Detingut un home per masturbar-se en un autobús i ejacular en la roba d’una menor en València

Les xiquetes anaven dretes perquè l’autobús estava ple de gent | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 54 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, després de, pel que pareix, masturbar-se en un autobús en presència de dos germanes, menors d’edat, i ejacular en la roba d’una d’elles.

 

Els agents van intervindre algunes peces de roba de les menors que tenien taques per a la seua corresponent anàlisi. Les investigacions es van iniciar en gener del 2015, quan els agents van tindre coneixement de què un home s’havia masturbat dins d’un autobús de l’EMT en presència de dos menors.

 

Durant les investigacions, els policies van poder saber que les víctimes anaven en l’autobús dretes perquè hi havia molta gent, quan una d’elles es va donar compte de què la seua germana posava una cara estranya. La germana li va preguntar si l’havia tocada l’home que anava darrere d’elles i li va dir que sí.

 

En posar-se entre l’home i la seua germana, la xica va notar que la roba de la menuda estava impregnada d’una substància que podria ser semen, perquè, pel que pareix, s’hauria masturbat en la seua presència, fet pel que les xiquetes van baixar de l’autobús.

 

Una volta en sa casa, la mare de les menors va llavar les peces en la llavadora, però molt poc després d’haver-li donat a començar, la va parar i va cridar a la Policia per a donar compte dels fets i entregar la roba.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents han pogut donar amb el sospitós, que va ser localitzat i detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual. El detingut, amb un antecedent policial, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.