La resposta de la dona de Santi Millán: ‘Sí, senyors, la gent folla dins i fora de la parella’

El presentador i actor Santi Millán ha sigut víctima aquest diumenge de la filtració a través de les xarxes socials d’un vídeo en el qual apareix mantenint relacions sexuals amb una dona. Un vídeo que s’ha compartit milers de vegades en qüestió d’hores a través de plataformes com Twitter, on no ha tardat més que uns minuts a fer-se Trending Topic amb comentaris de tota mena.

Unes imatges que ja han sigut retirades d’Internet, però que continuen donant molt a parlar. “No pense fer cap comentari. Jo no vull dir com cal enfocar les coses, però la notícia ací és que s’ha comés un delicte”, ha declarat recentment l’afectat en ‘ABC’.

Per part seua, la seua dona, Rosa Olucha, ha publicat diversos missatges en el seu compte d’Instagram després de la publicació del vídeo de Millán amb una altra persona: «A tots els que em pregunteu ‘com estàs» o em dieu coses tipus «ho sent, tens tot el meu suport’, us comente: Bé. Jo estic bé. Hauríeu de preguntar-vos com està ell. Ell és el que ha patit un atac a la seua intimitat, que, per cert, és delicte. La seua intimitat és seua i de ningú més«.

A més, ha afegit: «No heu de sentir pena ni fer costat a ningú. Jo no soc una víctima i ací no hi ha bàndols ni propietats. Ni ell és meu ni jo soc seua. Per als quals no ho sàpien (i ja ho sent), existeixen molts tipus de família. En la nostra, la llibertat, el respecte i la tolerància són els pilars sobre els quals hem construït aquest projecte. Hem caminat molts quilòmetres junts i molts més separats, hem entropessat mil vegades, hem parlat quan ha fet falta, hem canviat el ritme quan ens hem cansat i de moment, ni tan malament«.

Finalment, ha conclòs: «Em dona molta peresa veure que, a hores d’ara, el sexe consentit i privat continue causant escàndols. Sí, senyors, la gent folla! Dins i fora de la parella. I em dona quasi més peresa que quan es fa públic, la majoria s’apiada de les dones amb el clàssic ‘pobreta que no s’assabentava’ o ‘quin imbècil que li ho permetia’. Merda de societat catòlica i patriarcal. Els mitjans convencionals feu fàstic. Parleu d’aquests temes com a ‘escàndols’ quan en realitat hauríeu de parlar de ‘delictes’ o simplement callar«.

Rosa Olucha acaba el seu comunicat deixant clar que ella es troba perfectament: “Espere que els que estaven preocupats per mi, estiguen ara més tranquils. Jo i la meua família, bé. Gràcies”.

Últimes notícies

56,4 milions per a recuperar les conques del Túria, Magre, Poyo i Picassent afectades per la dana

El Consell ha autoritzat una inversió de 56,4 milions en 48 mesos per a renaturalitzar les conques del Túria, Magre, Poyo i Picassent afectades per la dana. Els treballs arribaran a 52 municipis valencians i se centraran en previndre danys futurs i millorar la biodiversitat.

Alicant activa un ampli dispositiu de seguretat pel pròxim eclipsi solar

L’Ajuntament d’Alacant ha organitzat un operatiu especial de seguretat als principals punts d’observació de la ciutat per l’eclipsi solar del 12 d’agost, que arribarà a tapar el 99,14 % del sol. El dispositiu es reforçarà en castells i miradors, i inclou recomanacions per a una observació segura.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats, de 21 a 44 anys, estan investigats per pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública i altres càrrecs.

Sagunt a Escena programa ‘Original Greek’ i la proposta participativa ‘Bailarina a la carta’

El festival Sagunt a Escena acollirà este dijous 6 d’agost la comèdia ‘Original Greek’ i l’espectacle participatiu de dansa ‘Bailarina a la carta’ a Sagunt.

El Levante es mesura al Vila-real en el amistós més exigent de l’estiu

El Levante visitarà este dimecres la ciutat esportiva del Vila-real per disputar el seu amistós més exigent de l’estiu, l’únic davant un rival de Primera i penúltim test abans de LaLiga EA Sports.

Luis Rioja es perd l’entrenament del València i Foulquier ja treballa amb el grup

Luis Rioja no s’ha entrenat este dimarts a Paterna per unes molèsties i és baixa per al Trofeu Taronja, mentres que Foulquier ha completat per primera vegada una part de la sessió amb el grup.

Disset detinguts i 36 delictes al festival Arenal Sound de Borriana

La Guàrdia Civil ha detingut disset persones i ha comptabilitzat 36 delictes durant el festival Arenal Sound de Borriana, celebrat del 30 de juliol al 2 d’agost, a més de 70 denúncies administratives.

El Villarreal estrena la plantilla al complet en un amistós contra el Levante

El Villarreal CF rep este dimecres el Levante en la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza, en el penúltim amistós de pretemporada, amb tota la plantilla ja disponible.
FILMOTECA D'ESTIU