Dotze detinguts a València després d’irrompre de manera violenta en una penya de futbol

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a 12 persones com a presumptes autores d’un delicte d’odi, danys i robatori amb violència, després d’irrompre de manera violenta en la seu d’una penya de futbol portant ganivets, martells i pals.

A més, els sospitosos haurien proferit insults i amenaces de mort als aficionats i en un moment donat, també haurien sostret begudes alcohòliques de la seu.

Els fets van tindre lloc el passat 31 d’octubre, després de la trobada de futbol celebrat entre el Levante U.D. i el Sporting de Gijón.

Pel que sembla un grup, d’entre 12 i 15 persones, haurien irromput de manera violenta, armats amb ganivets i martells, entre altres efectes, en la seu d’una penya de futbol.

Presumptament, els sospitosos haurien proferit insults i amenaces de mort als aficionats que es trobaven en el local, entre ells un menor de deu anys, mentre causaven destrosses en el mateix per un valor de més de dos mil euros. A més, en un moment donat, de manera intimidatòria van sostraure de la seu nombroses llandes de begudes i botelles d’alcohol.

Gràcies a la ràpida actuació dels investigadors, l’endemà, van detindre a sis persones, entre les quals es trobaven dos menors d’edat. Després d’aquestes detencions, van continuar les perquisicions i finalment es va aconseguir identificar a altres sospitosos implicats en els fets. Els responsables han sigut detinguts com a presumptes autors dels delictes d’odi, danys i robatori amb violència i han passat a disposició judicial.

Grups ultres

La ràpida actuació policial ha permés identificar a diversos components de grups ultres violents en l’esport que aprofiten les trobades de futbol, per portar terme actes de desordres públics i agressions contra altres col·lectius.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges en zones de València i Castelló

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora en gran part de la província de València i a l’interior sud de Castelló, amb possibles tempestes amb calamarsa. La resta de zones de València i Castelló es mantenen en avís groc per aiguats menys intensos.

Poca visibilitat i aire degradat per fum a la zona de l’incendi de Tuéjar

Aemet alerta que les inversions tèrmiques poden confinar el fum de l’incendi de Tuéjar a prop del sòl durant diverses hores, amb visibilitat reduïda i pitjor qualitat de l’aire.

Vesprada de ruixats i tronades molt fortes a València i sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes de vent molt intenses. Les temperatures màximes baixaran de forma notable i el cel s’ennuvolarà a partir de migdia.

Una nit en vela a Tuéjar per un incendi que arrasa mil hectàrees a l’Alt Túria

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar ha cremat unes 1.000 hectàrees en la reserva de la biosfera de l’Alt Túria, encara actiu però sense risc per als veïns. L’alcalde reclama més inversió en prevenció i gestió forestal.

Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes molt fortes de vent.

Més de 700 efectius combaten l’incendi forestal de Tuéjar amb 11 mitjans aeris i la UME

L’incendi declarat a Tuéjar ha calcinat ja 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar unes 25 persones, mentres 11 mitjans aeris i la UME reforcen hui l’extinció.

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.