Dotze detinguts a València després d’irrompre de manera violenta en una penya de futbol

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a 12 persones com a presumptes autores d’un delicte d’odi, danys i robatori amb violència, després d’irrompre de manera violenta en la seu d’una penya de futbol portant ganivets, martells i pals.

A més, els sospitosos haurien proferit insults i amenaces de mort als aficionats i en un moment donat, també haurien sostret begudes alcohòliques de la seu.

Els fets van tindre lloc el passat 31 d’octubre, després de la trobada de futbol celebrat entre el Levante U.D. i el Sporting de Gijón.

Pel que sembla un grup, d’entre 12 i 15 persones, haurien irromput de manera violenta, armats amb ganivets i martells, entre altres efectes, en la seu d’una penya de futbol.

Presumptament, els sospitosos haurien proferit insults i amenaces de mort als aficionats que es trobaven en el local, entre ells un menor de deu anys, mentre causaven destrosses en el mateix per un valor de més de dos mil euros. A més, en un moment donat, de manera intimidatòria van sostraure de la seu nombroses llandes de begudes i botelles d’alcohol.

Gràcies a la ràpida actuació dels investigadors, l’endemà, van detindre a sis persones, entre les quals es trobaven dos menors d’edat. Després d’aquestes detencions, van continuar les perquisicions i finalment es va aconseguir identificar a altres sospitosos implicats en els fets. Els responsables han sigut detinguts com a presumptes autors dels delictes d’odi, danys i robatori amb violència i han passat a disposició judicial.

Grups ultres

La ràpida actuació policial ha permés identificar a diversos components de grups ultres violents en l’esport que aprofiten les trobades de futbol, per portar terme actes de desordres públics i agressions contra altres col·lectius.

Últimes notícies

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.