El PSOE continua liderant les enquestes amb un suport del 34,5%

El PSOE manté el lideratge amb un augment en les enquestes del CIS

En l’últim Baròmetre d’Opinió del Centre d’Investigacions Sociològiques (CIS), el PSOE ha augmentat el seu suport electoral fins al 34,5%, la qual cosa representa un punt més que el mes anterior. Aquesta alta xifra consolida el partit com a líder en el panorama polític actual, amb un avantatge de 5,3 punts davant del Partit Popular (PP), que ha obtingut una estimació del 29,2%.

Després d’un període difícil, el PP ha sigut capaç de recuperar-se lleugerament, però encara es troba per darrere del PSOE. D’altra banda, Vox ha perdut terreny, baixant fins al 11,7% i situant-se en una tercera posició, mentre que Sumar i Podem presenten resultats més modestos, amb un 7,6% i un 3,8% respectivament.

Aquesta tendència de creixement del PSOE és un reflex de la seua capacitat per connectar amb els votants i la resposta del públic davant les polítiques implementades durant la seua gestió. Ara més que mai, la situació política a Espanya continua sent dinàmica, amb un escenari electoral que s’acosta i que podria modificar les actuals alineacions de poder al país.

Encara que el PSOE lidera ara, és important que els seus membres continuen treballant i centrant-se en les necessitats dels ciutadans per mantenir aquest avantatge en el temps. La competència, especialment entre els partits de dreta, podria resultar en canvis significatius en les pròximes setmanes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.