11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

El Festival de Cinema de Merda de Sueca homenatja les pel·lícules de monstres japonesos en el seu cartell

VALÈNCIA, 30 (EUROPA PRESS)

El Festival Internacional de Cinema de Merda de Sueca –CIM Sueca– ha donat a conèixer la seua imatge per a l’edició del 2024, un cartell obra dels artistes multidisciplinaris Teresa Llàcer Viel i Héctor Ferrández Motos que ret homenatge a les Kaiju-tener, les pel·lícules de monstres japonesos.

L’obra representa un cranc mutant de la Gola del Mareny –l’animal nacional del Mareny de Barraquetes– atacant a una desprevinguda banyista a la Platja del Rei o a Bega de Mar (el lloc exacte no és clar). No falta tampoc la referència als alienígenes que tots els anys visiten les costes suecanas, explica amb humor, com és habitual, l’organització del certamen en un comunicat.

El CIM ha revelat també el que serà el seu leit motiv d’enguany: “Em cague en la puta mare quina figa mes regran”, un “rotund i descriptiu lema amb el qual el festival vol homenatjar a totes les mares valencianes que, pel motiu que fora, tinguen una vagina de grandària no normativa, amb el que es volen reivindicar els cossos reals en este món d’aparences, retocs i filtres”.

L’edició d’enguany serà la que complix onze d’este festival suecà dedicat al cinema de sèrie B, trash, gore, underground i en general qualsevol parida feta malament i sense pressupost.

L’organització ha avançat “un nou rècord de participació, amb prop de 4.000 obres participants i un centenar d’audiovisuals seleccionats de diferents nacionalitats, entre els quals hi haurà una dotzena de llargmetratges amb estrenes internacionals”.

El festival d’enguany comptarà amb cinc dies de projeccions, del 25 al 29 de setembre, que es podran “gaudir i patir a parts iguals” al Centre Municipal Bernat i Baldoví (antic Cinema Lido) de la localitat valenciana.

Una altra novetat d’enguany és que el festival allotjarà i allotjarà dos capítols del podcast ‘Xusma Deluxe’. Finalment, avancen que es retrà homenatge al productor i director de cinema de culte Roger Corman.

Últimes notícies

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.