El Festival de Cinema de Merda de Sueca homenatja les pel·lícules de monstres japonesos en el seu cartell

VALÈNCIA, 30 (EUROPA PRESS)

El Festival Internacional de Cinema de Merda de Sueca –CIM Sueca– ha donat a conèixer la seua imatge per a l’edició del 2024, un cartell obra dels artistes multidisciplinaris Teresa Llàcer Viel i Héctor Ferrández Motos que ret homenatge a les Kaiju-tener, les pel·lícules de monstres japonesos.

L’obra representa un cranc mutant de la Gola del Mareny –l’animal nacional del Mareny de Barraquetes– atacant a una desprevinguda banyista a la Platja del Rei o a Bega de Mar (el lloc exacte no és clar). No falta tampoc la referència als alienígenes que tots els anys visiten les costes suecanas, explica amb humor, com és habitual, l’organització del certamen en un comunicat.

El CIM ha revelat també el que serà el seu leit motiv d’enguany: «Em cague en la puta mare quina figa mes regran», un «rotund i descriptiu lema amb el qual el festival vol homenatjar a totes les mares valencianes que, pel motiu que fora, tinguen una vagina de grandària no normativa, amb el que es volen reivindicar els cossos reals en este món d’aparences, retocs i filtres».

L’edició d’enguany serà la que complix onze d’este festival suecà dedicat al cinema de sèrie B, trash, gore, underground i en general qualsevol parida feta malament i sense pressupost.

L’organització ha avançat «un nou rècord de participació, amb prop de 4.000 obres participants i un centenar d’audiovisuals seleccionats de diferents nacionalitats, entre els quals hi haurà una dotzena de llargmetratges amb estrenes internacionals».

El festival d’enguany comptarà amb cinc dies de projeccions, del 25 al 29 de setembre, que es podran «gaudir i patir a parts iguals» al Centre Municipal Bernat i Baldoví (antic Cinema Lido) de la localitat valenciana.

Una altra novetat d’enguany és que el festival allotjarà i allotjarà dos capítols del podcast ‘Xusma Deluxe’. Finalment, avancen que es retrà homenatge al productor i director de cinema de culte Roger Corman.

Últimes notícies

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.