Tres dies de dol a Canals per l’atropellament mortal d’una parella

Una dona i un home de 30 i 31 anys van morir ahir a Canals després de patir un atropellament per un cotxe a l’altura del carrer de València del municipi.

El conductor, que estava embriac i drogat, hauria envaït la via en direcció contrària al voltant de les 03.30 hores. El presumpte autor dels fets eixia d’un pub, on havia tingut una baralla i havia rebut una agressió.

Quan una desena de persones travessaven el carrer València el conductor va atropellar a la parella, i posteriorment, va col·lidir contra un pont, caient el vehicle uns metres més endavant al riu.

L’Ajuntament de Canals ha decretat tres dies de dol després del “fatídic succés” que “s’ha cobrat dos vides innocents”, segons ha publicat en les xarxes socials.

El detingut d’uns 50 anys ha sigut posat a la disposició del jutjat de Xàtiva una vegada han finalitzat les diligències policials.

El detingut ha arribat al voltant de les 17.25 hores als jutjats, fins on ha sigut traslladat en un cotxe de la Guàrdia Civil, emmanillat i amb màscara, i on era esperat a la porta per amics i familiars dels morts.

El municipi valencià homenatjarà aquest dimarts a les dos víctimes mortals de l’atropellament, que seran repatriats a Hondures, el seu lloc d’origen. L’home mort deixa òrfena a una bebé de huit mesos que ara es quedarà amb la seua mare.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.