Detingut un jove acusat d’agredir i amenaçar a la seua dona per no donar-li diners per a droga en València

 

Agents de la Setena Unitat de Districte de la ciutat de València han detingut a un jove de 24 anys acusat d’agredir i amenaçar a la seua dona per no donar-li diners per a comprar droga. Segons han informat fonts de la Policia Local, l’arrestat ja havia sigut denunciat anteriorment per la seua dona, havia sigut condemnat i tenia una ordre d’allunyament que no estava en eixe moment en vigor.

 

La víctima també va declarar als agents que el seu home, en el passat, havia agredit a un dels fills que tenen en comú. L’incident s’ha produït passades les 22 hores, quan una xica espantada va telefonar a la Policia per a advertir que el seu home, amb el que havia discutit, intentava entrar en la casa en la que estava.

 

En arribar fins al lloc indicat, els agents han vist que el jove s’amagava en un passadís, encara que finalment ha sigut arrestat per un delicte de violència de gènere. La xica ha dit que la seua parella li havia demanat diners per a comprar droga i després de dir-li que no, han discutit i ell l’ha amenaçat i li ha dit que o marxava de casa o «ja sabia el que li podia passar».

 

Davant d’açò, la xica ha recollit els seus objectes i ha anat a casa de sa mare. L’home ha intentat parar-la mentres li cridava i li sacsava. En arribar a casa de sa mare, l’arrestat ha començat a pegar a la porta i ha amenaçat en cremar la vivenda amb elles dins si no li obrien.

Últimes notícies

Els autònoms creixen en la Comunitat Valenciana i superen els 401.000 afiliats al setembre

La Comunitat Valenciana ha tancat setembre amb 401.125 autònoms en el RETA, 2.671 més que en agost, amb un fort impuls de la construcció i les activitats professionals, sanitàries i educatives, mentres el comerç i l’hostaleria continuen perdent afiliats.

El valencià Carlos Espí entra en la selecció per la lesió de Ferran Torres

Luis de la Fuente ha cridat el davanter del Real Madrid Carlos Espí per a cobrir la baixa de Ferran Torres, amb molèsties en el turmell esquerre. El jove de Tavernes de La Valldigna arriba a l’absoluta després de marcar cinc gols amb la sub-21.

Ordre de presó per al detingut pel gran incendi forestal de Tuéjar

Un jutjat de Llíria ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per a un home de 66 anys investigat per provocar lincendi forestal de Tuéjar, que en setembre va arrasar 850 hectàrees en un paratge de la reserva de la biosfera de lAlto Túria.

Mayol i Aimar Blázquez reivindiquen el seu lloc davant Javier Aguirre

Els canterans del Valencia CF Aarón Mayol i Aimar Blázquez, acabats de debutar amb el primer equip, asseguren que volen demostrar-li al nou tècnic Javier Aguirre que estan preparats per ajudar des del Mestalla.

Les 10 jugadores que marcaran la Lliga Femenina Endesa este curs

La Lliga Femenina Endesa enceta una temporada amb molt talent jove i estrelles consolidades. Estos són els 10 noms que més il·lusionen.

Així afecten a la Comunitat Valenciana els avisos rojos per pluges torrencials

Onze comunitats estan hui en avís per pluges i tronades. Tarragona i Castelló estan en nivell roig per precipitacions extremes, mentre diverses autonomies activen plans d’emergència.

Així ha arrancat Alicante Gastronómica: mig miler d’activitats i Mèxic com a convidat

La huitena edició d’Alicante Gastronómica ha obert portes a Fira Alacant amb Mèxic com a país convidat, més de 500 activitats i 270 expositors en 30.000 metres quadrats.

Pérez Llorca assegura que The Ocean Race mantindrà el seu vincle amb Alacant més enllà de 2027

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha garantit que The Ocean Race no abandonarà Alacant i que la ciutat continuarà lligada a la volta al món a vela més enllà de 2027. Les seues paraules arriben després dels missatges de confiança de l’alcalde Luis Barcala i de la direcció de la regata.