El futbol i bàsquet valencià, al costat de la Generalitat, lluiten per la conscienciació sobre la vacunació

 

La Generalitat posa en marxa una campanya amb els clubs de futbol de primera divisió i el València Basket. L’objectiu és conscienciar a la població juvenil sobre la necessitat de la vacunació.

 

Jugadors del Vila-real CF, el València CF, el Levante UD, l’Elx CF i el València Basket han protagonitzat aquest ‘spot’. En ell que es trasllada a la població juvenil que “hi ha partits que només es guanyen fent equip”.

 

El vídeo capta imatges dels esportistes ajudant-se entre ells, i conclou donant les gràcies als i les joves per la seua implicació en la vacunació.

 

“Quan ens unim, guanyem”. Aquest és el missatge d’una iniciativa que traça un paral·lelisme entre els assoliments esportius d’aquests futbolistes, autèntics referents per a les persones joves, i els aconseguits per la societat valenciana en la seua lluita contra la pandèmia de COVID-19.

 

La directora general de Promoció Institucional, Fernanda Escribano, ha agraït als clubs de futbol de primera divisió i al València Basket la seua implicació en una campanya de conscienciació. Campanya que respon al compromís que van aconseguir els presidents d’aquestes entitats i el president de la Generalitat, Ximo Puig, en la trobada que van mantindre a mitjan juliol.

 

Com ha manifestat, la iniciativa es desenvolupa “davant la importància de contribuir a la conscienciació de la vacunació en aquests moments en els quals està en marxa la vacunació de la població més jove”. “En aquesta ocasió, els clubs competeixen units cooperant enfront de la pandèmia”, ha subratllat Fernanda Escribano.

 

 

L’esport se suma a la necessitat de la vacunació

En aquest sentit, el president del Vila-real CF, Fernando Roig, ha assenyalat que “és de vital importància que la gent entenga que l’única solució per a poder combatre aquesta pandèmia és la vacunació. No hi ha un altre camí. I com més prompte millor la tinguem tots, abans tindrem la immunitat de ramat. Així abans acabarem amb aquesta pandèmia que tant ens està afectant en tots els sentits”.

 

“Els resultats estan sent molt clars i contundents: la vacunació funciona, ha baixat radicalment el nombre de morts. Necessitem que la societat siga conscient, responsable i solidària, i que acudisca a vacunar-se”, ha agregat.

 

El president del València CF, Anil Murthy, ha manifestat que “la vacunació és fonamental per a continuar lluitant contra el virus. Des del València CF entenem com una responsabilitat contribuir a la conscienciació de tota la societat, especialment entre els més joves. És el nostre compromís com a club donar el nostre suport a les institucions i, des del València CF, animem a tots a vacunar-se contra la COVID-19”.

 

“En l’últim any i mig hem lluitat i hem passat tots per moments difícils. És una realitat que tots tenim moltes ganes de tornar a gaudir. Tornar a veure ple el Camp de Mestalla i a la nostra afició vibrant amb l’equip. Per a això, és clau la vacunació” junts podem aconseguir-ho”, ha assegurat.

 

El president del Levante UD, Quico Catalán, ha agraït a la Generalitat que haja comptat amb la seua entitat per a participar en una campanya que considera “de vital importància per a començar a albirar el final d’aquest període tan fatídic que estem vivint”. 

 

Amb la participació dels nostres jugadors en aquest anunci volem aportar el nostre granet d’arena per a conscienciar a la població. Sobretot als més joves, que són els que es troben en aquests moments en període de vacunació, de la importància d’administrar-se la vacuna contra la COVID-19 per a aconseguir la immunitat de ramat i tornar a gaudir de les nostres vides amb la major normalitat possible”.

 

“Tornar als estadis, tornar a vibrar amb cada gol, animar al teu equip, abraçar als teus amics per a celebrar les victòries. Tots aquests moments tan sols es podran viure com abans si cadascun de nosaltres posem de la nostra part. Volem veure de nou a totes aqueixes famílies i amics donant el seu alé des de les graderies de l’Estadi Ciutat de València. Sentir la seua calor i el seu suport, i notar la seua presència. Per això, animem a la societat al fet que siga partícip d’aqueixa anhelada immunitat perquè, junts, puguem tornar a gaudir del que ens uneix i més ens apassiona”, ha dit.

Últimes notícies

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.

Detinguda a Borriana per furtar 20.000 euros i joies de la vivenda on l’havien acollida

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana una dona de 34 anys acusada de furtar 20.000 euros en efectiu i joies de la vivenda on estava acollida. Part de les joies sostretes s'haurien venut posteriorment en establiments de compravenda d'or de la mateixa localitat.

UGT-PV defensa les ajudes de la Generalitat al congrés de 2021 i es mostra sorpresa per la investigació

UGT-PV ha defensat la legalitat de les subvencions rebudes de la Generalitat per al 43 Congrés Confederal de 2021 a València i s’ha mostrat sorpresa per la investigació anunciada per l’Agència Antifrau, tot reivindicant la seua transparència i independència sindical.

La jutgessa de la DANA amplia sis mesos la investigació penal a Catarroja

La jutgessa de Catarroja ha acordat allargar sis mesos la investigació penal sobre la gestió de la DANA, amb el suport de la Fiscalia, per acabar declaracions i informes pendents. També ha rebutjat incloure com a víctima mortal una dona de 93 anys, en no vore’s relació directa entre la riada i la seua mort.

El PP assegura que Pérez Llorca no necessita ‘xapeta’ per a demostrar la seua faena

El síndic del PP, Nando Pastor, ha defensat que Juanfran Pérez Llorca no necessita ser proclamat formalment candidat per a revalidar la Presidència i ha carregat contra Diana Morant i Joan Baldoví.

Autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar les ajudes a l’octubre

Les ajudes per la crisi migratòria a autònoms i empreses de Ceuta ja es poden demanar i es començaran a abonar a principis d’octubre. El ministre d’Hisenda, Arcadi España, també ha defensat el dret de vot dels espanyols afectats per la coneguda com a Llei de Néts.

Autònoms i empreses de Ceuta cobraran les ajudes a partir d’octubre

Les ajudes per la crisi migratòria a autònoms i empreses de Ceuta ja es poden demanar i Hisenda preveu començar els pagaments a principis d’octubre. Els autònoms rebran 5.000 euros i les empreses, entre 10.000 i 150.000 euros.