La resposta de la dona de Santi Millán: ‘Sí, senyors, la gent folla dins i fora de la parella’

El presentador i actor Santi Millán ha sigut víctima aquest diumenge de la filtració a través de les xarxes socials d’un vídeo en el qual apareix mantenint relacions sexuals amb una dona. Un vídeo que s’ha compartit milers de vegades en qüestió d’hores a través de plataformes com Twitter, on no ha tardat més que uns minuts a fer-se Trending Topic amb comentaris de tota mena.

Unes imatges que ja han sigut retirades d’Internet, però que continuen donant molt a parlar. “No pense fer cap comentari. Jo no vull dir com cal enfocar les coses, però la notícia ací és que s’ha comés un delicte”, ha declarat recentment l’afectat en ‘ABC’.

Per part seua, la seua dona, Rosa Olucha, ha publicat diversos missatges en el seu compte d’Instagram després de la publicació del vídeo de Millán amb una altra persona: «A tots els que em pregunteu ‘com estàs» o em dieu coses tipus «ho sent, tens tot el meu suport’, us comente: Bé. Jo estic bé. Hauríeu de preguntar-vos com està ell. Ell és el que ha patit un atac a la seua intimitat, que, per cert, és delicte. La seua intimitat és seua i de ningú més«.

A més, ha afegit: «No heu de sentir pena ni fer costat a ningú. Jo no soc una víctima i ací no hi ha bàndols ni propietats. Ni ell és meu ni jo soc seua. Per als quals no ho sàpien (i ja ho sent), existeixen molts tipus de família. En la nostra, la llibertat, el respecte i la tolerància són els pilars sobre els quals hem construït aquest projecte. Hem caminat molts quilòmetres junts i molts més separats, hem entropessat mil vegades, hem parlat quan ha fet falta, hem canviat el ritme quan ens hem cansat i de moment, ni tan malament«.

Finalment, ha conclòs: «Em dona molta peresa veure que, a hores d’ara, el sexe consentit i privat continue causant escàndols. Sí, senyors, la gent folla! Dins i fora de la parella. I em dona quasi més peresa que quan es fa públic, la majoria s’apiada de les dones amb el clàssic ‘pobreta que no s’assabentava’ o ‘quin imbècil que li ho permetia’. Merda de societat catòlica i patriarcal. Els mitjans convencionals feu fàstic. Parleu d’aquests temes com a ‘escàndols’ quan en realitat hauríeu de parlar de ‘delictes’ o simplement callar«.

Rosa Olucha acaba el seu comunicat deixant clar que ella es troba perfectament: “Espere que els que estaven preocupats per mi, estiguen ara més tranquils. Jo i la meua família, bé. Gràcies”.

Últimes notícies

A presó dos fugitius alemanys buscats per tràfic internacional de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a Tenerife i Cartagena dos fugitius alemanys que lideraven una xarxa de tràfic internacional de drogues. Tots dos han ingressat a presó per orde de l’Audiència Nacional mentre esperen la seua extradició a Alemanya.

Els equips terrestres continuen lluitant contra l’incendi forestal de Segorbe

Els serveis d’extinció continuen treballant per controlar i apagar l’incendi forestal de Segorbe, estabilitzat després de cremar 630 hectàrees a la Serra Calderona. La major part de la superfície afectada és del terme de Segorbe, però també hi ha danys importants a Gàtova.

Setmana d’inici amb ruixats a València i sud de Castelló i oratge més calorós

La setmana ha començat en la Comunitat Valenciana amb núvols i ruixats forts a València i el sud de Castelló, mentres les temperatures màximes es mantindran o pujaran lleugerament.

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.