El PSOE continua liderant les enquestes amb un suport del 34,5%

El PSOE manté el lideratge amb un augment en les enquestes del CIS

En l’últim Baròmetre d’Opinió del Centre d’Investigacions Sociològiques (CIS), el PSOE ha augmentat el seu suport electoral fins al 34,5%, la qual cosa representa un punt més que el mes anterior. Aquesta alta xifra consolida el partit com a líder en el panorama polític actual, amb un avantatge de 5,3 punts davant del Partit Popular (PP), que ha obtingut una estimació del 29,2%.

Després d’un període difícil, el PP ha sigut capaç de recuperar-se lleugerament, però encara es troba per darrere del PSOE. D’altra banda, Vox ha perdut terreny, baixant fins al 11,7% i situant-se en una tercera posició, mentre que Sumar i Podem presenten resultats més modestos, amb un 7,6% i un 3,8% respectivament.

Aquesta tendència de creixement del PSOE és un reflex de la seua capacitat per connectar amb els votants i la resposta del públic davant les polítiques implementades durant la seua gestió. Ara més que mai, la situació política a Espanya continua sent dinàmica, amb un escenari electoral que s’acosta i que podria modificar les actuals alineacions de poder al país.

Encara que el PSOE lidera ara, és important que els seus membres continuen treballant i centrant-se en les necessitats dels ciutadans per mantenir aquest avantatge en el temps. La competència, especialment entre els partits de dreta, podria resultar en canvis significatius en les pròximes setmanes.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.