11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

El Festival de Cinema de Merda de Sueca homenatja les pel·lícules de monstres japonesos en el seu cartell

VALÈNCIA, 30 (EUROPA PRESS)

El Festival Internacional de Cinema de Merda de Sueca –CIM Sueca– ha donat a conèixer la seua imatge per a l’edició del 2024, un cartell obra dels artistes multidisciplinaris Teresa Llàcer Viel i Héctor Ferrández Motos que ret homenatge a les Kaiju-tener, les pel·lícules de monstres japonesos.

L’obra representa un cranc mutant de la Gola del Mareny –l’animal nacional del Mareny de Barraquetes– atacant a una desprevinguda banyista a la Platja del Rei o a Bega de Mar (el lloc exacte no és clar). No falta tampoc la referència als alienígenes que tots els anys visiten les costes suecanas, explica amb humor, com és habitual, l’organització del certamen en un comunicat.

El CIM ha revelat també el que serà el seu leit motiv d’enguany: “Em cague en la puta mare quina figa mes regran”, un “rotund i descriptiu lema amb el qual el festival vol homenatjar a totes les mares valencianes que, pel motiu que fora, tinguen una vagina de grandària no normativa, amb el que es volen reivindicar els cossos reals en este món d’aparences, retocs i filtres”.

L’edició d’enguany serà la que complix onze d’este festival suecà dedicat al cinema de sèrie B, trash, gore, underground i en general qualsevol parida feta malament i sense pressupost.

L’organització ha avançat “un nou rècord de participació, amb prop de 4.000 obres participants i un centenar d’audiovisuals seleccionats de diferents nacionalitats, entre els quals hi haurà una dotzena de llargmetratges amb estrenes internacionals”.

El festival d’enguany comptarà amb cinc dies de projeccions, del 25 al 29 de setembre, que es podran “gaudir i patir a parts iguals” al Centre Municipal Bernat i Baldoví (antic Cinema Lido) de la localitat valenciana.

Una altra novetat d’enguany és que el festival allotjarà i allotjarà dos capítols del podcast ‘Xusma Deluxe’. Finalment, avancen que es retrà homenatge al productor i director de cinema de culte Roger Corman.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.