9.5 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

El PSOE continua liderant les enquestes amb un suport del 34,5%

El PSOE manté el lideratge amb un augment en les enquestes del CIS

En l’últim Baròmetre d’Opinió del Centre d’Investigacions Sociològiques (CIS), el PSOE ha augmentat el seu suport electoral fins al 34,5%, la qual cosa representa un punt més que el mes anterior. Aquesta alta xifra consolida el partit com a líder en el panorama polític actual, amb un avantatge de 5,3 punts davant del Partit Popular (PP), que ha obtingut una estimació del 29,2%.

Després d’un període difícil, el PP ha sigut capaç de recuperar-se lleugerament, però encara es troba per darrere del PSOE. D’altra banda, Vox ha perdut terreny, baixant fins al 11,7% i situant-se en una tercera posició, mentre que Sumar i Podem presenten resultats més modestos, amb un 7,6% i un 3,8% respectivament.

Aquesta tendència de creixement del PSOE és un reflex de la seua capacitat per connectar amb els votants i la resposta del públic davant les polítiques implementades durant la seua gestió. Ara més que mai, la situació política a Espanya continua sent dinàmica, amb un escenari electoral que s’acosta i que podria modificar les actuals alineacions de poder al país.

Encara que el PSOE lidera ara, és important que els seus membres continuen treballant i centrant-se en les necessitats dels ciutadans per mantenir aquest avantatge en el temps. La competència, especialment entre els partits de dreta, podria resultar en canvis significatius en les pròximes setmanes.

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.