Detinguts tres germans per tràfic de drogues en un domicili prop d’un centre escolar a El Grau

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han desmantellat un punt de venda de substàncies estupefaents en el districte valencià de Marítim i han detingut a tres germans, d’entre 32 i 46 anys, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, que suposadament venien en un domicili prop d’un centre escolar.

Les perquisicions es van iniciar quan es va tenir coneixement de la possible existència d’un punt negre dedicat al tràfic de drogues al barri del Grau de València i els agents van centrar la investigació en un domicili en concret, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Arran de les vigilàncies dutes a terme en el lloc, van comprovar una “gran afluència” de compradors, la qual cosa generava “major problemàtica” en situar-se entorn d’un centre escolar.

Després d’esbrinar el paper de cadascun dels sospitosos, tres germans, es va establir un dispositiu a la fi de novembre, en el qual van participar agents de la Policia Judicial de Marítim, de la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) i dels Guies Canins.

Els agents van efectuar una entrada i registre en el domicili, que va culminar amb la detenció dels tres homes, d’origen espanyol, i la confiscació de més de 60 grams de cocaïna, 8,4 grams d’haixix, 1.000 euros en efectiu i 21 dècims de loteria de Nadal, així com una bàscula de precisió.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.