13.3 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

El futbol i bàsquet valencià, al costat de la Generalitat, lluiten per la conscienciació sobre la vacunació

 

La Generalitat posa en marxa una campanya amb els clubs de futbol de primera divisió i el València Basket. L’objectiu és conscienciar a la població juvenil sobre la necessitat de la vacunació.

 

Jugadors del Vila-real CF, el València CF, el Levante UD, l’Elx CF i el València Basket han protagonitzat aquest ‘spot’. En ell que es trasllada a la població juvenil que “hi ha partits que només es guanyen fent equip”.

 

El vídeo capta imatges dels esportistes ajudant-se entre ells, i conclou donant les gràcies als i les joves per la seua implicació en la vacunació.

 

“Quan ens unim, guanyem”. Aquest és el missatge d’una iniciativa que traça un paral·lelisme entre els assoliments esportius d’aquests futbolistes, autèntics referents per a les persones joves, i els aconseguits per la societat valenciana en la seua lluita contra la pandèmia de COVID-19.

 

La directora general de Promoció Institucional, Fernanda Escribano, ha agraït als clubs de futbol de primera divisió i al València Basket la seua implicació en una campanya de conscienciació. Campanya que respon al compromís que van aconseguir els presidents d’aquestes entitats i el president de la Generalitat, Ximo Puig, en la trobada que van mantindre a mitjan juliol.

 

Com ha manifestat, la iniciativa es desenvolupa “davant la importància de contribuir a la conscienciació de la vacunació en aquests moments en els quals està en marxa la vacunació de la població més jove”. “En aquesta ocasió, els clubs competeixen units cooperant enfront de la pandèmia”, ha subratllat Fernanda Escribano.

 

 

L’esport se suma a la necessitat de la vacunació

En aquest sentit, el president del Vila-real CF, Fernando Roig, ha assenyalat que “és de vital importància que la gent entenga que l’única solució per a poder combatre aquesta pandèmia és la vacunació. No hi ha un altre camí. I com més prompte millor la tinguem tots, abans tindrem la immunitat de ramat. Així abans acabarem amb aquesta pandèmia que tant ens està afectant en tots els sentits”.

 

“Els resultats estan sent molt clars i contundents: la vacunació funciona, ha baixat radicalment el nombre de morts. Necessitem que la societat siga conscient, responsable i solidària, i que acudisca a vacunar-se”, ha agregat.

 

El president del València CF, Anil Murthy, ha manifestat que “la vacunació és fonamental per a continuar lluitant contra el virus. Des del València CF entenem com una responsabilitat contribuir a la conscienciació de tota la societat, especialment entre els més joves. És el nostre compromís com a club donar el nostre suport a les institucions i, des del València CF, animem a tots a vacunar-se contra la COVID-19”.

 

“En l’últim any i mig hem lluitat i hem passat tots per moments difícils. És una realitat que tots tenim moltes ganes de tornar a gaudir. Tornar a veure ple el Camp de Mestalla i a la nostra afició vibrant amb l’equip. Per a això, és clau la vacunació” junts podem aconseguir-ho”, ha assegurat.

 

El president del Levante UD, Quico Catalán, ha agraït a la Generalitat que haja comptat amb la seua entitat per a participar en una campanya que considera “de vital importància per a començar a albirar el final d’aquest període tan fatídic que estem vivint”. 

 

Amb la participació dels nostres jugadors en aquest anunci volem aportar el nostre granet d’arena per a conscienciar a la població. Sobretot als més joves, que són els que es troben en aquests moments en període de vacunació, de la importància d’administrar-se la vacuna contra la COVID-19 per a aconseguir la immunitat de ramat i tornar a gaudir de les nostres vides amb la major normalitat possible”.

 

“Tornar als estadis, tornar a vibrar amb cada gol, animar al teu equip, abraçar als teus amics per a celebrar les victòries. Tots aquests moments tan sols es podran viure com abans si cadascun de nosaltres posem de la nostra part. Volem veure de nou a totes aqueixes famílies i amics donant el seu alé des de les graderies de l’Estadi Ciutat de València. Sentir la seua calor i el seu suport, i notar la seua presència. Per això, animem a la societat al fet que siga partícip d’aqueixa anhelada immunitat perquè, junts, puguem tornar a gaudir del que ens uneix i més ens apassiona”, ha dit.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.