Tres dies de dol a Canals per l’atropellament mortal d’una parella

Una dona i un home de 30 i 31 anys van morir ahir a Canals després de patir un atropellament per un cotxe a l’altura del carrer de València del municipi.

El conductor, que estava embriac i drogat, hauria envaït la via en direcció contrària al voltant de les 03.30 hores. El presumpte autor dels fets eixia d’un pub, on havia tingut una baralla i havia rebut una agressió.

Quan una desena de persones travessaven el carrer València el conductor va atropellar a la parella, i posteriorment, va col·lidir contra un pont, caient el vehicle uns metres més endavant al riu.

L’Ajuntament de Canals ha decretat tres dies de dol després del “fatídic succés” que “s’ha cobrat dos vides innocents”, segons ha publicat en les xarxes socials.

El detingut d’uns 50 anys ha sigut posat a la disposició del jutjat de Xàtiva una vegada han finalitzat les diligències policials.

El detingut ha arribat al voltant de les 17.25 hores als jutjats, fins on ha sigut traslladat en un cotxe de la Guàrdia Civil, emmanillat i amb màscara, i on era esperat a la porta per amics i familiars dels morts.

El municipi valencià homenatjarà aquest dimarts a les dos víctimes mortals de l’atropellament, que seran repatriats a Hondures, el seu lloc d’origen. L’home mort deixa òrfena a una bebé de huit mesos que ara es quedarà amb la seua mare.

Últimes notícies

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.

Bernabé assegura que el Govern pressionarà per evitar cotxes al bulevard García Lorca

Pilar Bernabé afirma que el Govern dEspanya influirà perquè el bulevard Federico García Lorca siga un gran parc sense trànsit i critica lactitud de lalcalesa María José Catalá.

València garantirà 218 obres de Sorolla durant fins a 15 anys amb un lloguer de 19,7 milions

El Consell ha autoritzat un contracte d’arrendament amb la Hispanic Society of America que permetrà exhibir de manera estable 218 obres de Joaquín Sorolla a València durant fins a 15 anys.