9.2 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Dotze detinguts a València després d’irrompre de manera violenta en una penya de futbol

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a 12 persones com a presumptes autores d’un delicte d’odi, danys i robatori amb violència, després d’irrompre de manera violenta en la seu d’una penya de futbol portant ganivets, martells i pals.

A més, els sospitosos haurien proferit insults i amenaces de mort als aficionats i en un moment donat, també haurien sostret begudes alcohòliques de la seu.

Els fets van tindre lloc el passat 31 d’octubre, després de la trobada de futbol celebrat entre el Levante U.D. i el Sporting de Gijón.

Pel que sembla un grup, d’entre 12 i 15 persones, haurien irromput de manera violenta, armats amb ganivets i martells, entre altres efectes, en la seu d’una penya de futbol.

Presumptament, els sospitosos haurien proferit insults i amenaces de mort als aficionats que es trobaven en el local, entre ells un menor de deu anys, mentre causaven destrosses en el mateix per un valor de més de dos mil euros. A més, en un moment donat, de manera intimidatòria van sostraure de la seu nombroses llandes de begudes i botelles d’alcohol.

Gràcies a la ràpida actuació dels investigadors, l’endemà, van detindre a sis persones, entre les quals es trobaven dos menors d’edat. Després d’aquestes detencions, van continuar les perquisicions i finalment es va aconseguir identificar a altres sospitosos implicats en els fets. Els responsables han sigut detinguts com a presumptes autors dels delictes d’odi, danys i robatori amb violència i han passat a disposició judicial.

Grups ultres

La ràpida actuació policial ha permés identificar a diversos components de grups ultres violents en l’esport que aprofiten les trobades de futbol, per portar terme actes de desordres públics i agressions contra altres col·lectius.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.