Nou persones detingudes en un local clandestí de prostitució a Castelló

Agents de la Policia Nacional de Castelló han detingut a nou persones arran d’una inspecció realitzada en un local clandestí dedicat a la prostitució i situat en el centre de la capital de la Plana.

Segons han informat hui els agents en un comunicat, precisament en el Dia Internacional contra l’Explotació Sexual i el Tràfic, van inspeccionar l’establiment després de rebre l’avís ciutadà i iniciar les investigacions.

L’operació, denominada Cúpula, s’ha saldat amb la detenció de nou persones: els responsables del local, que han sigut detinguts com a presumptes autors de delictes relatius a la prostitució i blanqueig de capitals i cinc de les dones que estaven en el local clandestí, els qui han sigut detingudes per trobar-se en Situació Irregular a Espanya, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Després d’una informació obtinguda gràcies a la col·laboració ciutadana, es van començar les investigacions sobre el local, observant l’afluència de clients i dones, les quals, no eren sempre les mateixes, sinó que eren canviades cada cert temps.

A més, en els trasllats sempre anaven acompanyades per diversos homes en tot moment. Finalment es va dur a terme l’operació d’entrada en el local.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.