El Festival de Cinema de Merda de Sueca homenatja les pel·lícules de monstres japonesos en el seu cartell

VALÈNCIA, 30 (EUROPA PRESS)

El Festival Internacional de Cinema de Merda de Sueca –CIM Sueca– ha donat a conèixer la seua imatge per a l’edició del 2024, un cartell obra dels artistes multidisciplinaris Teresa Llàcer Viel i Héctor Ferrández Motos que ret homenatge a les Kaiju-tener, les pel·lícules de monstres japonesos.

L’obra representa un cranc mutant de la Gola del Mareny –l’animal nacional del Mareny de Barraquetes– atacant a una desprevinguda banyista a la Platja del Rei o a Bega de Mar (el lloc exacte no és clar). No falta tampoc la referència als alienígenes que tots els anys visiten les costes suecanas, explica amb humor, com és habitual, l’organització del certamen en un comunicat.

El CIM ha revelat també el que serà el seu leit motiv d’enguany: «Em cague en la puta mare quina figa mes regran», un «rotund i descriptiu lema amb el qual el festival vol homenatjar a totes les mares valencianes que, pel motiu que fora, tinguen una vagina de grandària no normativa, amb el que es volen reivindicar els cossos reals en este món d’aparences, retocs i filtres».

L’edició d’enguany serà la que complix onze d’este festival suecà dedicat al cinema de sèrie B, trash, gore, underground i en general qualsevol parida feta malament i sense pressupost.

L’organització ha avançat «un nou rècord de participació, amb prop de 4.000 obres participants i un centenar d’audiovisuals seleccionats de diferents nacionalitats, entre els quals hi haurà una dotzena de llargmetratges amb estrenes internacionals».

El festival d’enguany comptarà amb cinc dies de projeccions, del 25 al 29 de setembre, que es podran «gaudir i patir a parts iguals» al Centre Municipal Bernat i Baldoví (antic Cinema Lido) de la localitat valenciana.

Una altra novetat d’enguany és que el festival allotjarà i allotjarà dos capítols del podcast ‘Xusma Deluxe’. Finalment, avancen que es retrà homenatge al productor i director de cinema de culte Roger Corman.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU