El Festival de Cinema de Merda de Sueca homenatja les pel·lícules de monstres japonesos en el seu cartell

Ejemplo de shortcode con estilo
El Festival Internacional de Cinema de Merda de Sueca ha presentat el seu cartell per a 2024, creat per Teresa Llàcer Viel i Héctor Ferrández Motos, homenatjant les pel·lícules de monstres japonesos. El cartell mostra un cranc mutant de la Gola del Mareny atacant una banyista.

VALÈNCIA, 30 (EUROPA PRESS)

El Festival Internacional de Cinema de Merda de Sueca –CIM Sueca– ha donat a conèixer la seua imatge per a l’edició del 2024, un cartell obra dels artistes multidisciplinaris Teresa Llàcer Viel i Héctor Ferrández Motos que ret homenatge a les Kaiju-tener, les pel·lícules de monstres japonesos.

L’obra representa un cranc mutant de la Gola del Mareny –l’animal nacional del Mareny de Barraquetes– atacant a una desprevinguda banyista a la Platja del Rei o a Bega de Mar (el lloc exacte no és clar). No falta tampoc la referència als alienígenes que tots els anys visiten les costes suecanas, explica amb humor, com és habitual, l’organització del certamen en un comunicat.

El CIM ha revelat també el que serà el seu leit motiv d’enguany: «Em cague en la puta mare quina figa mes regran», un «rotund i descriptiu lema amb el qual el festival vol homenatjar a totes les mares valencianes que, pel motiu que fora, tinguen una vagina de grandària no normativa, amb el que es volen reivindicar els cossos reals en este món d’aparences, retocs i filtres».

L’edició d’enguany serà la que complix onze d’este festival suecà dedicat al cinema de sèrie B, trash, gore, underground i en general qualsevol parida feta malament i sense pressupost.

L’organització ha avançat «un nou rècord de participació, amb prop de 4.000 obres participants i un centenar d’audiovisuals seleccionats de diferents nacionalitats, entre els quals hi haurà una dotzena de llargmetratges amb estrenes internacionals».

El festival d’enguany comptarà amb cinc dies de projeccions, del 25 al 29 de setembre, que es podran «gaudir i patir a parts iguals» al Centre Municipal Bernat i Baldoví (antic Cinema Lido) de la localitat valenciana.

Una altra novetat d’enguany és que el festival allotjarà i allotjarà dos capítols del podcast ‘Xusma Deluxe’. Finalment, avancen que es retrà homenatge al productor i director de cinema de culte Roger Corman.

Últimes notícies

Sagredo encapçala la candidatura conjunta al Senat per València

PSPV-PSOE, Compromís i Esquerra Unida concorren junts al Senat el 29 de novembre. Juan Antonio Sagredo encapçala la llista per València, amb Isaura Navarro i Jordi Mayor.

AVAMET ha ayudat a seguir les pluges extremes de la dana Adam

La xarxa de 900 estacions d’AVAMET ha permés seguir les pluges de la dana Adam, amb registres de fins a 720 litres per metre quadrat en 24 hores.

Cada persona gasta 351 euros anuals en roba i calçat

Les persones a Espanya gasten uns 351 euros anuals en roba i calçat i compren una mitjana d’onze articles. La compra en línia i de segona mà guanya pes.

Alliberen 22 dones d’una xarxa de tràfic amb ramificacions a València i Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut 19 persones i ha alliberat 22 dones d’una xarxa de tràfic sexual assentada a Sevilla, amb registres a Alzira i Peníscola.

Tarancón espera omplir el camp davant el Llevant en la Copa del Rei

Tarancón afronta amb expectació la visita del Llevant, dimecres a les 19.00 hores, en una eliminatòria de la Copa del Rei. L’entrenador Jorge Cañete espera un Municipal ple i confia a competir per la sorpresa.

Nacho Pérez ja és el golejador més jove del Llevant en Primera

Nacho Pérez ha fet història amb el Llevant en marcar en Primera amb 18 anys, un mes i 24 dies. El seu gol ha arribat en la derrota per 2-1 davant la Real Sociedad.

Cinc columnes de tractors protestaran a Madrid este dimecres

Cinc columnes de tractors entraran a Madrid este dimecres en una protesta convocada per Asaja, COAG i Unión de Uniones. Les organitzacions reclamen mesures davant dels costos i canvis en la política agrària.

La causa de la dana acumula 71 tomos y 690 declaraciones

La investigación judicial por la gestión de la dana de 2024 reúne 71 tomos, 646 resoluciones y 690 declaraciones. La instrucción está prorrogada hasta abril de 2027.