Detinguda una mare a Alacant per lesions i abandó del seu fill de 17 mesos

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant una dona acusada dels delictes de lesions i abandonament temporal de menor després de ser ingressat el seu fill de dèsset mesos a l’Hospital General d’Alacant i donar positiu a THC.

La Policia Nacional va ser alertada per responsables de la planta de lactància de l’Hospital General d’Alacant després de l’ingrés d’un menor de dèsset mesos amb alteracions al nivell de consciència que havia donat positiu a THC en les anàlisis realitzades.

Agents pertanyents al grup de menors de la Comissaria Provincial d’Alacant es van desplaçar a l’Hospital General d’Alacant on després d’entrevistar-se tant amb el personal sanitari com amb la mare del menor van comprovar que el menor havia ingerit uns snacks infantils d’una bossa proporcionada per la seua mare, snacks la venda dels quals a Espanya està prohibida, i que contenien THC (tetrahidrocannabinol), principi actiu del cànnabis.

La mare del menor va manifestar als agents que havia comprat estos snacks en un comerç d’alimentació per error creient que eren normals. Els agents van comprovar el que va manifestar la mare del menor acudint al comerç indicat per esta, on es van entrevistar amb el propietari del comerç, inspeccionant tots els productes d’alimentació i revisant les càmeres de seguretat, sent fals que estos snacks els haguera adquirit en este comerç i fins i tot que haguera entrat a comprar-los.

Per estes fets, la mare va ser finalment detinguda per la presumpta comissió d’un delicte de lesions i un altre d’abandonament temporal del menor, que es va recuperar favorablement i va ser donat d’alta poques hores després d’haver ingressat a l’Hospital General d’Alacant.

La detinguda va ser posada en llibertat després de declarar davant de la Policia Nacional en espera de ser requerida pel Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous amb sis amistosos i pendent de fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb proves mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diversos fitxatges com Justin de Haas, Aliou Dieng o Ryunosuke Sato.

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.