Enxampen Victòria Frederica fumant mentre anava en patinet

Imagen de Victoria Federica fumando.

Imatge de Victòria Frederica fumant | Gtres

 

Cada vegadasembla més clar que en els últims temps l’infanta Helena no només pateix pel seu fill gran sinó que Victòria Frederica comença a protagonitzar els seus propis escàndols.  L’última fotografia de la jove que han captat els paparazzis no agradarà res a la seua mare

 

Fins ara, era Froilà el que tenia una imatge de jove conflictiu, de mal estudiant i, un aspecte d’ell que odia la infanta, de fumador. Ara, però, ha estat la germana d’aquesta qui ha estat enxampada fumant mentre circulava en un patinet elèctric. 

 

La xicoteta, que tot just acaba de complir els 18 anys, ha tornat a les classes de segon de batxillerat que realitza a l’institut St. George de Madrid. Dies abans, se l’ha pogut veure molt ben acompanyada protagonitzant la portada d’una coneguda revista.   

 

La jove va demostrar ser molt hàbil amb el patinet 

En les imatges on apareix fumant, la néta dels reis emèrits llueix un estil molt informal. Duu una minifaldilla vaquera, una camiseta i una dessuadora a més d’unes sabatilles esportives. Els periodistes que la van fotografiar expliquen que anava a classe conduint el patinet amb molta habilitat, ja que fumava mentre ho feia

 

I és que sembla que el maneig d’aquest tipus de vehicles és cosa de família. Fa uns anys ja es van captar unes imatges molt curioses de la seuamare en un monopatí. A més, el seu pare Jaime de Marichalar utilitzava freqüentment un patinet elèctric per circular per Madrid després de patir un ictus.  

 

Imagen de la reina Sofía junto a sus nietos Victoria Federica y Froilán.

Imatge de la reina Sofia amb els seus néts Victòria Frederica i Froilà. | Gtres

 

La reina Sofia podria ser la culpable del vici dels germans 

L’afició pel tabac que tenen els dos germans Marichalar la podrien haver heretat de la seua àvia materna, segons ha publicat la revista ‘Vanity Fair’. La reina Sofia és fumadora tot i que són poques les ocasions en les quals se l’ha vist fumat en públic.   

 

La mare de Felip VI sembla que té per costum fer una cigarreta després de dinar i que va començar a fumar «per fer-se la gran davant les amigues». El marit d’aquesta, el rei Joan Carles, també va ser durant molts anys un addicte a la nicotina i encara fuma algun puro esporàdicament. Tots dos podrien haver estat el mal exemple que ha fet que dos dels seus néts hagin adquirit aquest vici tan perjudicial per a la salut. 

 

Últimes notícies

Els hotels de la Comunitat Valenciana s’ompliran fins al 92 % en agost

La patronal Hosbec preveu una ocupació hotelera del 92 % en agost a la Comunitat Valenciana, lleugerament per damunt de 2025, amb forts increments de preu i d’ingressos per habitació i un pes creixent del turisme internacional.

Catalá carrega contra Morant i associa tot el PSOE amb Pedro Sánchez

María José Catalá ha afirmat que Diana Morant i el PSPV són 'el mateix que Pedro Sánchez' i ha qualificat el Govern central d''agònic', reclamant un avançament electoral.

València es convertix en banc de proves europeu contra les inundacions amb tecnologia espacial

València ha sigut triada per a provar FLOODWISE, un sistema europeu pioner que permet emetre alertes d inundacions fins a 15 dies abans, combinant satèl·lits, predicció meteorològica i intel·ligència hidrodinàmica.

El sacerdot d’Oriola expulsat pel papa qualifica de injusta la seua reducció a l’estat laïcal

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha denunciat que el decret del papa León XIV que l’expulsa de l’estat clerical és injust i l’ha deixat sense dret de defensa. L’Església li retreu el rebuig públic a reconéixer els papes Francisco i León XIV i el seu magisteri.

Pablo Martínez deixa el Levante i queda lliure després de no rebre oferta de renovació

El capità del Levante Pablo Martínez ha acabat contracte este 30 de juny i el club no li ha oferit renovar, per la qual cosa queda lliure des de l’1 de juliol després de 155 partits com a granota.

Parejo, Pedraza, Partey i Rafa Marín tanquen etapa al Vila-real CF este 30 de juny

El Vila-real CF ha confirmat este dimarts la marxa de Dani Parejo, Alfonso Pedraza, Thomas Partey i Rafa Marín en finalitzar el seu contracte el 30 de juny, amb especial pes emocional per les eixides de Parejo i Pedraza per la seua llarga trajectòria al club.

Pradilla, davant una millora del València Basket després de l’oferta del Real Madrid

El València Basket ha reaccionat a l’oferta del Real Madrid per Jaime Pradilla amb una millora de contracte i espera la decisió del jugador, en un estiu marcat també per les eixides de Pedro Martínez, Jean Montero i Papi Badio.

Sis banderes negres per a la costa valenciana per contaminació i mala gestió

Ecologistas en Acción ha atorgat sis banderes negres a la Comunitat Valenciana, repartides entre les tres províncies, per contaminants i mala gestió del litoral.