Detinguts tres germans per tràfic de drogues en un domicili prop d’un centre escolar a El Grau

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han desmantellat un punt de venda de substàncies estupefaents en el districte valencià de Marítim i han detingut a tres germans, d’entre 32 i 46 anys, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, que suposadament venien en un domicili prop d’un centre escolar.

Les perquisicions es van iniciar quan es va tenir coneixement de la possible existència d’un punt negre dedicat al tràfic de drogues al barri del Grau de València i els agents van centrar la investigació en un domicili en concret, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Arran de les vigilàncies dutes a terme en el lloc, van comprovar una “gran afluència” de compradors, la qual cosa generava “major problemàtica” en situar-se entorn d’un centre escolar.

Després d’esbrinar el paper de cadascun dels sospitosos, tres germans, es va establir un dispositiu a la fi de novembre, en el qual van participar agents de la Policia Judicial de Marítim, de la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) i dels Guies Canins.

Els agents van efectuar una entrada i registre en el domicili, que va culminar amb la detenció dels tres homes, d’origen espanyol, i la confiscació de més de 60 grams de cocaïna, 8,4 grams d’haixix, 1.000 euros en efectiu i 21 dècims de loteria de Nadal, així com una bàscula de precisió.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.