Detinguts tres germans per tràfic de drogues en un domicili prop d’un centre escolar a El Grau

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han desmantellat un punt de venda de substàncies estupefaents en el districte valencià de Marítim i han detingut a tres germans, d’entre 32 i 46 anys, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, que suposadament venien en un domicili prop d’un centre escolar.

Les perquisicions es van iniciar quan es va tenir coneixement de la possible existència d’un punt negre dedicat al tràfic de drogues al barri del Grau de València i els agents van centrar la investigació en un domicili en concret, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Arran de les vigilàncies dutes a terme en el lloc, van comprovar una “gran afluència” de compradors, la qual cosa generava “major problemàtica” en situar-se entorn d’un centre escolar.

Després d’esbrinar el paper de cadascun dels sospitosos, tres germans, es va establir un dispositiu a la fi de novembre, en el qual van participar agents de la Policia Judicial de Marítim, de la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) i dels Guies Canins.

Els agents van efectuar una entrada i registre en el domicili, que va culminar amb la detenció dels tres homes, d’origen espanyol, i la confiscació de més de 60 grams de cocaïna, 8,4 grams d’haixix, 1.000 euros en efectiu i 21 dècims de loteria de Nadal, així com una bàscula de precisió.

Últimes notícies

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.