Emergències avisa d’un descens notable de les temperatures des del diumenge amb -4º a l’interior i 0º al litoral

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha anunciat que a partir del pròxim diumenge, 12 de gener, s’espera una baixada notable de les temperatures a la Comunitat Valenciana a causa de l’entrada d’una massa d’aire molt freda del nord procedent de latituds molt altes, amb un important descens de les temperatures al llarg de la setmana vinent.

Com a conseqüència d’això, es preveu que es registren temperatures baixes tant a l’interior com el litoral de la Comunitat Valenciana, amb valors entorn de -4 graus en punts de l’interior, i d’al voltant de 0 graus en zones del litoral.

Des de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències es recomana als municipis i organismes amb competències en servicis socials i sanitaris que mantinguen la necessària atenció i seguiment de la situació, especialment sobre els grups de risc (persones majors soles, famílies en situació de precarietat, persones amb malalties cròniques), i sobre l’estat de la xarxa viària per la possible presència de plaques de gel.

Últimes notícies

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.