10.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Detinguts tres germans per tràfic de drogues en un domicili prop d’un centre escolar a El Grau

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han desmantellat un punt de venda de substàncies estupefaents en el districte valencià de Marítim i han detingut a tres germans, d’entre 32 i 46 anys, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, que suposadament venien en un domicili prop d’un centre escolar.

Les perquisicions es van iniciar quan es va tenir coneixement de la possible existència d’un punt negre dedicat al tràfic de drogues al barri del Grau de València i els agents van centrar la investigació en un domicili en concret, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Arran de les vigilàncies dutes a terme en el lloc, van comprovar una “gran afluència” de compradors, la qual cosa generava “major problemàtica” en situar-se entorn d’un centre escolar.

Després d’esbrinar el paper de cadascun dels sospitosos, tres germans, es va establir un dispositiu a la fi de novembre, en el qual van participar agents de la Policia Judicial de Marítim, de la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) i dels Guies Canins.

Els agents van efectuar una entrada i registre en el domicili, que va culminar amb la detenció dels tres homes, d’origen espanyol, i la confiscació de més de 60 grams de cocaïna, 8,4 grams d’haixix, 1.000 euros en efectiu i 21 dècims de loteria de Nadal, així com una bàscula de precisió.

Últimes notícies

Robles acusa a Feijóo de mentir sobre la dana i exigix disculpes a la UME

La ministra de Defensa ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de faltar a la veritat sobre la dana per a tapar la gestió de Carlos Mazón i ha demanat disculpes a la UME i als valencians. Ha defés la labor de l'Exèrcit i ha recordat que van participar més de 39.000 militars.

La Va unir ha xifrat en 3 milions les pèrdues en 23.000 ha del camp valencià per les pluges

Les pluges, amb episodis de pedra, han danyat sobretot cítrics i creïlles pendents de recol·lectar i han provocat arrossegament de terres i infraestructures de reg. La Va unir demana fungicides gratuïts, agilitzar peritacions i mesures fiscals i financeres per a les explotacions amb danys elevats.

Bernabé crida a respectar la voluntat de les famílies dels desapareguts a Indonèsia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha demanat respectar la petició de privacitat de les famílies del naufragi a Indonèsia i ha assenyalat que les autoritats de Jakarta han confirmat la troballa del cos d'una de les persones desaparegudes.

La Comunitat Valenciana recupera progressivament la normalitat després de les intenses pluges

La Comunitat Valenciana recupera connexions per carretera i ferrocarril després de desbordaments i desallotjaments preventius. L'avís groc seguix en diverses zones.

Luís Castro debuta en el Llevant amb un gener de màxima exigència

El tècnic portugués assumix la banqueta granota amb l'equip cuer i un gener carregat: Sevilla, Espanyol, Reial Madrid i Elx, amb possible cita davant l'Atlètic. El Llevant té un partit menys i busca la seua primera victòria a casa.

Dos alacantins investigats per soltar un caiman en el pantà d’Almansa

El Seprona ha investigat a dos veïns de Petrer per introduir un caiman yacaré en el pantà d'Almansa. L'exemplar va ser capturat al juliol i entregat al Zoo de Madrid.

Detingut a Paterna després que la seua filla de 2 anys ingerira anabolitzants a casa

La Policia Nacional ha detingut a un home de 36 anys després que la seua filla de dos anys ingerira anabolitzants en el seu domicili. La menor va ser atesa en un hospital i es van intervindre diverses substàncies.

Les intenses pluges mantenen actius els avisos en quatre comunitats mediterrànies

Les precipitacions i tempestes s'estenen durant tota la jornada amb avisos grocs per acumulacions ràpides i graníssol. La Comunitat Valenciana concentra l'episodi més advers, mentres Balears, Almeria i el sud-est afronten ruixats persistents i boires a la Meseta nord.