7.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Detinguts tres germans per tràfic de drogues en un domicili prop d’un centre escolar a El Grau

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han desmantellat un punt de venda de substàncies estupefaents en el districte valencià de Marítim i han detingut a tres germans, d’entre 32 i 46 anys, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, que suposadament venien en un domicili prop d’un centre escolar.

Les perquisicions es van iniciar quan es va tenir coneixement de la possible existència d’un punt negre dedicat al tràfic de drogues al barri del Grau de València i els agents van centrar la investigació en un domicili en concret, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Arran de les vigilàncies dutes a terme en el lloc, van comprovar una “gran afluència” de compradors, la qual cosa generava “major problemàtica” en situar-se entorn d’un centre escolar.

Després d’esbrinar el paper de cadascun dels sospitosos, tres germans, es va establir un dispositiu a la fi de novembre, en el qual van participar agents de la Policia Judicial de Marítim, de la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) i dels Guies Canins.

Els agents van efectuar una entrada i registre en el domicili, que va culminar amb la detenció dels tres homes, d’origen espanyol, i la confiscació de més de 60 grams de cocaïna, 8,4 grams d’haixix, 1.000 euros en efectiu i 21 dècims de loteria de Nadal, així com una bàscula de precisió.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.