Detinguts tres germans per tràfic de drogues en un domicili prop d’un centre escolar a El Grau

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han desmantellat un punt de venda de substàncies estupefaents en el districte valencià de Marítim i han detingut a tres germans, d’entre 32 i 46 anys, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, que suposadament venien en un domicili prop d’un centre escolar.

Les perquisicions es van iniciar quan es va tenir coneixement de la possible existència d’un punt negre dedicat al tràfic de drogues al barri del Grau de València i els agents van centrar la investigació en un domicili en concret, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Arran de les vigilàncies dutes a terme en el lloc, van comprovar una «gran afluència» de compradors, la qual cosa generava «major problemàtica» en situar-se entorn d’un centre escolar.

Després d’esbrinar el paper de cadascun dels sospitosos, tres germans, es va establir un dispositiu a la fi de novembre, en el qual van participar agents de la Policia Judicial de Marítim, de la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) i dels Guies Canins.

Els agents van efectuar una entrada i registre en el domicili, que va culminar amb la detenció dels tres homes, d’origen espanyol, i la confiscació de més de 60 grams de cocaïna, 8,4 grams d’haixix, 1.000 euros en efectiu i 21 dècims de loteria de Nadal, així com una bàscula de precisió.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.