Emergències avisa d’un descens notable de les temperatures des del diumenge amb -4º a l’interior i 0º al litoral

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha anunciat que a partir del pròxim diumenge, 12 de gener, s’espera una baixada notable de les temperatures a la Comunitat Valenciana a causa de l’entrada d’una massa d’aire molt freda del nord procedent de latituds molt altes, amb un important descens de les temperatures al llarg de la setmana vinent.

Com a conseqüència d’això, es preveu que es registren temperatures baixes tant a l’interior com el litoral de la Comunitat Valenciana, amb valors entorn de -4 graus en punts de l’interior, i d’al voltant de 0 graus en zones del litoral.

Des de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències es recomana als municipis i organismes amb competències en servicis socials i sanitaris que mantinguen la necessària atenció i seguiment de la situació, especialment sobre els grups de risc (persones majors soles, famílies en situació de precarietat, persones amb malalties cròniques), i sobre l’estat de la xarxa viària per la possible presència de plaques de gel.

Últimes notícies

Dissabte amb ratxes de vent molt forts a Castelló i risc de pluges en el nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes de vent molt forts del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València, amb possibilitat de pluges febles en el litoral nord d'Alacant.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.