’Hospital General d’Alacant on després d’entrevistar-se tant amb el personal sanitari com amb la mare del menor van comprovar que el menor havia ingerit uns snacks infantils d’una bossa proporcionada per la seua mare, snacks la venda dels quals a Espanya està prohibida, i que contenien THC (tetrahidrocannabinol), principi actiu del cànnabis.

La mare del menor va manifestar als agents que havia comprat estos snacks en un comerç d’alimentació per error creient que eren normals. Els agents van comprovar el que va manifestar la mare del menor acudint al comerç indicat per esta, on es van entrevistar amb el propietari del comerç, inspeccionant tots els productes d’alimentació i revisant les càmeres de seguretat, sent fals que estos snacks els haguera adquirit en este comerç i fins i tot que haguera entrat a comprar-los.

Per estes fets, la mare va ser finalment detinguda per la presumpta comissió d’un delicte de lesions i un altre d’abandonament temporal del menor, que es va recuperar favorablement i va ser donat d’alta poques hores després d’haver ingressat a l’Hospital General d’Alacant.

La detinguda va ser posada en llibertat després de declarar davant de la Policia Nacional en espera de ser requerida pel Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.