La resposta de la dona de Santi Millán: ‘Sí, senyors, la gent folla dins i fora de la parella’

El presentador i actor Santi Millán ha sigut víctima aquest diumenge de la filtració a través de les xarxes socials d’un vídeo en el qual apareix mantenint relacions sexuals amb una dona. Un vídeo que s’ha compartit milers de vegades en qüestió d’hores a través de plataformes com Twitter, on no ha tardat més que uns minuts a fer-se Trending Topic amb comentaris de tota mena.

Unes imatges que ja han sigut retirades d’Internet, però que continuen donant molt a parlar. “No pense fer cap comentari. Jo no vull dir com cal enfocar les coses, però la notícia ací és que s’ha comés un delicte”, ha declarat recentment l’afectat en ‘ABC’.

Per part seua, la seua dona, Rosa Olucha, ha publicat diversos missatges en el seu compte d’Instagram després de la publicació del vídeo de Millán amb una altra persona: «A tots els que em pregunteu ‘com estàs» o em dieu coses tipus «ho sent, tens tot el meu suport’, us comente: Bé. Jo estic bé. Hauríeu de preguntar-vos com està ell. Ell és el que ha patit un atac a la seua intimitat, que, per cert, és delicte. La seua intimitat és seua i de ningú més«.

A més, ha afegit: «No heu de sentir pena ni fer costat a ningú. Jo no soc una víctima i ací no hi ha bàndols ni propietats. Ni ell és meu ni jo soc seua. Per als quals no ho sàpien (i ja ho sent), existeixen molts tipus de família. En la nostra, la llibertat, el respecte i la tolerància són els pilars sobre els quals hem construït aquest projecte. Hem caminat molts quilòmetres junts i molts més separats, hem entropessat mil vegades, hem parlat quan ha fet falta, hem canviat el ritme quan ens hem cansat i de moment, ni tan malament«.

Finalment, ha conclòs: «Em dona molta peresa veure que, a hores d’ara, el sexe consentit i privat continue causant escàndols. Sí, senyors, la gent folla! Dins i fora de la parella. I em dona quasi més peresa que quan es fa públic, la majoria s’apiada de les dones amb el clàssic ‘pobreta que no s’assabentava’ o ‘quin imbècil que li ho permetia’. Merda de societat catòlica i patriarcal. Els mitjans convencionals feu fàstic. Parleu d’aquests temes com a ‘escàndols’ quan en realitat hauríeu de parlar de ‘delictes’ o simplement callar«.

Rosa Olucha acaba el seu comunicat deixant clar que ella es troba perfectament: “Espere que els que estaven preocupats per mi, estiguen ara més tranquils. Jo i la meua família, bé. Gràcies”.

Últimes notícies

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.

Cel buidat i temps estable en la Comunitat Valenciana abans de la calor del divendres

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels poc nuvolosos o buidats i temperatures sense grans canvis abans de l'augment tèrmic previst per al divendres, quan s'esperen màximes significativament altes en el prelitoral.

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.