Enxampen Victòria Frederica fumant mentre anava en patinet

Imagen de Victoria Federica fumando.

Imatge de Victòria Frederica fumant | Gtres

 

Cada vegadasembla més clar que en els últims temps l’infanta Helena no només pateix pel seu fill gran sinó que Victòria Frederica comença a protagonitzar els seus propis escàndols.  L’última fotografia de la jove que han captat els paparazzis no agradarà res a la seua mare

 

Fins ara, era Froilà el que tenia una imatge de jove conflictiu, de mal estudiant i, un aspecte d’ell que odia la infanta, de fumador. Ara, però, ha estat la germana d’aquesta qui ha estat enxampada fumant mentre circulava en un patinet elèctric. 

 

La xicoteta, que tot just acaba de complir els 18 anys, ha tornat a les classes de segon de batxillerat que realitza a l’institut St. George de Madrid. Dies abans, se l’ha pogut veure molt ben acompanyada protagonitzant la portada d’una coneguda revista.   

 

La jove va demostrar ser molt hàbil amb el patinet 

En les imatges on apareix fumant, la néta dels reis emèrits llueix un estil molt informal. Duu una minifaldilla vaquera, una camiseta i una dessuadora a més d’unes sabatilles esportives. Els periodistes que la van fotografiar expliquen que anava a classe conduint el patinet amb molta habilitat, ja que fumava mentre ho feia

 

I és que sembla que el maneig d’aquest tipus de vehicles és cosa de família. Fa uns anys ja es van captar unes imatges molt curioses de la seuamare en un monopatí. A més, el seu pare Jaime de Marichalar utilitzava freqüentment un patinet elèctric per circular per Madrid després de patir un ictus.  

 

Imagen de la reina Sofía junto a sus nietos Victoria Federica y Froilán.

Imatge de la reina Sofia amb els seus néts Victòria Frederica i Froilà. | Gtres

 

La reina Sofia podria ser la culpable del vici dels germans 

L’afició pel tabac que tenen els dos germans Marichalar la podrien haver heretat de la seua àvia materna, segons ha publicat la revista ‘Vanity Fair’. La reina Sofia és fumadora tot i que són poques les ocasions en les quals se l’ha vist fumat en públic.   

 

La mare de Felip VI sembla que té per costum fer una cigarreta després de dinar i que va començar a fumar «per fer-se la gran davant les amigues». El marit d’aquesta, el rei Joan Carles, també va ser durant molts anys un addicte a la nicotina i encara fuma algun puro esporàdicament. Tots dos podrien haver estat el mal exemple que ha fet que dos dels seus néts hagin adquirit aquest vici tan perjudicial per a la salut. 

 

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.