La resposta de la dona de Santi Millán: ‘Sí, senyors, la gent folla dins i fora de la parella’

El presentador i actor Santi Millán ha sigut víctima aquest diumenge de la filtració a través de les xarxes socials d’un vídeo en el qual apareix mantenint relacions sexuals amb una dona. Un vídeo que s’ha compartit milers de vegades en qüestió d’hores a través de plataformes com Twitter, on no ha tardat més que uns minuts a fer-se Trending Topic amb comentaris de tota mena.

Unes imatges que ja han sigut retirades d’Internet, però que continuen donant molt a parlar. “No pense fer cap comentari. Jo no vull dir com cal enfocar les coses, però la notícia ací és que s’ha comés un delicte”, ha declarat recentment l’afectat en ‘ABC’.

Per part seua, la seua dona, Rosa Olucha, ha publicat diversos missatges en el seu compte d’Instagram després de la publicació del vídeo de Millán amb una altra persona: «A tots els que em pregunteu ‘com estàs» o em dieu coses tipus «ho sent, tens tot el meu suport’, us comente: Bé. Jo estic bé. Hauríeu de preguntar-vos com està ell. Ell és el que ha patit un atac a la seua intimitat, que, per cert, és delicte. La seua intimitat és seua i de ningú més«.

A més, ha afegit: «No heu de sentir pena ni fer costat a ningú. Jo no soc una víctima i ací no hi ha bàndols ni propietats. Ni ell és meu ni jo soc seua. Per als quals no ho sàpien (i ja ho sent), existeixen molts tipus de família. En la nostra, la llibertat, el respecte i la tolerància són els pilars sobre els quals hem construït aquest projecte. Hem caminat molts quilòmetres junts i molts més separats, hem entropessat mil vegades, hem parlat quan ha fet falta, hem canviat el ritme quan ens hem cansat i de moment, ni tan malament«.

Finalment, ha conclòs: «Em dona molta peresa veure que, a hores d’ara, el sexe consentit i privat continue causant escàndols. Sí, senyors, la gent folla! Dins i fora de la parella. I em dona quasi més peresa que quan es fa públic, la majoria s’apiada de les dones amb el clàssic ‘pobreta que no s’assabentava’ o ‘quin imbècil que li ho permetia’. Merda de societat catòlica i patriarcal. Els mitjans convencionals feu fàstic. Parleu d’aquests temes com a ‘escàndols’ quan en realitat hauríeu de parlar de ‘delictes’ o simplement callar«.

Rosa Olucha acaba el seu comunicat deixant clar que ella es troba perfectament: “Espere que els que estaven preocupats per mi, estiguen ara més tranquils. Jo i la meua família, bé. Gràcies”.

Últimes notícies

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.