11.2 C
València
Dimarts, 6 gener, 2026

Emergències avisa d’un descens notable de les temperatures des del diumenge amb -4º a l’interior i 0º al litoral

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha anunciat que a partir del pròxim diumenge, 12 de gener, s’espera una baixada notable de les temperatures a la Comunitat Valenciana a causa de l’entrada d’una massa d’aire molt freda del nord procedent de latituds molt altes, amb un important descens de les temperatures al llarg de la setmana vinent.

Com a conseqüència d’això, es preveu que es registren temperatures baixes tant a l’interior com el litoral de la Comunitat Valenciana, amb valors entorn de -4 graus en punts de l’interior, i d’al voltant de 0 graus en zones del litoral.

Des de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències es recomana als municipis i organismes amb competències en servicis socials i sanitaris que mantinguen la necessària atenció i seguiment de la situació, especialment sobre els grups de risc (persones majors soles, famílies en situació de precarietat, persones amb malalties cròniques), i sobre l’estat de la xarxa viària per la possible presència de plaques de gel.

Últimes notícies

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.

El 6.703, primer premi del Xiquet, repartix sort en 20 municipis valencians

El 6.703 ha aconseguit el primer premi del sorteig de la Loteria del Xiquet, dotat amb 200.000 euros per dècim i dos milions per sèrie. S'ha venut en 20 municipis valencians i en múltiples províncies.

Schareina guanya la tercera etapa de motos del Dakar i s’acosta al líder Sanders

Tosha Schareina es va imposar en la tercera etapa de motos en Alula (422 km) i ja és tercer de la general, a 1.13 de Daniel Sanders i a sis segons de Ricky Brabec.

Els Reis Mags sortegen la borrasca i mantenen les cavalcades en gran part de la Comunitat Valenciana

Malgrat l'alerta groga per fred i nevades, la majoria de cavalcades s'han celebrat amb ajustos i plans B. València i Alcoi han mantingut les seues desfilades amb canvis.

Els Reis Mags sortegen la borrasca i mantenen la màgia en la Comunitat Valenciana

La borrasca Francis ha obligat a moure, adaptar o suspendre desfilades en diferents municipis, però moltes cavalcades s'han mantingut amb plans alternatius i baix alerta groga.