La resposta de la dona de Santi Millán: ‘Sí, senyors, la gent folla dins i fora de la parella’

El presentador i actor Santi Millán ha sigut víctima aquest diumenge de la filtració a través de les xarxes socials d’un vídeo en el qual apareix mantenint relacions sexuals amb una dona. Un vídeo que s’ha compartit milers de vegades en qüestió d’hores a través de plataformes com Twitter, on no ha tardat més que uns minuts a fer-se Trending Topic amb comentaris de tota mena.

Unes imatges que ja han sigut retirades d’Internet, però que continuen donant molt a parlar. “No pense fer cap comentari. Jo no vull dir com cal enfocar les coses, però la notícia ací és que s’ha comés un delicte”, ha declarat recentment l’afectat en ‘ABC’.

Per part seua, la seua dona, Rosa Olucha, ha publicat diversos missatges en el seu compte d’Instagram després de la publicació del vídeo de Millán amb una altra persona: “A tots els que em pregunteu ‘com estàs” o em dieu coses tipus “ho sent, tens tot el meu suport’, us comente: Bé. Jo estic bé. Hauríeu de preguntar-vos com està ell. Ell és el que ha patit un atac a la seua intimitat, que, per cert, és delicte. La seua intimitat és seua i de ningú més“.

A més, ha afegit: “No heu de sentir pena ni fer costat a ningú. Jo no soc una víctima i ací no hi ha bàndols ni propietats. Ni ell és meu ni jo soc seua. Per als quals no ho sàpien (i ja ho sent), existeixen molts tipus de família. En la nostra, la llibertat, el respecte i la tolerància són els pilars sobre els quals hem construït aquest projecte. Hem caminat molts quilòmetres junts i molts més separats, hem entropessat mil vegades, hem parlat quan ha fet falta, hem canviat el ritme quan ens hem cansat i de moment, ni tan malament“.

Finalment, ha conclòs: “Em dona molta peresa veure que, a hores d’ara, el sexe consentit i privat continue causant escàndols. Sí, senyors, la gent folla! Dins i fora de la parella. I em dona quasi més peresa que quan es fa públic, la majoria s’apiada de les dones amb el clàssic ‘pobreta que no s’assabentava’ o ‘quin imbècil que li ho permetia’. Merda de societat catòlica i patriarcal. Els mitjans convencionals feu fàstic. Parleu d’aquests temes com a ‘escàndols’ quan en realitat hauríeu de parlar de ‘delictes’ o simplement callar“.

Rosa Olucha acaba el seu comunicat deixant clar que ella es troba perfectament: “Espere que els que estaven preocupats per mi, estiguen ara més tranquils. Jo i la meua família, bé. Gràcies”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.